Leuke rugzak

Mooie rugzak. Snelle levering

Super snel

Snelle levering en leuk verpakt

Mooi tasje, persoonlijke service

Prima. Leuk ook dat er een handgeschreven boodschap op de factuur staat.

Vlotte aankoop

alles is perfect verlopen. Goede communicatie en snelle levering.

Precies op tijd

Ik heb de rugtas nog niet aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn verjaardag! Dus het pakket nog niet uitgepakt Kan dan ook daarover niet beoordelen. Wel het gewenste/ bestelde keurig op tijd geleverd!

Web makkelijk om te gaan duidelijk

hele fijn site leuke spullen, mijn klein is weg van haar rugzak. Dus zeker een aanrader, en ik ga zeker nog een keer bestellen.

Positief

Goede en snelle levering. Attent met handgeschreven opmerking van Marleen.

Prijs - kwaliteit top

Ik kocht via Little Chic een kleuter rugzakje voor mijn dochter. Deze is prijs - kwaliteit zeker aan te raden. Ook de snelle levering was zeker een plus!

Betrouwbaar

Keurig op tijd bezorgd en goede kwaliteit

De rugzak vindt mijn kleinzoon, heel mooi

Snel geleverd, leuke sleutelhanger

Snel levering

Snel levering en kwaliteit is top

Nette en snelle levering

Top product met een super nette en snelle levering!

Prettig

Snelle levering en heel behulpzaam toen ik een foutje had met mijn adres. Snelle reactie gehad. Zoonlief is heel blij met zijn rugtas

Snelle levering en mooie rugzak

De rugzak was binnen op de verwachtte dag en het is echt een mooie cars rugzak. Precies zoals op de foto's. Heel leuk detail was de handgeschreven tekst op de bon. Waar zie je dat nog!

Prachtig kinderrugzakje, goede bezorging.

Prachtige kleding! Snelle levering

Snelle levering!

Ons jarige kleinzoontje van 4 sprong van blijdschap een gat in de lucht toen hij de leuke rugzak zag

Slecht

Ten eerste geef ik aan dat ik het pakketje op vrijdag geleverd wil hebben. Het komt op donderdag. Doordat ik niet thuis ben(wat ik van te voren wist, vandaar vrijdag) wordt het door de brievenbus gepropt. Het blijft er half uitsteken en wij hebben veel moeite moeten doen om het er weer uit te krijgen. Ten tweede de prijs/ kwaliteit is totaal niet in verhouding. Afwerking ronduit slecht. Het is dat mijn man de verpakking heeft weggegooid, anders hadden jullie het terug gekregen.

Beste W.M., Wat jammer dat u ons beoordeelt met een 1. Zoals wij u al per e-mail hadden uitgelegd, heeft PostNL ons aangegeven dat verreweg de meeste pakketten één of meerdere dagen later worden geleverd vanwege de huidige drukte. Deze drukte wordt veroorzaakt door de vele online bestellingen in de huidige Corona-tijd. Daar mensen een bestelling liever een dag te vroeg, dan een dag te laat willen ontvangen, hebben wij er specifiek voor gekozen uw pakket een dag eerder met PostNL mee te geven. Dit om met de beste bedoelingen uw pakket zo dicht mogelijk bij de door u gekozen datum bij u te krijgen. U geeft aan dat het pakket door de brievenbus is gepropt door de bezorger. Ook vertelde u dat de bezorger een pakket ergens "achterlaat", zodat deze door iedereen kan worden meegenomen. Ik hoop dat u begrijpt dat dit buiten onze invloedssfeer valt. Wij betalen PostNL voor een pakket. Niet voor een brievenbuspakket. Ik raad u dan ook aan een melding te maken bij de bezorger en/of een klacht in te dienen bij PostNL. Hier kunnen wij, nogmaals, niets aan doen. Ook geeft u in uw bericht aan niet tevreden te zijn met het product. Indien u de rugtas wilt retourneren, kunt u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet en een fijne dag, Little Chic

Super leuke rugzak, wel kleiner als verwacht. Erg snelle service en een persoonlijke noot bij het pakket, heel erg goed!

Super leuke tas & snelle levering

Heb een tas besteld voor een kraamcadeau, is in het echt nog leuker dan op de foto. En een snelle levering.

Dank je wel voor de mooie review! Vriendelijke groet, Little Chic

Super service!

Verkeerde lunch trommeltje gestuurd en de juiste werd nagestuurd en mocht de verkeerde houden helemaal top!

Bedankt voor de mooie review. Vriendelijke groet, Little Chic

Bestelling was ruim op tijd geleverd, kan achteraf betalen. Gewoon TOP.

Dank je wel voor de leuke review! Vriendelijke groet, Little Chic

Prima website en snelle levering

Mooie en duidelijke website. Snelle levering

Optijd, product goed

persoonlijke tekst die op de factuur staat, is de reden dat ik een reactie stuur.

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!