Prachtige service

Door de coronacrisis online gekocht. Supersnelle levering. Bij twijfel aan de juiste maat, maatje groter of kleiner mee. Niets is te veel.....Doen alles altijd met een lach op hun gezicht :-)

Hartelijk dank voor de mooie review Sofie!

Net dat ietsje meer!

Super service! Zorgen ook steeds voor die extra persoonlijke touch.

Hartelijk dank Kelly

Een echte aanrader

Webshop is heel overzichtelijk. Snelle opvolging van de bestelling. Een echte aanrader.

Bedankt Sarah!

Perfect!!!

Alles meer dan perfect in orde ! Een super service. Enorm vriendelijk en heel behulpzaam zowel in de winkel als voor de webshop !! Doe zo verder 👍

Bedankt voor uw aankoop en de fijne beoordeling Evi!

Top service!

Altijd super vriendelijk, zowel in de winkel als bij online shoppen.

Bedankt Petra om voor ons te kiezen en voor de mooie beoordeling!

Fantastisch!

Bedankt voor de TOP service ! Kleinkindjes waren superblij !

Bedankt voor de fijne beoordeling! Graag gedaan, we wensen jullie allemaal een fijn paasweekend toe! Take care!

Allerlei besteld voor de kleinkinderen. Supersnel geleverd en in geschenkpapier verpakt, prettige verrassing voor de kinderen. Bedankt Kathy voor alles.

Bedankt Jenny voor de goeie beoordeling! Kleinkinderen blij... Oma blij.... Chevi’s HEEL BLIJ ;-) Fijn paasweekend en Take Care!

Topservice!

Altijd fijn om bij Chevi's binnen te springen voor leuke kinderkleren en een toffe babbel! En bovendien een snelle levering tijdens coronatijden. Bedankt Kathy !

Snelle en correcte afhandeling!

Mijn bestelling werd per vergissing bij mij geleverd ipv bij de jarige. Het pakje werd echter heel snel terug opgehaald om het per post te versturen naar het juiste adres, waar het trouwens perfect op tijd aankwam. Bedankt voor de vlotte en vriendelijke service!

Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wat niet onbelangrijk is, we konden enkel snel handelen doordat u het probleem ook snel aangaf. Bedankt daarvoor!

Vlugge en correcte service

100% positief

Superservice

Altijd superservice!! Top top!!!

steeds superservice!

Kathy staat steeds voor klanten klaar. Niets is haar teveel. steeds een super service

uitstekend

supervriendelijke bediening snelle levering (optie om ook af te halen in de winkel) persoonlijke service

Goede prijzen en snelle levering

We hebben het perfecte jurkje gevonden en ook nog voor een leuke prijs. Netjes ingepakt en ook super om er een persoonlijke bedankkaartje bij te ontvangen. Snelle levering. Dochter & mama zijn heel blij.

Bedankt voor deze fijne beoordeling!

super!

Bij afhaling staat alles klaar, super vriendelijke madam!

Supere service en ook jullie opnames zijn zo eenvoudig, recht uit het hart.

Supere service en altijd even vriendelijk. Je voelt gewoon de passie😍

Topservice!

Na een vraag te hebben gesteld werd ik snel geantwoord en heel vriendelijk voortgeholpen!! Superservice!! Het pakje werd ook snel geleverd, ik ben zeer tevreden.

Bedankt voor de fijne beoordeling! Misschien tot een volgende keer.

Superservice

Alles tiptop

Vriendelijk vlotte service

Behulpzame vriendelijke dame. Vlotte service. ik kom zeker terug

Bedankt om even tijd te nemen om ons een mooie beoordeling te bezorgen!

zeer vriendelijke - aangename en behulpzame zaakvoerders

kwalitatieve kleding - zeker een bezoek waard

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede eerste ervaring. Ik kom nog terug shoppen op de site

Snelle service. Vriendelijke dame. Staat altijd klaar voor klanten.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Pluspunten

klantvriendelijk, correcte service leuk en hip aanbod

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering, fijne attentie door persoonlijk kaartjes, balpen en lolly... Enorm geapprecieerd en perfect artikel...

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling! Ook wij appreciëren dat u hiervoor even tijd nam! Misschien tot een volgende keer!

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de fijne beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Dank u voor deze leuke beoordeling