snelle services

snelle services en de inktpatronen pasten gelukkig.

Correct en snel 👌👍

👌👍

mijn adresje :)

heb er al 2 keer besteld en altijd alles correct en snel geleverd niks op aan te merken en hopelijk blijft dat zo

aangename ervaring

levering iets later ontvangen (corona) dan voorzien maar toch uitgeleverd door postnl om 21.30 h (petje af voor personeel postnl) de cartridges waren idd niet compatibel met mijn vorige maar dat was dan ook vermeld op de webshop, eenmaal alles vervangen print mijn 13-jaar oude epson stylus photo r265 weer vrolijk de prachtigste kleuren en dat voor werkelijk de laagste prijs die je op het net kan vinden. ik denk dat ik mijn toekomstige leverancier heb gevonden. Dank U inktmedia, U krijgt van mij een 10

Geen gebruiksaanwijzing cartridge resetter

Snelle levering, heb de cartridges nog niet gebruikt. Nadeel is dat bij de resetten geen gebruiksaanwijzing zit en ook niet op internet te vinden is.

Prima inkt

En een behoorlijke fles om vaker mee te vullen

Top service.

Snelle levering. Goed en goedkoop product.

Snel goed ontvangen en de goedkoopste Dank je Inktmedia !!

Kan ze niet gebruiken

Vind het jammer dat juist het product verkopen als het niet wordt geaccepteerd door HP

goede service met aandacht voor de klant

Zelfs toen ik mijn order had geannuleerd werd ik gebeld omdat men dacht dat er sprake was van een storing. Wat een aandacht!

Ben zeer tevreden met de inktcartridges van inkt media. Deze werken goed en lekken niet. De cartridges waren goed verpakt en heb ze ontvangen op de afgesproken dag.

alles in orde

goede communicatie alles correct verlopen

Vlug, veilig en voordelig!

Ik ben super tevreden!

alles verliep op gewoon goed

ik ben zeer tevreden en goed geholpen

Lange levertijd en onbruikbare navul-inkt.

Besteld op 15 februari kreeg ik pas de 18e de "één-dags" levering aan huis! Helaas bleek de HP-navul-inkt (zwart) waardeloos, omdat de inkt als water uit de orginele HP-cardridge druppelt, waardoor de printer ook onbruikbaar is geworden. Voorheen gebruikte ik al 12 jaar, navul-flesjes via 123inkt, die altijd goed voldeden. Groet, Wil Huberts

Even afwachten

Vandaag voor het eerst een na vul set besteld voor een Hp920XL Cartridge. Ben nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat werken. Ik zal mijn bevindingen hiervan melden.

Bestel al jaren inktpatronen. Makkelijk bestellen en komen hun afspraken na. Levering zoals in de mail afgesproken. Top.

jammer,ik had cartridges MET inkt verwacht. dezen waren leeg.

Wel goede ,snelle bezorging maar ik kan er nu niks mee

Beste, Bedankt voor uw beoordeling alleen jammer dat deze niet postitief is. Wij hebben uw bestelling na gekeken en u heb zelf lege cartridges besteld. Lege cartridges worden leeg geleverd zoals beschreven. Retour sturen van de lege cartridges is bij ons nooit een probleem. Helaas hebben wij geen email van u ontvangen en ook geen reactie op de kiyoh mail. Met vriendelijke groet, Ivo

Nette service en snel geleverd

1 Lekkende cartridge ontvangen. meteen een nieuwe nagestuurd. Super snel reactie en oplossing.

prima en snel binnen

Snelle service van goed, voordelig product.

Voor een snelle en voordelige aankoop zijn jullie een aanrader!

perfecte service

in eerste instantie de verkeerde cartridge gekregen. Deze werd snel omgeruild in de juiste versie. Goede service!

Snel en kwalitatief

Inkt besteld de volgende dag in huis. Goed verpakt en de printer werkt weer goed na installeren van de inktpatronen. Super tevreden.

Prima afhandeling Goed mat.