Zeer tecreden

Bedankt voor de snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Besteld en snel geleverd

Werkt goed, en SUPER goedkoop.

ok

Ontving een imitatie cartridge

De webshop vermeld verpakt dat het geen originele cartridge is. Na ern eerdere slechte ervaring hiermee, wil ik slleen nog originele. OP mijn retourverzoek wordt niet gereageerd. JAMMER, voor mij geen inktmedia meer.

Goede prijs kwaliteit en top service Bedankt voor de snelle levering

Goede producten voor een aanvaardbare prijs

goede service

niks op aan te merken ik geef een cijfer 10 geen problemen met bestelling,

Snel en goed!!

Prima ervaring.

Zeer snel geleverd

Heb het nu nog niet nodig, er zit nog voldoende in de cartridges. Deze besteld dat ik ze in huis heb zodra het nodig is. Benieuwd of het gaat werken, heb de uitleg om te installeren ook gedownload.

Gewoon goed

Top product voor dat geld.

Snel geleverd en een prima prijs. Cartrigde werd gewoon herkend in mijn oude Cannon MP540 printer.

NOG STEEDS GEWELDIG

Al sinds 2010 koop ik met enige regelmaat bij Ivo en zijn team en het is nog steeds vertrouwd met trouw aan de belofte om vooral snel te leveren. ( ook déze keer weer gelukt ).

Gaat goed 603 Incht voor epson 3150 series

U noch afwachten hoelang ik doe met de inkt van 603 xl

Super tevreden

goedkoop en goed

Niet tevreden

De kleur geel wil mijn printer niet aanvaarden

geweldig

groot flesje navulinkt erbij besteld werkt goed

Helemaal Toppp

Goede service, snelle verzending en inkt voor een betaalbare prijs. Ik winkel al jaren bij Inktmedia en voor mij echt geen ander. Ook niet onbelangrijk om te weten; mocht je problemen ondervinden (wat zelden gebeurd) worden deze netjes opgelost.

Geen reactie op klachten over slechte cartiges

Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dit is niet zo erg maar als je een klacht hebt er wordt niet op gereageerd , ondanks de vele e-mails, dan wordt je niet blij met dit bedrijf. Wat kun je dan nog doen naast een review schrijven?

Na de bestelling is alles perfect verlopen, en alles op tijd afgeleverd. Mvg C.J.Bijl.

Verkeerde cartridges

Ik kreeg de verkeerde cartridges met de smoes dat mijn bestelde cartridges niet meer gemaakt worden en dat deze ook gewoon werken. Mooi niet! En zou ik mijn betaling, binnen 14 dagen nadat ik heb aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terugkrijgen. Ook mooi niet!

Beste Erik, Bedankt voor de review maar helaas is deze niet echt positief. Zoals uigelegd worden de bci-3 niet meer gemaakt deze printers waar de cartridges in gaan zijn min 20 jaar oud. daarvoor kunnen de pgi-5 gebruikt worden deze werken er namelijk ook in zoals aangegeven in de email. Ook hebben wij aangegeven dat u de cartridges retour kan sturen als u deze niet wil proberen maar daarop hebben we nooit meer een reactie gehad tot helaas deze negatieve review. Mocht u de cartridges alsnog retouren is dit nog altijd mogelijk ook buiten de 2 weken om zijn wij daar niet moeilijk in maar stuur ons dan even een email. Om in de toekomst nog te kunnen printen met uw oude printer is ons advies om de cartridges te proberen want deze werken 100%.. Mocht u uw review nog willen aanpassen naar een positieve review stellen wij dit zeer op prijs. Met vriendelijkge groet, Ivo

klasse

Snel goed en betrouwbaar.

Heel prima

Kwaliteit is goed service is uitsteken.

Fijn bedrijf wat snel en goed leverde..

Goede produkten voor een fijne prijs. Binnen 1 dag geleverd..

Best interessant!

Als eerder cartridges bij Inkt Media besteld, en deze werken tot grote tevredenheid, daarom weer nieuwe besteld. Ze zijn goed gevuld met inkt en met de ingebouwde chip herkend mijn printer ze prima. Een aanrader.