Uitstekende levering

Uitstekende levering

Goed verzorgd, snelle service

mooie prijs

snelle levering , somtabs werken goed

Snel en goed.

Er is maar 1 reden dat ik dit geen 10 gaf. Het pakket werd niet bij ons bezorgd maar bij een van de buren. HDL had wel bij ons een briefje in de bus gedaan, maar er stond niet op bij welke buren. In het portiek hebben wij 10 mogelijkheden....... Later kregen wij een mailtje met het adres waar wij het pakje konden afhalen. Maar waarom stond dat niet op het briefje in de bus???

Correcte snelle levering.

Correcte snelle levering. In één woord, prima.

Duidelijk, korrekt en eenvoudig. Voor herhaling vatbaar

Prima service, duidelijke site, vlotte betaalmogelijkheid en veilig

Netjes en snel geleverd

netjes en goed geleverd. Top spul.

Snelle levering. redelijke prijs. Prima.

Duidelijke website en snelle levering.

zeer slecht

Kreeg bericht dat het op 30 juli vóór 15.00 uur bezorgd zou worden. Het is nu 31 juli en nog niets vernomen !! Betaling heeft al dagen eerder plaatsgevonden.

Goede duidelijke website en snelle levering.

Goed.

Snel, zakelijk en eerlijk

Vriendelijk. Helder Eerlijk Duidelijk Kortom het werkte goed het contact

Vlot kunnen bestellen, snel geleverd.

Vlotte bestelling en levering.

Snelle bezorging

X

X

Prima tabletten, jammer van de verpakking

Keurig op tijd geleverd, en het product precies zoals ik besteld had. Het enige dat jammer is, is dat de verpakking veranderd is. Voorheen zaten de tabletten Per 30 in een doosje, en dat paste perfect in mijn badkamerkastje. De hele grote doos van nu kan ik nergens kwijt. Gelukkig had ik nog een oud doosje, en hevel ik nu 1x per maand tabletten over.

Werkt prima

Reinigd uitstekend

Goed product

Mijn product was geleverd bij de buren wat ik niet wist. Heb toen jullie een mail gestuurd omdat het geleverd was maar ik niks had. Nooit een antwoord ontvangen helaas. Uren later bracht de buurman het pakket. Jullie hadden kunnen informeren bij DHL voor de klant

Makkelijk simpel snel

Makkelijk en snel te bestellen. Ga ik vaker zo doen.

prima ervaring. makkelijke website en snelle levering

Zoals gemeld snelle levering en overzichtelijke website

Ziet er mooi uit en werkt prima

Ziet er mooi uit en werkt prima

Zoals altijd snelle en acurate levering

Heb al regelmatig bij Beugelreiniging besteld. Altijd prima verpakt en keurig verzorgd afgeleverd binnen redelijke termijn (2 of drie dagen na bestelling)

Cijfer 10: Uitstekend

Cijfer 10: Uitstekend