Niet tot weinig gebruiksvriendelijk

Op de smartphone omslachtig en niet fijn in gebruik. Onoverzichtelijk!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

extraas.nl is gemaakt voor rekenen en taal op de computer of tablet. Daarom begrijpen we wel dat je het op jouw smartphone niet lekker vindt leren. Succes verder, maar dan op een groter scherm.

Ik heb dit een week voor een toelatingstoets gebruikt. Als je altijd een rekenmachine gebruikt word je brein lui dus dit was een prima activatie. Heb aardig wat nieuwe uitdrukkingen en woorden geleerd. Ik let ook meer op dingen als die/dat T/d dan/als, want ik deed maar wat. Ik ben met RV geslaagd op hbo niveau en dit heeft echt geholpen. Als er figuur en cijferreeksen opstonden dan was het helemaal een goeie. Jammer dat ik dit in de laatste week pas vond, heb lang moeten zoeken op google maar heb miss 3 uur per dag geoefend dus er wel alles uitgehaald. Het is chill dat je andere niveaus kan doen als je het even moeilijk hebt. Klantenservice is trouwens ook goed, je krijgt snel uitleg als iets onduidelijk was, in het weekend niet maar dat is logisch. Ik had ook op 123test een pakket gekocht maar daarvan is niks bij gebleven. Dit is gewoon online les, thanks meneer die steeds ‘GoedZo’ zei hahaha

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Naj. Dat maakt ons trots en jouw omschrijving helpt anderen. Veel succes met jouw opleiding!

Idee is goed, uitwerking kan beter

De duidelijk opgenomen verbale prijzingen (goed zo, uitmuntend) zijn beetje knullig. Verder klopt bij rekentoetsen niet de keuze tussen hoofdrekenen en met papier. Soms heb je toch juist wel of niet uitrekenpapier nodig terwijl verkeerd staat aangegeven. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel verschillende cito toetsen er zijn om te oefenen, anders ben je er wel snel doorheen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Beste Maria, als een antwoord goed is, hoort de cursist inderdaad een stem met een compliment. Wie dat niet wil horen, kan het geluid op 'stil' zetten. Binnen 'oefentoetsen rekenen' zijn 'hoofdrekenen' vragen die op echte toetsen zijn gebaseerd. Sommige zijn misschien lastig (ook soms voor ouders), maar dat gebeurt als de 'slimme/handige' manier van oplossend rekenen nog niet beheerst wordt. Dat is niet erg, want zo leert men 'slim' hoofdrekenen voor de opgaven waar dat nodig is. Het niveau van jouw dochter/zoon is groep 8 en daarvoor is het aantal oefenvragen voor de eindtoets zo groot, dat een kind er vele weken of zelfs maanden mee vooruit kan. Desondanks worden er ook regelmatig nieuwe opgaven door ons toegevoegd. Succes verder!

De testen zijn goed. Ik heb ook de cursus taal en rekenen gekocht, daar had ik meer van verwacht. Zou bijv graag rekenen met rekenmachine, de sommen die daar worden gegeven, beter uitgelegd zien.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Het niveau van de toetsten voor WISCAT ervaar ik al te laag.

Het niveau van de toetsten voor WISCAT ervaar ik al te laag.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Beste Marielle, de wiscat-oefentoetsen zijn gebaseerd op echte wiscat-rekentoetsen van pabo's. Binnen een wiscat-rekentoets zijn er ook weer opgaven met verschillende niveaus van eenvoudig tot zeer uitdagend. Of misschien heb je niet op de module '3F Pabo Wiscat hbo' gekozen, maar voor een van de overige opties van rekentoetsen (basisschool, voortgezet onderwijs)?

Mijn ervaring is positief

Leerzaam

Ik vind heet erg leerzaam en met een duidelijke uitleg.

Prettig

Prettig

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Fijne site om te oefenen!

Fijne site om te oefenen!

Lang wachten en kinderachtig

Ik ben 47 jaar en doe een mbo opleiding. Omdat er een 3f toets rekenen moet worden gedaan doe ik de oefentoetsen op extraas. De uitleg is voor basisschoolkinderen en sla ik daarom liever over.De tijd die er gewacht moet worden tussen de enen en de andere vraag is vaak erg lang.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Wat je meldt (lang wachten), is eenvoudig te verhelpen. - check je internetverbinding: haal minimaal elke maand even 20 seconden de spanning van de wifirouter af te halen en doe daarna de stekker er weer in. Daardoor gaat de router de laatste firmware laden en zal je router beter werken en de internetsnelheid optimaal zijn. - Mogelijk is de pagina niet goed geladen, dat betekent dat je 'javascript library' ververst moet worden. Normaliter kun je dat bij een PC oplossen door de pagina te refreshen door CTRL+F5 in te toetsen (Bij Apple: Cmd+R). Je kunt ook klikken op het pictogrammetje Vernieuwen (functietoets F5 of menu Beeld, Vernieuwen of Refresh, Ctrl+R). - Mogelijk moet je 'Java' geupdated worden. Zie https://www.java.com/nl/download/help/java_update.xml Is het nog niet opgelost? Log helemaal uit en schakel de computer uit en start daarna de computer weer op. Computers zijn soms rare dingen en worden op deze manier even 'gereset'.

Leuke manier van leren

Ik heb Extraas gebruikt als opfriscursus ter voorbereiding op de MBO 4 toelatingstoets en ben geslaagd! Ik vind het een leuke manier van leren en heb er veel aan gehad.

Zeer slecht te bereiken

Heb na aankoop geprobeerd in contact te komen met Extraas maar dit is onmogelijk.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Beste Immanuel, in de beoordeling meld je dat je hebt geprobeerd om in contact te komen, maar wij hebben noch een contactformulier noch een bericht per e-mail ontvangen. Wij reageren altijd zeer snel en accuraat. Per e-mail hebben we je gevraagd 'Hoe heb je geprobeerd om in contact te komen en wat is jouw vraag?', maar helaas heb je daar niet op geantwoord.

Goed opgezet, loopt soms wat traag.

Voor onze zoon aangeschaft om te oefenen voor eindtoets groep 8, de vragen leken wel nuttig en verschillende onderwerpen komen aan bod. Zit goed in elkaar. Vragen blijven soms hangen en dan rekent het programma het als trage reactietijd op de vragen dus dat is wel vervelend. Kan ook aan de internetverbinding liggen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Voor een goede, snelle internetverbinding raden we iedereen aan om elke maand 20 seconden de spanning van de wifirouter af te halen en daarna de stekker er weer in te doen. Daardoor gaat de router de laatste firmware laden en zal je router beter werken en de internetsnelheid optimaal zijn. Andere mogelijke redenen van 'een trage site' zijn: - Mogelijk is de pagina niet goed geladen, dat betekent dat je 'javascript library' ververst moet worden. Normaliter kun je datbij een PC oplossen door de pagina te refreshen door CTRL+F5 in te toetsen (Bij Apple: Cmd+R).Jekunt ook klikken op het pictogrammetje Vernieuwen (functietoets F5 of menuBeeld, Vernieuwen of Refresh, Ctrl+R). - Mogelijk moet je 'Java' geupdated worden. Java is nodig voor een goede werking van websites. Dat doe je via https://www.java.com/nl/download/help/java_update.html

Handige site

Terugzien van gegeven foute antwoorden is handig bij de nabespreking.

Een echte aanrader!

Goede toetsen om te oefenen. Prijs is prima!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

goede prijs kwaliteit, kind krijgt goede oefeningen op niveau

Online makkelijke bestelling, website is overzichtelijk, het is niet als een game, maar meerkeuze vragen. Niveau is goed, en je hebt keuze om het makkelijk of moeilijker te maken. Veel onderwerpen, waar je uit kunt kiezen. Als je een fout vindt in hun vragen, of onduidelijkheid, kun je het aangeven en word je beloont met een extra weekje lidmaatschap. Er zit goede uitleg bij als je niet begrijpt waar de vraag over gaat. Voor een prima prijs van 120 euro/jaar, daar kan geen bijles leraar tegenop. Ook toetsen om te oefenen, om te ontdekken waar je lacunes liggen. verbeterpunt: meer oefentoetsen op juiste niveau.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? anders

Geweldige site om je rekenvaardigheid te upgraden. Zodat je met vertrouwen aan je rekenvaardigheid toetsen voor het MBO kunt werken.

Duidelijke uitleg. Leuke oefeningen

Heel prettig. Soms mag het iets motiverend zijn voor de kinderen en automatisch meer oefeningen als ze het nog niet beheersen.

Doet wat het beloofd.

Goede oefeningen. Op niveau. Doet wat het beloofd.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Ik heb twee keer bij extraas aangemeld.

Ik vind extraas een prima programma om de kinderen voor de toetsen te bereiden vooral voor de Nio toets. Hartelijk bedankt voor jullie.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

goed ook al zit er soms een foutje in de opdracht

Over het algemeen is extraas.nl heel fijn om te gebruiken om mijn Nederlands te verbeteren, ik heb het zelfs aangeraden aan een vriendin van mij. Soms zitten er fouten in een opdracht maar deze zijn nooit heel hinderlijk, en als je ze aangeeft krijg je gratis een week verlenging op je abbonement.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Tot nu toe vind ik het goed gaan.

Het gaat goed soms mis ik nog wel eens uitleg voor je aan een onderwerp begint.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Dankjewel! Een duidelijke uitleg kun je altijd inzien (soms inclusief video) bij de hulplijn van een les of onderwerp. De hulplijn staat altijd rechts boven op je scherm. Succes verder!

Wiscat rekentoets TOP

Mede namens deze site ben ik geslaagd voor mijn wiscat rekentoets!! Voor mij werkt dit beter als Leren uit een boek! Nogmaals heel erg bedankt! Goede site, goede vragen en goede feedback

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Top! Bedankt en succes met je studie op de pabo.

Goed overzicht met toetsen

Mijn zoon (en ik) hebben voor de NIO toets dit aangeschaft. Het was fijn om te oefenen!

Nio oefeningen

Dat is een vertrouwde website leuk om met hem om te gaan.

Over extraas.nl

Met extraas.nl kan je beter worden in rekenen, taal en citotoetsen en overige toetsen voor rekenen en taal in het onderwijs. De cursist kan op computer of tablet oefenen. Alles is interactief en er wordt veel gebruik gemaakt van games (rekenspelletjes, serious gaming). extraas.nl dekt alle leerlijnen voor rekenen en taal van de basisschool Met extraas.nl kan een leerling beter worden en meer vertrouwen krijgen. Daardoor kan een hij/zij het beter naar zijn/haar zin hebben op school en betere resultaten halen.