Prima Service

Goed weer gegeven op de site wat je krijgt voor welk bedrag. Goede uitleg bij vragen dat je contact kon opnemen met ze. Duidelijke e-mails over de bestellingen Prijs en kwaliteit verhouding prima Zeker een aanrader! Snelle levering Zijn zeer tevreden Tot de volgende bestelling

super service

Kwam er niet uit welke cartridges ik moest bestellen. Chatbericht werd haast per omgaande beantwoord. Super snelle service en uit ervaring weet ik dat de levering ook idd is zoals beloofd. Beveel inktmedia ZEKER aan

HP 363 serie reinigingscartridges gebruikt in 12 jaar oude HP C7180 All-in-One. Printer werkt weer als vanouds.

Perfect service

Ze hebben aan hun belofte gehouden, snel geleverd.

Bestelling en levering is goed gedaan

Bestellen leveren is een probleemloos verlopen. Nu nog ervaring opdoen met de kwaliteit van de cartridges.

Eigen merk inktcassette werkt perfect

Snelle levering en daarbij nog eens superngoedkoop

Mijn laserprinter werkt weer helemaal goed met niet te dure toners!

Goed advies en snelle levering van prima toners voor de brother dcp-9015cdw, super!

Zo moet online verkoop geschieden.Goed product en goede prijs.

Prima in orde.

Prima inktpatronen type Brother 223 tegen scherpe prijs.

Bij Inktmedia een set van MCYBK kleuren cartridges aangeschaft tegen een voordelige prijs. Na plaatsing alles OK en een functionele Brother MFC-J4620DW met goede print-outs staat mij weer ter beschikking. Tot dusver tevreden over mijn aankoop bij Inktmedia.nl en hun levering.

Prima product

Prima product, prijs en snelle levering

snelle levering-werken prima-stukken goedkoper dan originele.

In een word geweldig.

Een top services vriendelijk en toch zakelijk gewoon mensen met het hart op de goede plaats. kom al jaren bij ze en voor ons is er geen geen betere.

Altijd 100% goed!

Ik koop hier al jaren mijn inktcartridges. Nog nooit problemen gehad. Goed en goedkoop. De inktcartridges gaan behoorlijk lang mee.

ben er net , maar ben nu al te vrede

uiterst te vrede

Snelle levering+goed produkt

Vervangende inktcartridges voor HP363 die goed werken, zijn moeilijk te vinden.

Keurig op tijd

Goedkoper dan elders, AliExpress nog goedkoper maar daar moet je meer dan 1 maand wachten, vlugge levering en het werkt op mijn Hp Office 5610, besluit tevreden en ik raad deze site aan.

Goedkope cartouches, goede kwaliteit en snelle levering. Het werkt prima met mijn HP printer!

Goede inkt

Mooie prijs voor goede inkt die zonder problemen door de printer wordt geaccepteerd. Snelle levering

Snelle levering tegen concurrerende prijs

Betrouwbare leverancier voor inkt cartridges tegen hunstige prijs.

Na een week nog steeds niets geleverd

Voor 18:00 besteld de volgende dag in huis is wat ze beloven. De werkelijkheid is anders, na drie dagen heb je nog niets in huis. Heb eerst de hele dag zitten wachten de dagen daarna niet meer want ik ben elders inkt wezen halen. Nu inmiddels drie dagen verder nog steeds niets. Walgelijk bedrijf. Ze beloven dingen die ze niet waar maken. Edit: Ik had deze review geschreven 3 dagen na de bestelling. We zijn nu een week verder en er is nog steeds geen inkt. Ze verschuilen zich achter het coronavirus maar ik weet wel beter er is geen kip op de weg ze kunnen gewoon doorrijden het zou juist sneller moeten gaan.

Beste, Bedankt voor uw bericht en ververlend dat het pakket nog niet is geleverd. Graag zien wij even een email van u tegemoet met uw gegevens zodat wij kunnen uitzoeken waar uw pakket op het moment is Wij verzenden alles de zelfde dag en 99,8% wordt de volgende dag geleverd. Helaas zien wij door de Corona virus dat de bezorgdiensten meer moeite hebben om alles optijd te leveren hier hebben wij helaas geen invloed op en dit is overmacht waar niemand in deze tijd iets aan kan doen. Update 10-5-2020 Tot heden heeft u ons nog niet uw ordernummer door gestuurd maar wel de moeite genomen om op ons bericht hier op de website te reageren neem heel even de moeite om het ordernummer door te sturen zodat wij kunnen na kijken waar uw pakket is en wat het probleem kan zijn. Zonder deze gegevens kunnen wij u helaas niet verder helpen want iedereen kan een bericht hier plaatsen. Graag zien wij uw ordernummer spoedig tegemoet dan is het probleem vaak binnen 24 uur opgelost maar zonder gegevens kunnen het niet verder uitzoeken. Heeft u echt iets bij ons besteld en wil u dat het probleem snel en goed wordt opgelost zien wij uw email verder snel tegemoet dan kunnen we actie ondernemen en nakijken of er iets is besteld en waar het op het moment is. Post.nl DHL en DPD enz. doen erg hun best om alles snel en goed te leveren in deze moeilijke tijd waar bijna iedereen online besteld. Kunnen zeker lekker door rijden maar maken zeer lange dagen om prop volle bussen met pakjes zo goed mogelijk op tijd te leveren helaas gaat het soms net niet helemaal volgens plan maar in deze moeilijke tijd moeten we dit vaker even accepteren dan boos worden.

de afdruk is goed maar minder zwart

Ik heb HP navul inkt FOTO ZWART besteld. Dat staat ook of de factuur en de orderbevestiging. Op de flesjes staat echter het woord FOTO niet. De afdruk is minder zwart dan die met de inkt van Smart Ink die ik hiervoor altijd bestelde. Ik heb telefonisch contact met uw bedrijf gehad met de vraag of de foto-inkt ook in de gewone cartridge kon. Het antwoord was ja de afdruk zou alleen zwarter zijn dan met de gewone zwarte inkt. Jammer dat ik FOTO ZWART niet ontvangen heb.

Snelle levering alles ok. Heb ze 1 mei geinstalleerd maar de printer wou niets afdrukken mail gestuurd , direct op geantwoord met een oplossing en alles werk zo als het moet. zeer goede service.

prima service snel geregeld.

prima service snel geregeld.

Goede en snelle levering

Goed en snel