top!

Wat een leuke rugzak. Elke keer als mijn dochter het draagt verschijnt er een trotse glimlach op mijn mond :-)

Super schattig, Leuk zachte tasje

Ideaal voor de crèche, kan 2 stelletjes babykleding erin. Ben er super blij mee.

Leuk te horen! Dank je wel! Vriendelijke groet, Little Chic

Heel blij met de rugzak voor mijn dochter.

Leuke rugzak gekocht voor mijn dochter van 2. Rugzak werd tijdig geleverd, hele mooie degelijke rugzak, erg blij mee! En zo'n kleine handgeschreven boodschap erbij maakte het extra leuk.

Graag gedaan en bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Goede levering, wel iets gemist.

De levering zelf was prima en goed. Helaas heb ik nergens gelezen (tijdens mijn bestelling) dat het bedrijf dicht was in de kerst periode. Daardoor ontving ik het product op 7 januari, terwijl ik het 4 januari nodig had.

Beste Mirja, Wat vervelend dat je de melding niet bent tegengekomen op de website. We hebben dit op de Homepage/Thuispagina gezet én bovenaan elke winkelmand. We nemen uw feedback mee en proberen het de volgende keer nóg duidelijker te publiceren. Met vriendelijke groet, Little Chic

Alles snel en goed verlopen

👍🏼

Dank je wel! Vriendelijke groet, Little Chic

Foundation School PJ Masks Rucksack

Our son needed a new bigger rucksack when switching from daycare to foundation school year. This selection of PJ masks bags met our requirements exactly and was quickly delivered,

Thank you very much for this kind review! Regards, Little Chic

optie kado inpakken, wordt heel leuk ingepakt.

Leuk te horen! We doen ons best om er een feestje van te maken! Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle bezorging

Nvt

Top! Hele leuke producten

Goed geregeld gewoon zoals t hoort! En wat leuk een handgeschreven kaartje erbij 👍

Leuk te lezen! Dank je wel. Vriendelijke groet, Little Chic

Uitstekend bezorging

Snelle levering en met een geschreven tekst erbij. Dit maakte voor t gevoel wat persoonlijker.

Leuke producten en super service!

Blij met de leuke producten, voor een leuke prijs! De mensen bij de klantenservice zijn super vriendelijk en de tassen mooi in kerstpapier verpakt.

Duidelijke website en vlotte levering!

Rugzakje werd geleverd en zag er exact uit als op de website.

Heel vlot verlopen!

Zeer tevreden!

Mooie thuis, levering was snel Zoals afgesproken

Goede service en communicatie over de status van de bestelling

Ik heb prettig en snel e-mailcontact over de status van de bestelling gehad met Marck. Uiteindelijk heb ik de rugzakjes in goede orde ontvangen en ze waren mooi ingepakt. Mijn tweelingdochters zijn super blij met de schattige rugzakjes!

Eerlijk en snel en alles zoals het hoort geleverd toppie kan menig bedrijf een punt aan zuigen

leuke selectie en vlotte afhandeling

Hele snelle service en preciew wat ik zocht.

Blij mee.

Alles keurig geregeld, goed verpakt. En een super leuke rugtas voor mijn kleinzoon

Snelle levering en prima kwaliteit

Het op de hoogte gesteld worden van de 'reis' van het pakketje:helemaal TOP! En dan een zinnetje, geplaatst door jullie bij de factuur. Heel erg leuk en attent!!! Dank jullie wel.

Het wordt snel bezorgd in goede verpakking

Snel en netjes

Snel binnen gekregen , goed verpakt

Prima geregeld

De bestelling is in prima orde ontvangen. Na wat problemen met de betaling van de extra portokosten (abusievelijk niet goed aangeklikt op de site) en een melding hiervan via mail is alles goed afgehandeld.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!