• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Fijne site om te oefenen!

Fijne site om te oefenen!

Lang wachten en kinderachtig

Ik ben 47 jaar en doe een mbo opleiding. Omdat er een 3f toets rekenen moet worden gedaan doe ik de oefentoetsen op extraas. De uitleg is voor basisschoolkinderen en sla ik daarom liever over.De tijd die er gewacht moet worden tussen de enen en de andere vraag is vaak erg lang.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Wat je meldt (lang wachten), is eenvoudig te verhelpen. - check je internetverbinding: haal minimaal elke maand even 20 seconden de spanning van de wifirouter af te halen en doe daarna de stekker er weer in. Daardoor gaat de router de laatste firmware laden en zal je router beter werken en de internetsnelheid optimaal zijn. - Mogelijk is de pagina niet goed geladen, dat betekent dat je 'javascript library' ververst moet worden. Normaliter kun je dat bij een PC oplossen door de pagina te refreshen door CTRL+F5 in te toetsen (Bij Apple: Cmd+R). Je kunt ook klikken op het pictogrammetje Vernieuwen (functietoets F5 of menu Beeld, Vernieuwen of Refresh, Ctrl+R). - Mogelijk moet je 'Java' geupdated worden. Zie https://www.java.com/nl/download/help/java_update.xml Is het nog niet opgelost? Log helemaal uit en schakel de computer uit en start daarna de computer weer op. Computers zijn soms rare dingen en worden op deze manier even 'gereset'.

Leuke manier van leren

Ik heb Extraas gebruikt als opfriscursus ter voorbereiding op de MBO 4 toelatingstoets en ben geslaagd! Ik vind het een leuke manier van leren en heb er veel aan gehad.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? anders

Zeer slecht te bereiken

Heb na aankoop geprobeerd in contact te komen met Extraas maar dit is onmogelijk.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Beste Immanuel, in de beoordeling meld je dat je hebt geprobeerd om in contact te komen, maar wij hebben noch een contactformulier noch een bericht per e-mail ontvangen. Wij reageren altijd zeer snel en accuraat. Per e-mail hebben we je gevraagd 'Hoe heb je geprobeerd om in contact te komen en wat is jouw vraag?', maar helaas heb je daar niet op geantwoord.

Goed opgezet, loopt soms wat traag.

Voor onze zoon aangeschaft om te oefenen voor eindtoets groep 8, de vragen leken wel nuttig en verschillende onderwerpen komen aan bod. Zit goed in elkaar. Vragen blijven soms hangen en dan rekent het programma het als trage reactietijd op de vragen dus dat is wel vervelend. Kan ook aan de internetverbinding liggen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Voor een goede, snelle internetverbinding raden we iedereen aan om elke maand 20 seconden de spanning van de wifirouter af te halen en daarna de stekker er weer in te doen. Daardoor gaat de router de laatste firmware laden en zal je router beter werken en de internetsnelheid optimaal zijn. Andere mogelijke redenen van 'een trage site' zijn: - Mogelijk is de pagina niet goed geladen, dat betekent dat je 'javascript library' ververst moet worden. Normaliter kun je datbij een PC oplossen door de pagina te refreshen door CTRL+F5 in te toetsen (Bij Apple: Cmd+R).Jekunt ook klikken op het pictogrammetje Vernieuwen (functietoets F5 of menuBeeld, Vernieuwen of Refresh, Ctrl+R). - Mogelijk moet je 'Java' geupdated worden. Java is nodig voor een goede werking van websites. Dat doe je via https://www.java.com/nl/download/help/java_update.html

Handige site

Terugzien van gegeven foute antwoorden is handig bij de nabespreking.

Een echte aanrader!

Goede toetsen om te oefenen. Prijs is prima!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

goede prijs kwaliteit, kind krijgt goede oefeningen op niveau

Online makkelijke bestelling, website is overzichtelijk, het is niet als een game, maar meerkeuze vragen. Niveau is goed, en je hebt keuze om het makkelijk of moeilijker te maken. Veel onderwerpen, waar je uit kunt kiezen. Als je een fout vindt in hun vragen, of onduidelijkheid, kun je het aangeven en word je beloont met een extra weekje lidmaatschap. Er zit goede uitleg bij als je niet begrijpt waar de vraag over gaat. Voor een prima prijs van 120 euro/jaar, daar kan geen bijles leraar tegenop. Ook toetsen om te oefenen, om te ontdekken waar je lacunes liggen. verbeterpunt: meer oefentoetsen op juiste niveau.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? anders

Geweldige site om je rekenvaardigheid te upgraden. Zodat je met vertrouwen aan je rekenvaardigheid toetsen voor het MBO kunt werken.

