Netjes en goed geleverd

Echt netjes geleverd en goed ingepakt en snel geleverd.

Erg prettig en op tijd

Alles wat je kan verwachten. Prima geregeld en op tijd.

Snelle levering, mooi product! Goede prijs/kwaliteit

Bedankt! Vriendelijke groet, Little Chic

Presentatie en levering prima

Twee dezelfde kinderrugzakjes gekocht. Wat erg vreemd was: het ene rugzakje werd € 9,- duurder aangeboden dan het andere. Van het goedkopere rugzakje was slechts 1 beschikbaar. Het zelfde rugzakje was nog wel verkrijgbaar voor de hogere prijs. We wilden dit aan een tweeling schenken en hebben het daarom toch gedaan. Maar we hebben ook op het punt gestaan de website de rug toe te keren.

Beste Lammert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij begrijpen alleen niet helemaal wat u bedoelt. U heeft een twee-tal dezelfde rugzakjes besteld. Deze waren dan ook exact even duur en voldoende op voorraad. Wat bedoelt u dan precies met €9 duurder? We hebben slechts één variant (geen duurdere of goedkopere) van deze rugzak. Met vriendelijke groet, Little Chic

Snel bezorgd en het tasje is echt top, fijn ook dat de voorkant écht verhard is en niet indeukt, zo blijft alles wat er in moet mooi heel.

Bedankt voor de fijne beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Heel fijn meegedacht, super snelle reactie en fijn dat het verzendadres ook anders mocht zijn. Heel prettig zaken doen!

Graag gedaan en bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Superbe

Wat me raakte was de persoonlijke noot op de factuur. Veel plezier met de rugzak. Zo attent, en met de hand geschreven. Was er zeer van gecharmeerd

Graag gedaan en nogmaals bedankt voor de bestelling. Vriendelijke groet, Little Chic

Prima ervaring

Prima ervaring

Geweldig service!

Het rugzakje is netjes op tijd afgeleverd. Hartelijk dank.

Bedankt! Vriendelijke groet, Little Chic

Fijne, duidelijke webshop, snelle levering

Webshop is overzichtelijk en duidelijk. De dag erna was mijn product al in huis!

Goede service, uitgebreid assortiment

Hele leuke kinder rugzak voor onze dochter besteld. Heel veel keus, snel geleverd!

Altijd fijn om te horen! Vriendelijke groet, Little Chic

Persoonlijk bereikbaar

Wilde weten of een artikel op voorraad was, werd meteen teruggebeld, en is volgens afspraak vlot geleverd!

En zo hoort dat ;) Bedankt. Vriendelijke groet, Little Chic

Fijn bedrijf

Overzichtelijke website, goede communicatie over mijn bestelling, snelle levering en heel leuk de persoonlijke groet op de factuur.

Graag gedaan! Vriendelijke groet, Little Chic

Hele mooie en kwalitatieve schooltas besteld voor een zacht prijsje. Mijn bestellen werd eerder dan verwacht persoonlijk door de eigenaar van de webshop geleverd omdat hij toevallig in de buurt woont. Topservice en een prachtige tas waar dochter heel blij mee is.

Graag gedaan en bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle service met een persoonlijke noot!

Mooie rugzak besteld voor onze dochter. Rugzak was ingepakt, zoals gevraagd en er was nog een persoonlijke noot toegevoegd op de factuur. Super leuk! En niet geheel onbelangrijk, onze dochter was superblij met haar mooie rugzak!

Een klein gebaar en bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle levering - leuke producten!

Zeer goed!

De bestelling werd snel geleverd, heel netjes verpakt en Op de paklijst zat een persoonlijk geschreven! Dat was heel leuk om te zien, omdat het tegenwoordig bijna niet wordt gedaan.

Bedankt voor de fijne beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering!

Toppie

Leuke spullen en snel geleverd.

Supersnel supermooi!

Bestelproces liep heel soepel, de communicatie was duidelijk en het product was snel en netjes geleverd. Top!

Goed te horen! Bedankt. Vriendelijke groet, Little Chic

Snelle levering goed product

Snelle levering en net product

Bedankt voor de beoordeling. Vriendelijke groet, Little Chic

super

Ik ben geweldig goed en vriendelijk te woord gestaan

Eerst teleurgesteld, maar dit is heel goed en snel opgelost.

Het bestelde rugzakje had wat mankementen. Dit heb ik laten weten. En hierop is heel snel gereageerd. Waardoor ik een nieuw rugzakje heb mogen ontvangen.

Graag gedaan. Bedankt voor de bestelling! Vriendelijke groet, Little Chic

Erg blij met de mooie schooltassen!

Ik heb een robot schooltas voor mijn zoontje besteld. Hij viel iets kleiner uit dan gedacht, maar dat geeft niet. Hij is erg leuk en mijn zoontje vindt hem te gek. Verder: heel goede en snelle service! Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Bedankt voor de lieve beoordeling! Vriendelijke groet, Little Chic

Over Little Chic

De leukste site voor de mooiste en coolste rugzakken & meer!