op tijd en snelle levering

oke

Snelle, juiste levering

Mijn bestelling werd snel en juist bezorgd. En dat in een tijd dat veel bedrijven moeite hebben om de bestellingen snel bij de klanten te krijgen!

Vanaf bestelling tot aan betaling en levering uitgevoerd volgens afspraak.

perfecte, snelle afhandeling/levering

Makkelijk om te bestellen/betalen en snel geleverd op het afhaalpunt zoals afgesproken.

Helemaal tevreden

Alles is naar wens verlopen

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering.

Niet zo best.......

ik heb niet ontvangen? bij DHL kan ik geen navraag doen? kunnen jullie dat wel?

Een zeer snelle levering, echter de tabletten zijn niet goedkoop......

makkelijk en snel

makkelijke site en snelle levering

levertermijn niet gerespecteerd

levertermijn niet gerespecteerd

Beste, Het is vervelend om te horen dat uw bestelling niet tijdig is geleverd. Door het corona-virus hebben wij geconstateerd dat DHL en PostNL vertragingen hebben m.b.t. de bezorging. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Wij zijn voor de bezorging van de bestellingen aangewezen op derden zoals DHL en PostNL. In ieder geval excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Beugelreiniging.nl

Nadat mijn bestelling de eerste keer niet aankwam, is dezelfde bestelling meteen zonder kosten nog een keer opgestuurd. Heel aardig, klantvriendelijk en correct. Dat schept vertrouwen!

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd en een goede prijs

Geweldig ben heel blij mee

Snel geleverd, goed product

Duidelijke productomschrijving en aanwijzingen voor het gebruik

Snel besteld en top geleverd👍👍👍

Conform deafspraken in de email keurig op tijd bezorgd, fantastisch 👏🏼👏🏼👏🏼

Makkelijk in gebruik

Helemaal prima

Moet het nog ervaren. Heb ze pas voor de 1e keer.

Supersnel en met verrassing!

Supersnelle levering ondanks de crisis, met leuke verrassing in de vorm van tandenborstel! Super bedankt!

op tijd en corect

binnen 24 uren geleverd ondanks de veel leveringen die er in deze tijden moeten gedaan worden.

Gewoon goed

Aflevering aan de winkel zonder problemen. Leuk, dat er weer een bewaardoosje bij zat. Het oude begon wat te slijten.

GOEDE SERVICE

LEVERING WAS PRIMA

Snel geleverd goed product

Ik gebruik de reiniger eenvoudigweg omdat de tandarts dat aangeeft. Los daarvan doet het wat ervan wordt verwacht

Snelle goede levering met verrassing