Hele mooie en kwalitatieve schooltas besteld voor een zacht prijsje. Mijn bestellen werd eerder dan verwacht persoonlijk door de eigenaar van de webshop geleverd omdat hij toevallig in de buurt woont. Topservice en een prachtige tas waar dochter heel blij mee is.

Snelle service met een persoonlijke noot!

Mooie rugzak besteld voor onze dochter. Rugzak was ingepakt, zoals gevraagd en er was nog een persoonlijke noot toegevoegd op de factuur. Super leuk! En niet geheel onbelangrijk, onze dochter was superblij met haar mooie rugzak!

Snelle levering - leuke producten!

Zeer goed!

De bestelling werd snel geleverd, heel netjes verpakt en Op de paklijst zat een persoonlijk geschreven! Dat was heel leuk om te zien, omdat het tegenwoordig bijna niet wordt gedaan.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering!

Toppie

Leuke spullen en snel geleverd.

Supersnel supermooi!

Bestelproces liep heel soepel, de communicatie was duidelijk en het product was snel en netjes geleverd. Top!

Snelle levering goed product

Snelle levering en net product

super

Ik ben geweldig goed en vriendelijk te woord gestaan

Eerst teleurgesteld, maar dit is heel goed en snel opgelost.

Het bestelde rugzakje had wat mankementen. Dit heb ik laten weten. En hierop is heel snel gereageerd. Waardoor ik een nieuw rugzakje heb mogen ontvangen.

Erg blij met de mooie schooltassen!

Ik heb een robot schooltas voor mijn zoontje besteld. Hij viel iets kleiner uit dan gedacht, maar dat geeft niet. Hij is erg leuk en mijn zoontje vindt hem te gek. Verder: heel goede en snelle service! Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Snell levering

Overzichtelijke site met mooie producten

Kwaliteit en persoonlijk

Mooie rugzak en er stond een persoonlijke boodschap op de pakbon. Daar hou ik van!

Zeer snelle levering.

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De kwaliteit en prijsverhouding zijn goed.

Goede webshop en snelle levering!

De tas die we hebben besteld is van goede kwaliteit en werd snel bezorgd. Leuk ook om een persoonlijke noot op de factuur te lezen! Dan ben je echt betrokken bij je zaak! Een fijne webshop waar we zeker nog eens gaan bestellen!

Makkelijke site en volgende dag in huis

Overzichtelijke site, leuke tassen en mooie prijs. Volgende dag al in huis. En goed verpakt.

Snelle verzending. Wat ik erg leuk vond was het kleine persoonlijk geschreven zinnetje op de factuur! Erg attent

Duidelijke website en waar voor je geld!

Zeer positieve ervaring. Mooi product en netjes op tijd geleverd.

Leuke rugzak

Mooie rugzak. Snelle levering

Super snel

Snelle levering en leuk verpakt

Mooi tasje, persoonlijke service

Prima. Leuk ook dat er een handgeschreven boodschap op de factuur staat.

Vlotte aankoop

alles is perfect verlopen. Goede communicatie en snelle levering.

Precies op tijd

Ik heb de rugtas nog niet aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn verjaardag! Dus het pakket nog niet uitgepakt Kan dan ook daarover niet beoordelen. Wel het gewenste/ bestelde keurig op tijd geleverd!

Web makkelijk om te gaan duidelijk

hele fijn site leuke spullen, mijn klein is weg van haar rugzak. Dus zeker een aanrader, en ik ga zeker nog een keer bestellen.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!