Duidelijke uitleg. Leuke oefeningen

Heel prettig. Soms mag het iets motiverend zijn voor de kinderen en automatisch meer oefeningen als ze het nog niet beheersen.

Doet wat het beloofd.

Goede oefeningen. Op niveau. Doet wat het beloofd.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Ik heb twee keer bij extraas aangemeld.

Ik vind extraas een prima programma om de kinderen voor de toetsen te bereiden vooral voor de Nio toets. Hartelijk bedankt voor jullie.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

goed ook al zit er soms een foutje in de opdracht

Over het algemeen is extraas.nl heel fijn om te gebruiken om mijn Nederlands te verbeteren, ik heb het zelfs aangeraden aan een vriendin van mij. Soms zitten er fouten in een opdracht maar deze zijn nooit heel hinderlijk, en als je ze aangeeft krijg je gratis een week verlenging op je abbonement.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Tot nu toe vind ik het goed gaan.

Het gaat goed soms mis ik nog wel eens uitleg voor je aan een onderwerp begint.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Dankjewel! Een duidelijke uitleg kun je altijd inzien (soms inclusief video) bij de hulplijn van een les of onderwerp. De hulplijn staat altijd rechts boven op je scherm. Succes verder!

Wiscat rekentoets TOP

Mede namens deze site ben ik geslaagd voor mijn wiscat rekentoets!! Voor mij werkt dit beter als Leren uit een boek! Nogmaals heel erg bedankt! Goede site, goede vragen en goede feedback

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Top! Bedankt en succes met je studie op de pabo.

Goed overzicht met toetsen

Mijn zoon (en ik) hebben voor de NIO toets dit aangeschaft. Het was fijn om te oefenen!

Nio oefeningen

Dat is een vertrouwde website leuk om met hem om te gaan.

Veel geleerd

Zoals de sterren aangeven, uitstekend. Ik heb één niet onbelangrijke verbeterpunt. Ik heb voor de wiscattoets geoefend en ben meerdere fouten in de uitkomsten tegengekomen . Bijvoorbeeld : in de opgave staat 35 dl, in het antwoord wordt uitgegaan van 3,5 dl. Dan wordt inderdaad mijn antwoord als fout gezien. Wellicht goed om eens redactioneel door de opgaven te gaan.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Bedankt voor de mooie beoordeling. T.a.v. de voorgestelde redactionele aanpassing: zowel in de vraag (35 dl = .... cm3) als de uitleg/het antwoord wordt uitgegaan van 35 dl. Het lijkt er dus op dat je zelf een rekenfoutje hebt gemaakt want 35 dl = 3,5 liter = 3,5 dm3 = 3500 cm3

Duidelijke uitleg over rekenen

Mijn oudste zoontje (9 jaar) heeft moeite met rekenen. Dankzij de duidelijke uitleg van Extraas begrijpt hij het nu beter en onlangs scoorde hij zelfs een 10 voor een rekentoets!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

Wat enorm leuk, Ivanka! Daar doen we het voor. Veel succes verder!

Super!!

Het helpt mijn zoon enorm bij het oefenen hierdoor heeft hij al een beetje een idee wat hij kan verwachten

Blij

Blij met deze manier van leren en oefenen. Goede uitleg. Aanrader.

Super om te oefenen

Door de toetsen te doen zie je zo wat je kind nog moeilijk vind!

Prettig

Erg handig en prettig. Voor onze zoon hebben we het onderdeel voor de eindtoets groep 8 en het deel voor bijles rekenen.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

Zo handig en fijn. Ik raad het alle ouders met kinderen op de basisschool aan. Naast de citotoetsen hebben wij ook Rekenen erbij genomen. Wanneer komt Taal?

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? online advertentie

Wt een fantastische ondersteuning voor mij dochter!

We willen onze dochter graag een steuntje in de rug geven richting haar groep 7 Cito’s; extraas is leuk en helpt!

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? anders

Blij

Onze zoon vindt het leuk om te doen en het stimuleert hem. Daardoor zijn wij ook blij.

• Hoe heb je extraas.nl gevonden? Google zoekmachine

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de mooie beoordeling Wiskundehuis!

Pluspunten

Mijn dochter vindt het leuk om te doen, terwijl ze rekenen op school niet leuk vindt. Ze snapt nu wel. Dat is dus positief.

Ik zou zelf ook wel toegang tot de opgaven spelletjes willen hebben. Zijn er ook citotoetsen beschikbaar?

Bedankt voor de mooie beoordeling. De module 'oefentoetsen' zijn per 27 maart 2019 beschikbaar. Daarin zitten ook de oefentoetsen van de citotoetsen van groep 3 t/m 8.

Over extraas.nl

Met extraas.nl kan je beter worden in rekenen, taal en citotoetsen en overige toetsen voor rekenen en taal in het onderwijs. De cursist kan op computer of tablet oefenen. Alles is interactief en er wordt veel gebruik gemaakt van games (rekenspelletjes, serious gaming). extraas.nl dekt alle leerlijnen voor rekenen en taal van de basisschool Met extraas.nl kan een leerling beter worden en meer vertrouwen krijgen. Daardoor kan een hij/zij het beter naar zijn/haar zin hebben op school en betere resultaten halen.