Goede prijs kwaliteit score.

Cartridges gaan vlekkeloos werken

Alles ok

Bestelling ok ,levering ok ,produckt ok ...zo moet het zijn

Order not received, no action after the investigation

Hi, I ordered ink and the person has delivered to wrong address, but there is no action on it. Totally disappointed.

Snelle levering, prima prijs.

De inktcartridges zijn snel geleverd. Op dit moment zijn ze nog voorraad. De prijs maakt het printen leuk en betaalbaar.

Zeer snelle levering

Een aanrader

Heel snel dan ik verwacht

Heel snel dan ik verwacht

goede service,s en snelle verzending

Zeer snel geleverd Goedkoop Werkt vlekkeloos Over de geleverde hoeveelheid inkt in de cartridge kan ik pas oordelen nadat ze ledig is.

Snelle levering, goed product

snelle levering ,goed product

snel, adequaat

echt snel

Goede cartridges

Zou het ophalen in Rhoon, maar het was al doorgestuurd naar mijn huisadres. Nog een mail gehad met excuses en een dag na de bestelling de levering thuis ontvangen. Goede afdruk kwaliteit .

Levering goed, cartridge matig

"Eigen merk" T3473 Magenta intcartridge voor Epson geeft veel strepen die ook na herhaald inktkoppen reinigen niet weg gaan. Misschien verdwijnt het nog. Cyaan en Yellow doen het wel goed. Zwart laat ook af en toe een paar pixels vallen. (Eerste replacement na startup cartridges)

Uitstekende afhandeling

Snelle levering en goede kwaliteit van de cartridges.

snelle service en voldoet aan de verwachting en prijsgunstig

snelle service en voldoet aan de verwachting en prijsgunstig

Helemaal Toppp

Al jaren klant bij inktmedia, goede inkt, goede prijs en een geweldige service.

Prima.

Snelle ontvangst ondanks de covid drukte. Goede service.

Prima bedrijf

Snelle levering voor laagste prijs en goede kwaliteit!!.

Snelle levering en een scherpe prijs.

Na een tiental jaren met een HP printer te hebben gewerkt nu overgegaan op een Canon printer. Ook met deze werkt de inkt van Inktmedia heel goed.

eindresultaat oké

Snelle levering van de artikelen. Echter de hervulbare cartridges kon ik met geen mogelijkheid "herkend" krijgen door mijn printer. Veel contact via de mail gehad met inktmedia en tenslotte de cartridges teruggestuurd. Het bleek dat ik het verkeerde type had gekregen. Dus toch nog opgelost door inktmedia

Betrouwbare service

Regelmatig bestel ik toners en inktpatronen, het wordt tot volle tevredenheid bezorgd, ook als het een keer verkeerd gaat door als je een andere kleur krijgt, wordt er direct gereageerd en snel goed gemaakt, de communicatie met Inktmedia loopt voorspoedig, kan het echt aanbevelen.

Gewoon tevreden

Besteld , dag later in huis. Wat wil je nog meer.

geweldig

mijn bestelling gedaan volgens de site enkele dagen, wat schets mijn verbazing de volgende ochtend in de bus. in een woord geweldig ik zeg het voort

Snelle levering en goede kwaliteit!

Voor een goede prijs een snelle levering en een goede kwaliteit inkt! Keurig verpakt en bij vragen ook snel antwoord.

goed adres, zit goed verpakt. snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit