De cartridges zijn snel geleverd. Ook zijn er heldere installatie instructies meegestuurd. Ondanks dat het huismerk cartridges waren is de afdrukkwaliteit prima.

Uitstekende dienstverlening

Alleen maar lof over inktmedia. Uitstekende dienstverlening en producten. Gebruiksvriendelijke website. Bedankt aan jullie allemaal.

Snel en goede prijs

Snel en goede levering

Goed product.

Direct Herkend door computer en werkt prima. GEWOON GOED. Voor de helft van de prijs. Gekocht voor Epson XP-6105

Half gevulde/defecte cartridge ontvangen

Op verzoek van Inktmedia hier mijn review. Lees dit aandachtig en huiver! - Dit was mijn eerste aankoop bij Inktmedia (en tevens laatste). De inktcartridge heb ik na ontvangst gewogen en die blijkt maar ongeveer de helft van de door Inktmedia geadverteerde hoeveelheid inkt te bevatten. Foto gemaakt en per e-mail doorgezonden naar Inktmedia en gevraagd om een reactie. - 12 dagen later: nog geen enkele reactie van Inktmedia ontvangen. Opnieuw een e-mail gestuurd en gevraagd om een gedeeltelijke restitutie voor de te weinig geleverde inkt. - 5 dagen later: nog steeds geen reactie van Inktmedia ontvangen. Ik heb toen de cartridge in gebruik genomen en deze blijkt helemaal niet te printen! De printkop blijft kurkdroog, geen inkt te zien, en is dus duidelijk defect. Ik heb een foto gemaakt van de testprint en dit gemaild naar Inktmedia nu met het verzoek om een vervangende cartridge of geld terug. - 2 dagen later: wederom geen enkele reactie ontvangen. Weer gemaild naar Inktmedia en gevraagd om vandaag mijn aankoopbedrag terug te betalen. - Hierna nog 2 herinneringen gestuurd en op het moment van plaatsen van deze review zijn ook die nog steeds onbeantwoord, ook een terugbetaling bleef uit. Inktmedia wil alleen maar reviews als de klant tevreden is (zeggen ze zelf) en komt bij een klacht hun eigen belofte niet na: "Heeft u een klacht? Voor een snelle response en afhandeling van uw vraag gelieve ons te mailen". Nou, gemaild heb ik, 6 keer in 3 weken tijd, en geen enkele reactie ontvangen! Zo werkt Inktmedia. U bent gewaarschuwd! Dus beste lezer, vind u een halfgevulde/defecte cartridge wel fijn? Dan moet u bij Inktmedia zijn!

Beste Ton, Wij hebben meerdere keren een email gestuurd dat u de cartridge voor garantie retour kan sturen maar helaas komt de email elke keer terug omdat uw email adres niet zou bestaan of verkeerd is. Mocht u nog een andere email hebben stuur ons dan nog even een email zodat het probleem opgelost kan worden want wij reageren wel op uw email maar deze kan niet worden afgeleverd omdat het email adres verkeerd is of niet bestaat. Verder zijn al onze cartridges de hoogste kwaliteit en 100% controle gehad op werking en inhoud ook die van uw printer (de printer die u gebruikt is ook al 20 jaar oud) Graag zien wij even een email tegemoet van uit een andere email zodat die wel aankomt, met virendelijke groet, Inktmedia

al jaren klant zonder problemen

ik heb twee Epson printers en ik koop al jaren mijn inkt cartouche's bij Inktmedia het is altijd correct, bij een bestelling had ik twijfel ,ik heb gemaild en heb antwoord gekregen.

Fijn product

Snel geleverd, volgens specificatie. Voldoet prima. Zeer tevreden

snelle levering goede prijs/ kwaliteitverhouding

zeer tevreden over snelle levering goed product vriendelijke benadering

Eenvoudig, snel en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Fijn dat deze grijze carrières zo eenvoudig, snel en voor mooie prijs te verkrijgen zijn

Snel geleverd , in de brievenbus, prima kwaliteit

zie boven , prima adres

geweldig

Woon er dicht bij, dus haal de inktcartridges zelf op. erg makkelijk. Nooit problemen met de inktcartridges.

Prima service!

Goede kwaliteit voor schappelijke prijs!

Vlotte en foutloze afwerking van de bestelling, makkelijk bereikbaar via email en telefoon

Kwaliteit en goedkoper dan elders.

Voor herhaling vatbaar.

ik gebruikt de inkt al jaren van jullie bevalt priema

nvt.

Voor mij zeker geen ander adres voor inkt!

Prima inkt voor een mooie prijs, geweldige service en een supersnelle levering.

levering inktcartridges door inktmedia

Mijn ervaring met een bestelling en levering van inkt-cartridges door Inkt media is dat het een goed product is, prompt geleverd wordt met een scherpe prijsstelling! Zeer tevreden dus.

Goed qualiteit en op tijd gekregen..

Bedankt

Snel en zoals het hoort geleverd.

Op de website gekeken en bij de concurrent was het zelfde artikel wel duurder en vooral in deze tijd tijd op de kleintjes letten. Goed product is afgeleverd zeker voor herhaling vatbaar.

prima product en levering

Helemaal perfect!

Fijne overzichtelijke website, goede service, goedkoop, goede producten, veel keus. De website is aan te bevelen.

firma doet wat men voorstelt ...vandaag bestelt morgen in huis

prima inkt voor een redelijke prijs

al diverse keren heb ik inkt bestelt en altijd goed!

Zoals het moet, dus ok

Dag na bestelling in huis

postbus 5150

2900ed Capelle aan de ijssel