Goede service en advies, zelfs in het weekend!

Omdat ik niet precies wist of de cartridge ook geschikt zou zijn voor sublimatie-inkt, had ik een mail gestuurd om dit na te vragen. Ik kreeg op zaterdag antwoord en heb een wedervraag gesteld, waarop mijn atwoord op zondag kwam. Na het verzoek om advies welke printer aan te schaffen, ben ik daar volledig mee geholpen. Ik heb uiteindelijk lege, navulbare cartridges aangeschaft en ben zeker te spreken over de hele goede service.

Al vaak gekocht. Veel opgehaald en tegenwoordig laten verzenden

Bestellen huismerk was voorradig maar toch weer niet

Mijn eerste contact met Inktmedia. Ik bestel een Toner terwijl er staat dat ie voorradig was. Betaling gedaan en dan krijg je een mailtje dat ie niet meer voorradig is en er ook niet meer komt. Wel netjes mijn centen teruggekregen.

goed en snel

website vind ik niet zo prettig, maar als je daar doorheen bent is de levering zeer snel

Prijs kwaliteit in verhouding

Iets te veel treuzelen bij vervanging van verkeerd verzonden cartridge, maar uiteindelijk goed opgelost.

Goed advies, komt claims na, uitstekende communicatie

2 maanden geleden Epson inkt besteld. Na gaten geboord te hebben in de cartridges en deze gevuld te hebben werkte de printer nog niet. Bleef de vermaledijde melding krijgen over 'non genuine Epson inkt' Op verzoek Inktmedia de epson resetter gekocht. Dit werkte. Tip: zet automatische updates en connectie met Epson server uit. Ik was dat terloops vergeten en nu kan ik de printer de deur uitgooien, of nieuwe cartridges kopen. Maar na zo'n 60 euro kosten aan inkt, resetter en verzending zal het optie 1 zijn. Wat Epson doet is wettelijk verboden, maar zelfs na uitspraak rechtzaak blijven ze hun malifide praktijk voort zetten. Uiteraard niet te wijten aan Inktmedia. Zij hebben goed gecommuniceerd en advies gegeven. Zeker aan te raden!

Prima product betrouwbaar en snel geleverd

goede informatie een mooi en goed product betrouwbaar en supersnel geleverd. hartelijk dank.

Goed, maar extra instructie bij problemen was bruikbaar geweest.

De navulbare cartridges goed verpakt en met gebruikersinstructie ontvangen. Mijn printer is een Epson WF-7720. Ik heb de cartridges conform deze bijgeleverde instructie gevuld met navelinkt. Helaas werkte het aanvankelijk niet. Er kwam bij het testen nagenoeg blanco papier uit mijn printer. De inkt kwam niet door. Lang online gezocht naar een oplossing. Uiteindelijk heb ik de cartridges ook aan de onderkant via een spuitje met injectienaald met navelinkt ingespoten. Daarna heb ik de cartridges in de printer gemonteerd en met een spuit druk gezet op de navul opening bovenop. Dit terwijl je de ontluchtingsgaatjes van het cartridge dichthoud anders spuit bij deze handeling daar de inkt er weer uit. Ook werd een stukje keukenrol onder de printkop geplaatst omdat er hiermee met kracht flink wat inkt door de spuitkanaaltjes wordt geforceerd. Dat deed 't 'm. Het systeem is hiermee onder druk geflushed. Nu werkt alles weer perfect. Het kostte een paar uur, maar ik hoop dat anderen met deze tekst zijn geholpen.

super levering

Makkelijk bestellen, Snel geleverd en goede prijs/kwaliteit.

Alles ging goed snelle levering

Snelle levering, goede inktcartridges voor een mooie prijs, klantvriendelijk.

Bij ontvangst 2 cartridges te weinig van een kleur gekregen. Na dit gemeld te hebben, deze 2 dagen later per brievenbuspost ontvangen. Goede service, bedankt! De inktcartridges worden meteen door mijn Epson herkend, en de prints zijn mooi.

Anti commercieel en slecht

Ik bestelde een inktpatroon die door mijn printer niet kon ingelezen worden. Eerst bleven jullie beweren dat het aan mijn printer lag. Technicus langs gekomen mijn printer doet het prima. Nieuw inktpatroon ingestoken en geen enkel probleem. Alleen was ik 55 euro armer aan de technicus+ aankoop nieuwe cartridge. Ik stuur alles terug en jullie weigeren de terugbetaling Reden verpakking werd geopend. Kan iemand mij uitleggen hoe je een inktcartridge kan proberen zonder openen of moet ik daar ook een gespecialiseerd persoon voor contacteren. Online. Ogen zijn jullie anti-commercieel.Een bedrijf laat zich niet kennen voor 13euro.

Goed product, maar kleurintensiteit zwakker als originele versie.

Goed product, maar kleurintensiteit zwakker als originele versie.

Door Inktmedia blijft printen nog leuk.

Inkt is Topp, prijzen zijn Topp. Service is Topp, wat wil je nog meer?

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Het scheelt behoorlijk in prijs met andere online winkels. Wij blijven hier beslist bestellen.

Prima webwinkel, precies wat je nodig hebt

Na het bestellen volgt altijd een snelle verzending

Prima shop voor inkt.

Prima shop, al voor tweede keer besteld. Snelle levering en goede cartridges voor een lage prijs. Inktmedia is een stuk goedkoper dan vergelijkbare webshops voor inkt.

snel geleverd

ik de inktcartridges nog niet geplaatst dus dat kan ik nog niet beoordelen

Snel geleverd en zeer voordelig

De kosten per afdruk zijn met de Brother compatible LC-123 cartridges uitzonderlijk laag en toch een goede kwaliteit. Dus win-win.

Prima ervaring Keurig op tijd geleverd en voor een mooie prijs Een aanrader

Helemaal naar verwachting

De navul inkt van inktmedia is een hele uitkomst in het grote landschap van 1001 keuze. Aan de hand van een code komen de juiste elementen naar voren in de shop en na levering zijn de meegeleverde instructies vanzelfsprekend! Al met al een duurzame optie voor een kostbare printer.

Werkte gelijk

simpel met de duidelijke beschrijving .....ik ben blij!

Niet te beoordelen!!!

Helaas kan ik de kwaliteit van de inkt niet objectief beoordelen omdat de cartridge HP 301 zwart en kleur na het bijvullen wederom niet werkten. Een 7 (ruim voldoende) gegeven om niemand in de verlegenheid te brengen

Goed en snel

Haal al jaren inkt bij jullie.altijd opgehaald. En laten bezorgen