keurig afgewerkt

snelle en correcte levering

Razendsnelle bezorging en zeer lage prijzen

Ik ben positief verrast door de snelle bezorging en zelfs door de brievenbus, zodat ik niet thuis hoefde te blijven. Ongekend lage prijs en een aanrader!

Perfecte vervangers

Zonder andere inkt leveranciers te noemen, maar Inktmedia is ECHT de goedkoopste en prima spullen!

Snelle levering na het checken op compatible. En goede snelle hulp als het niet helemaal loopt.

Eerste aankoop tot nu met prima resultaat!

De stap toch maar gewaagd en van leverancier gewisseld: inktpatronen functioneren prima!

Snelle verzending en prima service met instaleren

Op zaterdag ochtend begonnen met vervanging van de cartridge, maar dat wilde niet direct lukken. berichtje gestuurd en binnen enkele minuten een reactie met wat ik kon doen om het werkend te krijgen, vandaar, prima aftersale.

Goed.

Juiste, snelle en voordelige levering van mijn inkt bestelling.

correct en snelle levering

kwaliteit van het product voor een degelijke prijs voor een printer van ouderdom.. werkt nog altijd prima met deze cartridges

Snel geleverd. en goedkope cartridges

TOP!

Zeer tevreden. Ik belde en moest wel 4 x terugbellen omdat ik weer een vraag had en mijn telefoontje werd steeds met hartelijkheid en heerlijke humor ontvangen. Alhoewel ze die dag met vakantie gingen en eigenlijk al gesloten waren, hebben ze me toch geholpen en de volgende dag was mijn bestelling al geleverd. En last but not least: Inktmedia blijkt ten opzichte van de winkel waar ik ze altijd kocht, stukken goedkoper en bevat nog meer inkt zelfs. Top dus. Veel dank nog. Gerda (L4L)

Prima zaak

Alles naar tevredenheid

ben heel erg tevreden

Ok

snelle aflevering

wederom super snel

en uitstekende inkt. werkt echt goed op mijn printer. Top!!

nog steeds een tevreden klant

goede producten tegen een faire prijs en altijd snelle levering

prima inkt

Snel gelevert en de cassettes zijn prima

Prima inktcartridge voor een scherpe prijs. Afhalen in Rhoon op afspraak. Aanrader!

Plug and play....

Dik tevreden!

Of je nu denkt aan de kwaliteit van de inkt, de hoeveelheid inkt in een cardridge, de prijs of de service, ik kan u verzekeren dat u bij Inktmedia goed zit! Koop hier al jaren mijn producten en ben tot op heden Dik tevreden!

Gaat lager mee top

Goede inck gaat langer mee top

tot nu toe goed

kan pas echt wat zeggen over een aantal maanden

topservice

ik koop al jaren bij inktmedia en ben altijd even tevreden

Beloofd is Beloofd!

Voor de 1-ste keer een artikel besteld bij INKTMEDIA. Cartridge HP364XL (Eigenmerk) 's-middags 16.00 uur besteld en de volgende ochtend in de brievenbus! Beloofd is beloofd! Dank! Printer vermeldt na plaatsing 'Verkeerde cartridge' en weigert dienst. Na uitzetten van de printer en nieuwe opstart werkt cartridge perfect. Review over inhoud en gebruik volgt later.

Correcte en snelle levering.

Bestellen gaat prima, zonder gedoe. Levering binnen twee werkdagen, afhankelijk van moment van bestellen. Vriendelijke medewerkers. Goede en eerlijke communicatie. En last but not least: een prima product tegen een prettige prijs.

Bedrijfsgegevens

postbus 5150

2900ed Capelle aan de ijssel

06-48268426

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.