Klant gericht heel goed

Tevreden 👍

Super leuke tasjes, bakjes sluiten helaas niet zo goed. Voor de rest een snelle levering met een leuk persoonlijk boodschap.

Goed en snel

Levering was snel en in orde maar er miste een ritsdetail dat wel op de foto stond.

Topservice!

Zelfs met een handgeschreven tekst erbij. Heel attent :)

Topservice!

Alle spulletjes goed en snel ontvangen!

Goede omschrijving van het product, snelle levering en de handgeschreven groet is erg attent!

Bedankt voor de fijne beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Rugtassen perfect

Erg leuke rugtassen besteld. Die zijn precies, zoals verwacht. Ik heb ook kleine lunch/fruit bakjes besteld met een eenhoorn. 3 bakjes die in elkaar passen. Deze zijn helaas niet goed, vooral bij de grootste en de kleinste schieten de dekseltje er steeds af. Kan ze dus niet gebruiken om in de schooltas te doen. Deksels lijken gewoon te klein voor de bakjes. Erg jammer. Maar nogmaals, tassen erg leuk en ook leuk de persoonlijke tekst op de bon. Geeft toch net een beetje extra.

Hoi Mariette, Bedankt voor de beoordeling! Mocht u nu echt niet tevreden zijn met de snackdoosjes, kunt u altijd contact met ons opnemen door middel van het contactformulier op de website, of via info@little-chic.nl. Met vriendelijke groet, Little Chic

Snelle levering van een hele mooie rugtas!!

Ruime keuze aan mooie rugtassen, snelle levering en zeer attent een handgeschreven attentie op de bon.

Hallo Denise, Dank je wel voor de mooie beoordeling en het compliment! Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle service, leuke tassen

Leuke kindertassen. Prijs is prima. Tas werd snel geleverd en op de bon stond nog een lieve groet, met de hand geschreven! Erg attent.

Bedankt voor de fijne beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Simpel en snel en leuk

Nadat ik mijn artikel had gekozen kon ik makkelijk betalen, gelijk er achteraan kreeg ik een email met de bevestiging van de aankoop. Dag erna had ik mijn bestellin. Super snel. Ben erg blij mee.

Hallo Eddy, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Little Chic

Goede hulp snelle levering.

Leuke schooltassen besteld voor onze kinderen. Gekregen zoals op foto en snelle levering. Kindjes zijn er heel blij mee.

Fijn te horen dat de kindjes er blij mee zijn! Bedankt voor de beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

Mooie tas, snelle service

Prachtige schooltas, mooie kleuren, zit goed, genoeg ruimte. Snel geleverd. Dochter = blij 😀

Goed te horen en bedankt voor de mooie beoordeling! Het belangrijkste is dat de dochter blij is met de mooie tas! Vriendelijk groet, Little Chic

Stoere tas

Mega blij met zn stoere rode brandweervleigtuigtas.

En stoer is de tas! Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

blij!

zoontje 4 super blij met zijn gele luipaard rugzak en brood & fruit trommeltjes. had voor 4euro totaal iets meer verwacht van de kado verpakking..

Dank je wel voor de mooie beoordeling! We nemen alle opmerkingen mee. Bedankt. Vriendelijke groet, Little Chic

Super leuke schooltassen en snelle levering

Leuke shoesme schooltassen voor mijn tweeling besteld en wat zijn ze leuk! Op de foto zagen ze er al te gek uit, maar in het echt nog meer! Ze werden snel geleverd dus ik ben een tevreden klant! Dank jullie wel!

Snelle levering, mooi product

De rugzak is exact zoals omschreven en zoals de foto laat zien. Snelle levering, met een persoonlijke noot, heel erg goed!

Graag gedaan en bedankt voor de mooie beoordeling, Little Chic

snel en goed

persoonlijke tekst op de factuur, super attent en leuk !

Graag gedaan en bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Zeer goede service

Ik zou in 1ste instantie de rugzak voor mijn zoon zelf ophalen, toen bleek dat ik dit niet ging redden kon de bestelling gemakkelijk omgezet worden en kreeg ik de rugzak via de post. Er werd tevens zeer snel en behulpzaam gereageerd op mijn e-mails, zeer tevreden dus!

Fijn te horen en graag gedaan! Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering zeer tevreden

Fijn te horen! Bedankt voor de bestelling en beoordeling.\\ Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle levering,

Rugzak besteld voor mijn kleindochter de volgende dag al in huis. Op de rekening stond een lieve boodschap geschreven

Graag gedaan en bedankt voor de fijne beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

Hele leuke rugtas voor mijn dochter besteld. De volgende dag ontvangen en heel blij mee.

Fijn te horen en graag gedaan. Bedankt voor de bestelling en beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Goede service.

De portemonnee die ik voor mijn zoontje bestelde was snel binnen en leuk ingepakt.

Hallo Marjo, Dank je wel voor de mooie beoordeling! Vriendelijk groet, Little Chic

Zie volgend antwoord

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Telefonisch moeilijk te bereiken

Beste Louise, Vriendelijke bedankt voor de beoordeling. De grotere rugzak komt snel uw kant op! Vriendelijk groet, Little Chic

Prima, snelle levering

Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelde Snel geleverd prima

Vriendelijke bedankt voor de beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

Goede en snelle service

Pakket was snel binnen, en keurig ingepakt. Wat het extra leuk maakte, was nog even een handgeschreven berichtje.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!