Niet goed

Helaas moet ik zeggen dat ik zeer ontevreden ben, Moest betalen voor pakket post, maar was brievenbus post! Na telefonisch contact geld terug, lijkt op proberen om extra geld te innen! Bovendien waren de cassettes ongelijk half vol gevuld en dat voor die prijs, dus ben niet tevreden zacht uitgedrukt. Zo houdt je dus geen klanten, gelijk de laatste bestelling geweest. Met vriendelijke groet, G.Kloppers.

Beste Gerard, Bedankt voor het bedricht en vervelend dat u niet tevreden bent over onze producten. Wij hebben helaas geen telefoon of email van u ontvangen met deze klacht anders hadden wij direct mee gekeken voor een oplossing De rede waarom uw zending niet verzonden is als pakket is dat post.nl niet de volgende dag kon leveren en wij daarom voor DHL express hebben gekozen dit was iets goedkoper en levering de volgende dag. Wij hebben hierover een email gestuurd en direct teveel betaalde bedrag aan u terug overgemaakt. Cartridges worden met een X aantal ml gevuld daardoor lijkt het soms dat er minder in zit maar dit is niet zo dit omdat de spons van de cartridge soms meer vasthoud dan een andere spons na wegen kan u dit controleren. Wij zien uw email graag even tegemoet. Inktmedia

Uitstekende ervaring

Het is eenvoudig. Het verschil in prijs is niet te geloven en de kwaliteit is zoals beloofd. Volgende keer weer.

uitstekende levering en after sales service

Inkt voor de printe bested en deze werd snel geleverd. Een telfonische vraag na ontvangst werd onmiddellijk goed beantwoord

Deze cartridges worden door mijn HP-printer wel geaccepteerd. Bij andere alternatieve merken geeft dit veel problemen. Goede service, snelle levering en niet duur,

Levering en product volgens verwachting

Goede prijs-kwaliteit verhouding

In één woord geweldig

Het werkt gewoon

De inkt voor canon werkt gewoon. Ook het foto papier lijkt okay. Weet alleen niet wat voor of achter is. Is het zelfde.

tout est parfait

comme d'habitude un service rapide et de bons produits

Prima service en snelle levering. Ook wordt alles goed en zorgvuldig ingepakt en perfect afgeleverd.

Service was geweldig.

Drie inktpatronen besteld, 2x foutief geleverd en eenmaal zelf verkeerd besteld. Directe reactie op mijn mail. 2 Dagen later drie correcte patronen, met post nl in de bus ontvangen. Verkeerde gratis, met envelop retour afzender.

Nog niet uitgeprobeerd, prijs goed

nog niet uitgeprobeerd.

super

snelle bezorging tegen aantrekkelijke prijzen

Vlot geleverd, en de huismerk inktpatronen voldoen prima!

Huismerk inktpatronen voor een HP printer besteld bij Inktmedia.com. Zij hebben de bestelling vlot en correct verwerkt. En de inktpatronen werken prima.

Inktmedia al levert diverserse jaren kwalitatieve en betrouwbare inktcartridges. Naast dit gegeven is zij tevens zeer snel met verzenden. Al jaren een tevreden klant.

goede en super snelle web winkel

als mijn inkt op is bestel ik mijn inkt altijd hier. epson workforce 2750 de cartridges werken prima ( alleen ze geven eerst een melding geen origineel ! ) 1 x wegens vakantie ergens anders moeten bestellen ( anders zat ik 1 week zonder inkt) en warempel deze hadden dat probleem niet prijs mss iets hoger maar niet veel. wel op het laatst bij deze andere firma , uitdroging,s verschijnselen dus hou ik het maar bij de cartridges van inktmedia top !! super snelle levering ook tijdens afgelopen kerst dagen mvg, jvdl

snelle levering, maar cartridges worden niet herkend

Ik had voor deze cartridges gekozen omdat ze én de meeste inhoud hadden én de laagste prijs. De cartridges werden meteen de volgende dag geleverd. Tot zover niks dan lof en als het hierbij bleef 5 sterren, maar ... Helaas werden de cartridges al na enkele prints niet meer herkend. De klantenservice van Inktmedia.com reageerde vrij snel op mijn klacht. Ik kreeg een oplossing voor Windows terwijl ik op een Mac werk. Daarna kreeg ik het advies op YouTube op te zoeken wat de oplossing was. Na een paar uur zoeken op YouTube/internet heb ik het maar opgegeven. Jammer!

Beste, Bedankt voor de review en helaas hebben wij geen email meer van u ontvangen waar wij er vanuit gingen dat het probleem was opgelost. U geeft hier aan dat u Mac gebruiker bent en Epson printers en Mac geven soms problemen dit ligt aan de printersoftware die gebruikt wordt op de mac. Oplossing is andere software gebruiken dan is het probleem opgelost

Goedkoop,snelle levering,duidelijke omschrijving,goed produkt.

snelle levering en kwaliteit /prijs

snelle en prima levering en kwaliteit/prijs dik in orde

ik raad aan

Alles werkt zoals het hoort. Zeer snelle levering.

Prima geregeld

snel en goed afgehandeld

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

toppie

De verzending is heeeeel erg snel gegaan helemaal toppie. Ik heb alleen een opmerking de zwarte cart. doet het niet

InktMedia heeft een snelle afhandeling en prima prijzen, dank!

InktMedia heeft een snelle afhandeling en prima prijzen, dank!

Altijd gewoon goed, en goed ontvangen.

Ik houd het kort gewoon goed

Prima inkt

Heel tevreden