Op tijd geleverd..

Goed service

Snelle levering en werkt perfect!

Heel goed!

Heel tevreden. Werkt uitstekend

Heel gemakkelijk in gebruik. Nooit geen vuile handen meer.

Service de livraison très rapide.

Pas encore d'avis sur le résultat car l'ancienne cartouche d'encre HP est encore pleine.

Gewoon top!

Inktmedia heeft een overzichtelijke site met mooie aanbiedingen. De inkt is goed en zo ook de service. Als er iets niet goed is wordt het altijd netjes opgelost. Ik kom hier graag terug!

goed !!!

geen probleem goed uitgevoerd !!

Tevreden.

Op zaterdag voor Pinksteren besteld en op dinsdag na Pinksteren keurig en binnen het tijdblok afgeleverd volgens afspraak.

Prima Service snelle levering

Goedkoop en werkt prima

Uitstekend snel geleverd.

Goede prijs kwaliteit inkt.

Goede service en klachten oplossing.

De bestelde HP cartridges werden snel opgestuurd (binnen 24 uur), helaas bleef mijn oude HP 7200 office jet printer ze weigeren en heb ik ze teruggestuurd. Inktmedia had ook nog diverse probleem oplossingen doorgemaild, helaas ook zonder resultaat. Binnen een paar dagen werd mijn betaalde geld teruggestort: gewoon goede service.

Prima website en fijne serves

Ik was voor het eerst op deze website voor een prijs vergelijking van de inktpatronen en zag dat deze webwinkel prime en goede serves gaf met na betaling en snel geleverd product. na 1e print werk zag het er goed uit. Gelijk betaald en leuke aanbieding ontvangen van een code voor de volgende bestelling.

Een goede vervanger voor de originele HP Cartridge. En volgens afspraak op tijd geleverd.

Zie de bovenstaande regel.

De geleverde kleuren inkt cartridge voldoet aan de hoogste standaard

De postbezorging was één dag na het bestellen, snel dus. Het pakket paste door de brievenbus dus thuisblijven was niet nodig. De cartridge ziet er degelijk uit. Geplaatst in de printer doet het zeker niet onder voor een cartridge van de printer fabrikant.

correct volgens planning geleverd

altijd vlugge antwoorden als per mail iets wordt gevraagd; Kortom... een correcte firma met lage prijzen

Great

Very good service at very competitive prices

Goede service.

Goed geholpen snelle levering.

eenvoudige wegsite en snelle levering

In een woord keurige levering en in goede verpakking

Duidelijke website, goede prijzen en snelle verzending.

Mooi en veel kunnen printen voor weinig

tevreden

Hallo

Omdat bij mijn printer de kop uitgedroogt is kan ik de bestelde cartridge niet uit proberen. Sorry daarvoor. Met vriendelijke groet, Han

Gewoon goed en betaalbaar

Netjes op tijd geleverd.

Onoplosbaar

Helaas geen goede ervaring. Inktpatroon word niet geaccepteerd en ondanks de tips van inktmedia wil mijn printer het patroon niet aanvaarden. Terwijl volgens de website wel degelijk de geschikte inktpatroon is besteld. Vervolgens laat inktmedia het afweten en schuift de schuld bij mij. Ik had nl de andere patroon moeten bestellen. Ik vind dit echt misleidend en vind de service niet echt netjes.

Inktmedia hebben goede en snelle service , ook als er iets mis gaat het wordt direct opgelost of vergoed . PRIMA

Top veel voor weinig

Echt blij mee scheelt hoop geld !!