Duidelijke uitleg. Leuke oefeningen

Heel prettig. Soms mag het iets motiverend zijn voor de kinderen en automatisch meer oefeningen als ze het nog niet beheersen.

Doet wat het beloofd.

Goede oefeningen. Op niveau. Doet wat het beloofd.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Ik heb twee keer bij extraas aangemeld.

Ik vind extraas een prima programma om de kinderen voor de toetsen te bereiden vooral voor de Nio toets. Hartelijk bedankt voor jullie.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

goed ook al zit er soms een foutje in de opdracht

Over het algemeen is extraas.nl heel fijn om te gebruiken om mijn Nederlands te verbeteren, ik heb het zelfs aangeraden aan een vriendin van mij. Soms zitten er fouten in een opdracht maar deze zijn nooit heel hinderlijk, en als je ze aangeeft krijg je gratis een week verlenging op je abbonement.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Tot nu toe vind ik het goed gaan.

Het gaat goed soms mis ik nog wel eens uitleg voor je aan een onderwerp begint.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Dankjewel! Een duidelijke uitleg kun je altijd inzien (soms inclusief video) bij de hulplijn van een les of onderwerp. De hulplijn staat altijd rechts boven op je scherm. Succes verder!

Wiscat rekentoets TOP

Mede namens deze site ben ik geslaagd voor mijn wiscat rekentoets!! Voor mij werkt dit beter als Leren uit een boek! Nogmaals heel erg bedankt! Goede site, goede vragen en goede feedback

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Top! Bedankt en succes met je studie op de pabo.

Goed overzicht met toetsen

Mijn zoon (en ik) hebben voor de NIO toets dit aangeschaft. Het was fijn om te oefenen!

Nio oefeningen

Dat is een vertrouwde website leuk om met hem om te gaan.

Veel geleerd

Zoals de sterren aangeven, uitstekend. Ik heb één niet onbelangrijke verbeterpunt. Ik heb voor de wiscattoets geoefend en ben meerdere fouten in de uitkomsten tegengekomen . Bijvoorbeeld : in de opgave staat 35 dl, in het antwoord wordt uitgegaan van 3,5 dl. Dan wordt inderdaad mijn antwoord als fout gezien. Wellicht goed om eens redactioneel door de opgaven te gaan.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Bedankt voor de mooie beoordeling. T.a.v. de voorgestelde redactionele aanpassing: zowel in de vraag (35 dl = .... cm3) als de uitleg/het antwoord wordt uitgegaan van 35 dl. Het lijkt er dus op dat je zelf een rekenfoutje hebt gemaakt want 35 dl = 3,5 liter = 3,5 dm3 = 3500 cm3

Duidelijke uitleg over rekenen

Mijn oudste zoontje (9 jaar) heeft moeite met rekenen. Dankzij de duidelijke uitleg van Extraas begrijpt hij het nu beter en onlangs scoorde hij zelfs een 10 voor een rekentoets!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Wat enorm leuk, Ivanka! Daar doen we het voor. Veel succes verder!

Super!!

Het helpt mijn zoon enorm bij het oefenen hierdoor heeft hij al een beetje een idee wat hij kan verwachten

Blij

Blij met deze manier van leren en oefenen. Goede uitleg. Aanrader.

Super om te oefenen

Door de toetsen te doen zie je zo wat je kind nog moeilijk vind!

Prettig

Erg handig en prettig. Voor onze zoon hebben we het onderdeel voor de eindtoets groep 8 en het deel voor bijles rekenen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

Zo handig en fijn. Ik raad het alle ouders met kinderen op de basisschool aan. Naast de citotoetsen hebben wij ook Rekenen erbij genomen. Wanneer komt Taal?

Over extraas.nl

Met extraas.nl kan je beter worden in rekenen, taal en citotoetsen en overige toetsen voor rekenen en taal in het onderwijs. De cursist kan op computer of tablet oefenen. Alles is interactief en er wordt veel gebruik gemaakt van games (rekenspelletjes, serious gaming). extraas.nl dekt alle leerlijnen voor rekenen en taal van de basisschool Met extraas.nl kan een leerling beter worden en meer vertrouwen krijgen. Daardoor kan een hij/zij het beter naar zijn/haar zin hebben op school en betere resultaten halen.