Heel fijn meegedacht, super snelle reactie en fijn dat het verzendadres ook anders mocht zijn. Heel prettig zaken doen!

Superbe

Wat me raakte was de persoonlijke noot op de factuur. Veel plezier met de rugzak. Zo attent, en met de hand geschreven. Was er zeer van gecharmeerd

Prima ervaring

Prima ervaring

Geweldig service!

Het rugzakje is netjes op tijd afgeleverd. Hartelijk dank.

Fijne, duidelijke webshop, snelle levering

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. De dag erna was mijn product al in huis!

Goede service, uitgebreid assortiment

Hele leuke kinder rugzak voor onze dochter besteld. Heel veel keus, snel geleverd!

Persoonlijk bereikbaar

Wilde weten of een artikel op voorraad was, werd meteen teruggebeld, en is volgens afspraak vlot geleverd!

Fijn bedrijf

Overzichtelijke website, goede communicatie over mijn bestelling, snelle levering en heel leuk de persoonlijke groet op de factuur.

Hele mooie en kwalitatieve schooltas besteld voor een zacht prijsje. Mijn bestellen werd eerder dan verwacht persoonlijk door de eigenaar van de webshop geleverd omdat hij toevallig in de buurt woont. Topservice en een prachtige tas waar dochter heel blij mee is.

Snelle service met een persoonlijke noot!

Mooie rugzak besteld voor onze dochter. Rugzak was ingepakt, zoals gevraagd en er was nog een persoonlijke noot toegevoegd op de factuur. Super leuk! En niet geheel onbelangrijk, onze dochter was superblij met haar mooie rugzak!

Snelle levering - leuke producten!

Zeer goed!

De bestelling werd snel geleverd, heel netjes verpakt en Op de paklijst zat een persoonlijk geschreven! Dat was heel leuk om te zien, omdat het tegenwoordig bijna niet wordt gedaan.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering!

Toppie

Leuke spullen en snel geleverd.

Supersnel supermooi!

Bestelproces liep heel soepel, de communicatie was duidelijk en het product was snel en netjes geleverd. Top!

Snelle levering goed product

Snelle levering en net product

super

Ik ben geweldig goed en vriendelijk te woord gestaan

Eerst teleurgesteld, maar dit is heel goed en snel opgelost.

Het bestelde rugzakje had wat mankementen. Dit heb ik laten weten. En hierop is heel snel gereageerd. Waardoor ik een nieuw rugzakje heb mogen ontvangen.

Erg blij met de mooie schooltassen!

Ik heb een robot schooltas voor mijn zoontje besteld. Hij viel iets kleiner uit dan gedacht, maar dat geeft niet. Hij is erg leuk en mijn zoontje vindt hem te gek. Verder: heel goede en snelle service! Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Snell levering

Overzichtelijke site met mooie producten

Kwaliteit en persoonlijk

Mooie rugzak en er stond een persoonlijke boodschap op de pakbon. Daar hou ik van!

Zeer snelle levering.

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De kwaliteit en prijsverhouding zijn goed.

Goede webshop en snelle levering!

De tas die we hebben besteld is van goede kwaliteit en werd snel bezorgd. Leuk ook om een persoonlijke noot op de factuur te lezen! Dan ben je echt betrokken bij je zaak! Een fijne webshop waar we zeker nog eens gaan bestellen!

Makkelijke site en volgende dag in huis

Overzichtelijke site, leuke tassen en mooie prijs. Volgende dag al in huis. En goed verpakt.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!