Perfecte service

Prijzig maar daarvoor krijg je een kwaliteitsproduct in de plaats.

Fijne tabletten

Goed verpakt, fijne tabletten. Direct een schone beugel.

2 keer mail gestuurd , 2 keer geen antwoord gekregen

2 keer mail gestuurd , 2 keer geen antwoord gekregen

Langere levertijd dan normaal

Normaal snelle levertijd of op website de verwachte levertijd. Nu stond daar niets over een langere levertijd dan normaal. 23/12 besteld en 2x mail gestuurd met vraag over verwachte levertijd. En vandaag pas 14/1 ontvangen. Normaal gaf ik een 10 (5 sterren), maar nu slechts een 6 (3 sterren).

Goede levering en communicatie

Levering liet even op zich wachten,omdat het product uit het buitenland moest komen.Bedrijf communiceerde hierover duidelijk en snel.

Lange levertjjd

Lange levertijd

Er werd gelijk gereageerd op een door mij gestuurd mailtje

Correct

Correct

Goed communicatie en informatie voorziening. Ook daar waar de leverantie tijdelijk niet kon leveren, goed op de hoogte gehouden. Fijn.

Duur te lang

Ik vind dat het erg lang duurt voordat de producten worden opgestuurd. Paar simpele reinigingstabletten hoeft niet zo lang te duren

geen levering na 18 dagen

besteld op 21/12 - 18 dagen later: track en trace geeft aan: Shipment not yet received or processed

Pakket niet ontvangen

Gemeld dat ik het pakket met de reiniging niet heb ontvangen. Meteen een mail gestuurd en daarop bevestiging gehad dat mijn mail is ontvangen. Daarna meer dan een week niets gehoord en dus niets ontvangen.

Zeer slecht

Ik heb mijn bestelling verplaatst en niet gekregen ik wacht nu bijna 1 maand.

Drie weken wachten

Enorm slecht. Wel eerst betalen. Vervolgens drie weken wachten. Niets meer gehoord van ze. Je moet er dan zelf achteraan. Enige goede is dat je wel netjes na betaling gelijk een factuur krijgt. Spullen krijg je echter niet. Dit was 1 x, verder noooooit meer.

Wacht al drie weken op mijn bestelling

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Tot nu toe slecht

Het pakket is op 22-12-22 aangemeld nog niest gezien . Hoe kan ik dan een oordeel geven of beoordelen als er geen beugelreiniging heb ontvangen.

Duurt erg lang

Lang wachten

Zeer lange levertijd.

Niet handig om te vragen naar tevredenheid voordat de bestelling is geleverd. Ik wacht inmiddels al drie weken….

Ik heb nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen dus nog geen mening. Vind het wel lang duren voordat ik uets binnen krijg.

slecht

Begin december besteld en nog steeds niet binnen gekregen waardeloos

Teleurgesteld

Op 31-12-2022 heb ik mijn bestelnummer 18 108 van 10-12-2022 nog steeds niet ontvangen

Nog niets ontvangen helaas.

Wel een verzendbericht gekregen maar niets ontvangen!

slecht

jullie vragen om beoordeling maar Heb nog geen pakket ontvangen?????? 3 wkn geleden besteld en betaald. Dus beoordeling…SLECHT…

Jammer

Niet aangekomen. Hopelijk komt het nog.