Vlotte en foutloze afwerking van de bestelling, makkelijk bereikbaar via email en telefoon

Kwaliteit en goedkoper dan elders.

Voor herhaling vatbaar.

ik gebruikt de inkt al jaren van jullie bevalt priema

nvt.

Voor mij zeker geen ander adres voor inkt!

Prima inkt voor een mooie prijs, geweldige service en een supersnelle levering.

levering inktcartridges door inktmedia

Mijn ervaring met een bestelling en levering van inkt-cartridges door Inkt media is dat het een goed product is, prompt geleverd wordt met een scherpe prijsstelling! Zeer tevreden dus.

Goed qualiteit en op tijd gekregen..

Bedankt

Snel en zoals het hoort geleverd.

Op de website gekeken en bij de concurrent was het zelfde artikel wel duurder en vooral in deze tijd tijd op de kleintjes letten. Goed product is afgeleverd zeker voor herhaling vatbaar.

prima product en levering

Helemaal perfect!

Fijne overzichtelijke website, goede service, goedkoop, goede producten, veel keus. De website is aan te bevelen.

firma doet wat men voorstelt ...vandaag bestelt morgen in huis

prima inkt voor een redelijke prijs

al diverse keren heb ik inkt bestelt en altijd goed!

Zoals het moet, dus ok

Dag na bestelling in huis

Ik heel tevreden

Goede en snelle service

De vulspuiten zaten niet bij de inktset en werden snel nageleverd

4 cartouches commandées, une seule reçue

Je n'ai reçu que le quart de ma commande. J'envoie des mails et je n'obtiens pas la moindre réponse. Donc comme je le tiendrai certainement pas ma commande complète ni le remboursement je ne recommande pas ce site et je vais voir à la concurrence.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Prima service, al jaar en dag!

Zie hierboven in die ene zin.

Gemakkelijk en snel

Duidelijke site en snelle afhandeling

keurig afgewerkt

snelle en correcte levering

Razendsnelle bezorging en zeer lage prijzen

Ik ben positief verrast door de snelle bezorging en zelfs door de brievenbus, zodat ik niet thuis hoefde te blijven. Ongekend lage prijs en een aanrader!

Perfecte vervangers

Zonder andere inkt leveranciers te noemen, maar Inktmedia is ECHT de goedkoopste en prima spullen!

Snelle levering na het checken op compatible. En goede snelle hulp als het niet helemaal loopt.

Eerste aankoop tot nu met prima resultaat!

De stap toch maar gewaagd en van leverancier gewisseld: inktpatronen functioneren prima!

Snelle verzending en prima service met instaleren

Op zaterdag ochtend begonnen met vervanging van de cartridge, maar dat wilde niet direct lukken. berichtje gestuurd en binnen enkele minuten een reactie met wat ik kon doen om het werkend te krijgen, vandaar, prima aftersale.

Goed.

Juiste, snelle en voordelige levering van mijn inkt bestelling.

correct en snelle levering

kwaliteit van het product voor een degelijke prijs voor een printer van ouderdom.. werkt nog altijd prima met deze cartridges