Overzichtelijk en snelle service.

Goede beschrijving van de artikelen.

een 9

Snel, prima service

In eerste instantie de bestelde cartridge snel ontvangen. Helaas werd hij niet door mijn printer herkend. Na telefonisch- en e-mail overleg de cartridge teruggestuurd. Deze werd snel vervangen en de nieuw toegestuurde cartridge werkt als een zonnetje. Top!!! een aanrader!!!

Correcte service, goed product !

Ik had mijn twijfels als de toners toekwamen , ze waren groter dan de originele . Na overleg met Inktmedia ( onmiddellijk een antwoord !!! ) dan toch geprobeerd en het lukte perfect . De mensen van Inktmedia weten waarover ze praten blijkbaar .

heel vlot geleverd

Bestellen gaat gemakkelijk, vlot geleverd

Altijd de goede inkt op voorraad.

Inktmedia heeft altijd de goede inkt op voorraad, snel geleverd en tegen een goede prijs.

prima product voor weinig geld

ik heb diverse inktcardridges besteld. levering snel en volgens afspraak. ik miste een gedeelte van de levering, dit is snel en correct opgelost.

Aantal zaken onduidelijk

Provincie liet zich niet aanpassen Vroegere bestellingen werkten niet meer; werd ook niet aangegeven Betaling onduidelijk; heb ik nu wel of niet betaald bij mijn bestelling.

Beter dan 123....... Deze cartridges werken tenminste Wel aan de prijs

doet wat het belooft.

Dit is wat je wilt

Goede prijs, snelle levering

Zeer goede prijs en snelle levering. Cartridges werken goed.

Snelle levering, prima prijs,giede kwaliteit.

Prima (vervangend) product.

super tevreden

prima service, volgens mij de goedkoopste en prima kwaliteit inktpatronen van eigen merk

geweldig

volgende dag al in huis top

beste inktsite bestel hier al jaren mijn inkt nooit problemen gehad ga zo door

Alles netjes volgens afspraak

Op afspraak geleverd en producten die voldoen volgens info product

Ben altijd erg tevreden en goede en snelle service

Bestel en heel snel actie en tot nog toe geen slechte ervaringen

Goed spul , snelle levering . TOP

Zie boven

is goed

Bij de laatste bestelling / levering met de nieuwe chip word de inhoud van de cardridge niet aangegeven op de printer. Wat is hier van het probleem ??? Bij voorgaande bestellingen zijn er nooit problemen geweest.

alles goed geleverd

Prima bedrijf en prijs kwaliteit optimaal

prima product, snellen levering

Prima producten , snelle levering , goede prijs

Hele goede service en produkten

Produkten kende ik al, had ze al vaker besteld. N.a.v de nieuwe bestelling had ik vragen, per mail, en die werden binnen no time beantwoord. Kortom, ik ben erg tevreden

Snelle afwikkeling en goede service

Persoonlijk contact is zakelijk en er wordt meegedacht wat de klant wil. De aanbiedingen zijn zeer laag vergeleken met andere aanbieders van inktpatronen.

gisteren besteld en vandaag met de juiste inhoud ontvangen.

zoals al jaren(7) mijn cartridges besteld en zonder problemen een dag erna ontvangen. zo bouw je een klantenbestand op die het ook aan familie en vrienden doorgeven.

Trvrede over Inktmedia

Ik ben tevreden over mijn flesjes zwarte inkt voor HP. cartridges. En de prijs was prima