Super!!

Het helpt mijn zoon enorm bij het oefenen hierdoor heeft hij al een beetje een idee wat hij kan verwachten

Blij

Blij met deze manier van leren en oefenen. Goede uitleg. Aanrader.

Super om te oefenen

Door de toetsen te doen zie je zo wat je kind nog moeilijk vind!

Prettig

Erg handig en prettig. Voor onze zoon hebben we het onderdeel voor de eindtoets groep 8 en het deel voor bijles rekenen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

Zo handig en fijn. Ik raad het alle ouders met kinderen op de basisschool aan. Naast de citotoetsen hebben wij ook Rekenen erbij genomen. Wanneer komt Taal?

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

Wt een fantastische ondersteuning voor mij dochter!

We willen onze dochter graag een steuntje in de rug geven richting haar groep 7 Cito’s; extraas is leuk en helpt!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? anders

Blij

Onze zoon vindt het leuk om te doen en het stimuleert hem. Daardoor zijn wij ook blij.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Pluspunten

Een volledig pakket om extra te oefenen. Origineel en uitdagend opgezet. We gaan dit zeker gebruiken voor het ondersteunen van de leerlingen. Een fantastische tool die gaat helpen bij het verbeteren van onder andere rekenvaardigheden.

Ontwikkel ook een tool voor onderbouw wiskunde, zodat leerlingen zelf thuis, via deze laagdrempelige weg, zich kunnen verbeteren.

Bedankt voor de mooie beoordeling Wiskundehuis!

Pluspunten

Mijn dochter vindt het leuk om te doen, terwijl ze rekenen op school niet leuk vindt. Ze snapt nu wel. Dat is dus positief.

Ik zou zelf ook wel toegang tot de opgaven spelletjes willen hebben. Zijn er ook citotoetsen beschikbaar?

Bedankt voor de mooie beoordeling. De module 'oefentoetsen' zijn per 27 maart 2019 beschikbaar. Daarin zitten ook de oefentoetsen van de citotoetsen van groep 3 t/m 8.

Over extraas.nl

Met extraas.nl kan je beter worden in rekenen, taal en citotoetsen en overige toetsen voor rekenen en taal in het onderwijs. De cursist kan op computer of tablet oefenen. Alles is interactief en er wordt veel gebruik gemaakt van games (rekenspelletjes, serious gaming). extraas.nl dekt alle leerlijnen voor rekenen en taal van de basisschool Met extraas.nl kan een leerling beter worden en meer vertrouwen krijgen. Daardoor kan een hij/zij het beter naar zijn/haar zin hebben op school en betere resultaten halen.