Goed en snel bezorgd toppie

Goede service en snel bezorgd

Redelijke reiniger

Bij het reinigen krijg ik een vaste dikke schuimprop op het water staan, lijkt net of de tablet omhoog komt.

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat er een 'vaste dikke schuimprop' ontstaat. Het klopt dat er na gebruik van een reinigingstablet een schuimlaag bovenop het water blijft drijven. Een 'vaste dikke schuimprop' is niet de bedoeling. Wellicht dat u niet genoeg (lauwwarm) water toegevoegd hebt in het reinigingsbakje?! Vriendelijke groet, Beugelreiniging.nl

Prima verzorgd.

Bestellen eenvoudig en snelle adequate verpakte levering.

Goed en snel

Positief

Snelle levering maar de doos was ingedeukt.

Op de doos was getrapt. Inhoud was open. Tabletten ook waarschijnlijk.

Geachte heer Henricus, Bedankt voor uw opmerking. Het is vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Helaas dienen wij de levering van onze bestellingen uit te besteden aan derden. Zij gaan spijtig genoeg niet altijd met net zoveel aandacht en zorg om met uw bestelling als dat wij dat doen. Om zoveel mogelijk beschadigde leveringen te voorkomen, kunt u als klant zelf een vervoerder te selecteren (DHL, PostNL of DPD). Tevens hebben wij bij Beugelreiniging.nl een gratis retourbeleid. Wij willen u vragen een mail naar ons te sturen of het contactformulier op de website in te vullen, dan kunnen wij kosteloos uw bestelling omruilen voor nieuwe reinigingstabletten. Wij vinden dat u als klant op een nette manier uw bestelling dient te ontvangen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Beugelreiniging.nl

Prima geholpen

Duidelijke site, makkelijk om te bestellen, snelle levering en goed te volgen. Alles volgens afspraak.

makkelijke te bestellen,snelle levering ,en attent van het cadeautje

Snelle reactie en levering. Keurig verpakt. Alleen jammer dat ik het welkomskadootje miste

Snelle levering en zeer attent dat er een cadeautje bij zat.

Snel en eenvoudig

Bestellen was zo gebeurd en werd snel geleverd

Allies was prima

Bestellen was makkelijk en prijs was aantrekkelijk. Ik was geïnformeerd per mailtje over de behandeling en verzending. Fijne service !

Snelle toegang, snelle levering; keurig zoals het hoort

ik bestelde voor de 2e keer; dat ging weer gesmeerd.....

Ze doen wat ze beloven. Binnen een dag de bestelling binnen

Binnen een dag de bestelling in huis

Ik heb nog geen ervaring dit is de eerste keer dat ik het zo besteld heb.

Ik heb al 2maal een normale bestelling gedaan en dat is altijd naar volle tevredenheid gegaan. Nu heb ik de bestelling geplaatst op de manier dat ik er niet meer aan hoef te denken om genoeg op voorraad te hebben. Afwachten of dit goed gaat.

Prima. Fijn dat je weet wanneer je bestelling geleverd wordt.

Zie hierboven.

Snel en keurig afgeleverd.

Makkelijk kunnen bestellen.snel en keurig geleverd.kreeg ook een klein cadeautje erbij.

Zoals het hoort

Alles zo als het hoort.

Goeie service!

Na een fout van DHL Nu mijn pakket keurig aangekomen met TNT!!! Met vriendelijke groet Gerda Verschure.

Geachte mevrouw Verschure, Bedankt voor uw bericht. Volgens de track en trace code, heeft de bezorger geprobeerd uw bestelling op 04-juli te leveren. Helaas heeft de bezorger niemand op het adres aangetroffen. Uw bestelling is daarom afgegeven bij een Pick-up point bij u in de buurt. Per mail bent u op de hoogte gesteld waar u uw bestelling kunt afhalen. Hopelijk haalt u deze op korte termijn op en bent u alsnog tevreden over de geleverde bestelling. Vriendelijke groet, Team Beugelreiniging.nl

Meedenken ivm vervolgbestelling!, Supergoed.

Er werd meegedacht en de vragen die er waren werden goed beantwoord. Niets dan lof!!

Goed, snel en een cadeautje

Gemakkelijk bestellen, wordt snel en goed geleverd. Bij het opmaken van het pakketje was er eeb verrassing bijgevoegd.

Super afhandeling snelle levering

Super afhandeling snelle levering

Op de website besteld en snel geleverd, prima Klein minpuntje, het doosje somnotabs had misschien ook in een brievenbus enveloppe verstuurd kunnen worden. Nu een redelijke kartonnen doosje. Verder helemaal tevreden.

Helemaal goed.

Tijdige levering en prima product

levering zeer snel. keurig afgeleverd. prijs stukken goedkoper dan een eerdere bestelling elders. zeer tevreden.