Bestellen gaat heel makkelijk duidelijke uitleg over het bestelde product en binnen 2 dagen geleverd top zoals altijd

snelle levering bestelde producten. Vrijdag besteld - zaterdag geleverd

Overzichtelijke website - bestellen gaat makkelijk met de vervolgstappen.

Keurig afgehandeld

Strakke organisatie

Duidelijke website, snelle levering

Ik bestel reinigingstabletten via deze site. Nu iets eerder door kortingscode. Product is bekend. levering is snel. Ik zou echter misschien ook kleinere hoeveelheid willen kunnen bestellen

Supersnelle levering!

Goed product en scherp geprijsd Supersnelle levering

Great service

I received the order the next day as promised, excellent!

Prima en snel

Gemakkelijk bestellen en snel thuis!

goed spul

werkt goed

Bestelde goederen zijn snel en correct geleverd volgens afspraak.

Snelle levering van een goed product

Bestelling ging erg makkelijk. De bezorging was ook vlug en het product bevalt prima! Het product is vrij prijzig, maar doet wel wat het beloofd.

Geleverd conform bestelling; duurde wel heel lang

Aanbeveling: communiceren als iets langer duurt dan enkele dagen. Hiermee creëer je begrip en voorkom je boze reacties en/of slechte reviews

Goede snelle levering

goed aandacht voor de bestelling gehad

Verder met bedrijf nog geen ervaringen gehad

snel geleverd, maar 1 verpakking slecht verpakt

Heb 4 dozen a 30 stuks gekocht. 1 van de verpakkingsdozen was open, de inhoud van 30 stuks waren niet open of beschadigd.

Super klantvriendelijk

Als 1e keer een bestelling plaatsen was perfect, Reactie op mijn berichtje was duidelijk en goed. Bestelling bezorgen via DHL in 1 dag! geweldig.

alles vlgs afspraak

prima , zoals men verwachten mocht

Prima ervaring

Vlotte afhandeling en verzending. Alleen de prijs van de tabs is pittig.

Is toegekomen, mooi verpakt

Nog steeds een tevreden klant

Product voorhanden, vlotte en opvolgbare levering.

Goed op tijd geleverd.

Geen reactie op mijn e-mail

18-01-2023 Ik heb een jaarvoorraad beugelreinigingstabletten besteld en betaald. Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Heb afgelopen zondag 15-01-2023 een e- mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat DHL mijn zending niet heb ontvangen, terwijl ze dit wel per e-mail bevestigen. Ik heb dit online bij Beugelreiniging gemeld. Krijg hier gewoon geen enkele reactie op. Heb voor de bestelling € 72,- betaald! Waardeloos. Ik ga hier werk van maken!

Prima bestelling en levering voor reinigingstabs

Bestelling Somtabs verliep prima. Levering duurde wel wat te lang, op de website werd aangegeven ±3 werkdagen levering. Maar in de praktijk duurde dit wel 3 keer zo lang. Bestelling is geplaatst op 26 december 2022. Per e-mail 6 januari 2023 status update gevraagd van de bestelling, hier werd vrij vlot netjes op gereageerd. Echter vind ik wel dat dit proactief opgepakt dient te worden. Uiteindelijk is het 10 januari 2023 geleverd. Alles netjes verpakt. Kwaliteit product is zoals verwacht.

Volgende keer beter

Er was aangegeven dat het op voorraad was en de levertijd 1 week. Geen enkele mail en na 10 dagen stelde ik zelf de vraag maar. De levering kwam morgen binnen en ik zou het waarschijnlijk overmorgen overmorgen ontvangen. Dat was dan wel weer zo. Tip: tussentijdse communicatie.

Prima product voor een goede prijs.