Prima website en snelle levering

Mooie en duidelijke website. Snelle levering

Optijd, product goed

persoonlijke tekst die op de factuur staat, is de reden dat ik een reactie stuur.

Goede service, in snel reactie op appje. Keurig verstuurd en blij met het product.

snelle levering en keurig bevestigt met email

Onwijs toffe rugtas voor mijn zoontje!

Goeie service en kwaliteit

Goeie service, mooie kwaliteit voor een mooi prijsje. Ingepakt met een persoonlijk briefje erbij! Hier ga ik zeker vaker bestellen als het mogelijk is

Super snelle service!

Erg fijne webwinkel met super snelle en nette service!

Fijne winkel!

Prachtige hippe spullen

Top service!

Ik had een rugtas besteld voor mijn kleine nichtje. Een dag voor leveringen werd ik gebeld omdat ik was vergeten mijn naam in te vullen. Dit was nodig om het pakket te kunnen ophalen bij de jumbo. Een dag later was het pakketje geleverd. Op de factuur stond een handgeschreven berichtje: veel plezier met deze leuke tas! Kortom: goede en persoonlijke service :).

Mooie, stevige rugzakken, de kinderen zijn er blij mee

Leuk met persoonlijke boodschap op de factuur.

Snelle levering en goede service!

Erg leuk zo'n persoonlijke benadering en goede service. Ook erg behulpzaam m.b.t retourneren. Aanrader!

Toffe rugzak, supersnelle levering!

Toffe rugzak, supersnelle levering!

Een hele goede service en natuurlijk een tas van hele goede kwaliteit.

De tas was snel besteld, in goede conditie bezorgd en het leukste vond ik een persoonlijk briefje erbij "veel plezier met deze leuke tas".

Snel, leuk verpakt en handgeschreven tekstje met veel plezier met je aankoop! Dat is erg persoonlijk

Tegenvaller

Er stonden 3 sleutelhangers op de foto en ik kreeg er maar 1. Erg misleidend

Beste P, Bedankt voor de beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Bij elke sleutelhanger staat in de tekst dat het de prijs per stuk betreft. Het is jammer dat u dat niet heeft gezien en daardoor een ander idee had. Onze excuses daarvoor. Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle bezorging, prima tas, persoonlijke service

Onze dochter is helemaal in haar nopjes met haar nieuwe tas. Die ging gewoon door de brievenbus, dus dat is handig. En de persoonlijke opmerking van Marck op de factuur maakt de service helemaal af. Top!

Goed kwaliteit en snelle levering

Goed kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Little Chic

Prima service!

Snelle en correcte levering

Goede ervaring: snelle en correcte levering van mijn bestelling!

Het assortiment is enorm en leuk. Anders dan wat je gemiddeld vindt. Nadat er een klein dingetje mis was aan mijn bestelling is dat snel, direct en super (klant) vriendelijk opgelost. Ben heel tevreden.

Leuke rugzak.

Prima.

Zeer goede service!

Little chic heeft mooie tassen, ruime keus en een goede service. Zou het iedereen aanraden...

Heel goed, mijn Zion is heel tevreden over zijn schooltas.

Super.

Helemaal perfect. Gekregen wat ik besteld had, hartstikke snel verzonden.. Ik heb niks op jullie aan te merken.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!