Snel geleverd. en goedkope cartridges

TOP!

Zeer tevreden. Ik belde en moest wel 4 x terugbellen omdat ik weer een vraag had en mijn telefoontje werd steeds met hartelijkheid en heerlijke humor ontvangen. Alhoewel ze die dag met vakantie gingen en eigenlijk al gesloten waren, hebben ze me toch geholpen en de volgende dag was mijn bestelling al geleverd. En last but not least: Inktmedia blijkt ten opzichte van de winkel waar ik ze altijd kocht, stukken goedkoper en bevat nog meer inkt zelfs. Top dus. Veel dank nog. Gerda (L4L)

Prima zaak

Alles naar tevredenheid

ben heel erg tevreden

Ok

snelle aflevering

wederom super snel

en uitstekende inkt. werkt echt goed op mijn printer. Top!!

nog steeds een tevreden klant

goede producten tegen een faire prijs en altijd snelle levering

prima inkt

Snel gelevert en de cassettes zijn prima

Prima inktcartridge voor een scherpe prijs. Afhalen in Rhoon op afspraak. Aanrader!

Plug and play....

Dik tevreden!

Of je nu denkt aan de kwaliteit van de inkt, de hoeveelheid inkt in een cardridge, de prijs of de service, ik kan u verzekeren dat u bij Inktmedia goed zit! Koop hier al jaren mijn producten en ben tot op heden Dik tevreden!

Gaat lager mee top

Goede inck gaat langer mee top

tot nu toe goed

kan pas echt wat zeggen over een aantal maanden

topservice

ik koop al jaren bij inktmedia en ben altijd even tevreden

Beloofd is Beloofd!

Voor de 1-ste keer een artikel besteld bij INKTMEDIA. Cartridge HP364XL (Eigenmerk) 's-middags 16.00 uur besteld en de volgende ochtend in de brievenbus! Beloofd is beloofd! Dank! Printer vermeldt na plaatsing 'Verkeerde cartridge' en weigert dienst. Na uitzetten van de printer en nieuwe opstart werkt cartridge perfect. Review over inhoud en gebruik volgt later.

Correcte en snelle levering.

Bestellen gaat prima, zonder gedoe. Levering binnen twee werkdagen, afhankelijk van moment van bestellen. Vriendelijke medewerkers. Goede en eerlijke communicatie. En last but not least: een prima product tegen een prettige prijs.

Kon beter

Vandaag voor 26 uur bestellen is de volgde dag in huis klopt niet donderdag besteld en pas dinsdag in huis je krijg geen mail dat het verstuurd is staat wel op de site

Beste, Vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Na uw telefoontje hebben wij dit direct voor u uitgezocht en hebben u een email gestuurd waar wij aan hebben gegeven dat wij er niet zo veel aan kunnen doen en dat de fout bij DHL zit. Bij ons is het de zelfde dag (vrijdag) afgehaald alleen door een storing bij DHL is het pakket langer bij DHL blijven staan door een sorteerfout en deze was helaas in het weekend waardoor DHL maandag pass actie kon ondernemen. U heb ons maandag gebeld wij zijn er direct voor u achteraan gegaan en DHL heeft het met spoed disndag aan u kunnen leveren. Al met al is het erg vervelend alleen zodra het pakket bij ons is opgehaald hebben wij er geen controle meer over bij DHL of post.nl

Voordelig, snelle bezorging en goede service.

Na ontvangst, de volgende werkdag, deze direct geïnstalleerd, hierbij bleek zwart niet goed te werken. Mailtje gestuurd, binnen no-time reactie dat mogelijk de seal niet helemaal goed verwijderd was, mocht dit wel het geval zijn zou er een nieuwe toegezonden worden. Bij nadere inspectie bleek er een klein stukje plastic achter gebleven zijn na het verwijderen van de seal, dus dat bleek inderdaad het probleem te zijn. Kortom, perfect geregeld!

Service zoals je graag zelf wilt.

Bij verkeerd bestelde cartridges of wanneer er iets niet goed functioneert kan je gewoon een mailtje sturen en word het zonder gezeur gewoon opgelost. Daarom ben ik al jaren een vaste afnemer.ik raad iedereen deze website aan.

Super snel

Alles prima in orde

Veel geld voor toner in slecht zelfgevuld zakje

Op de site wordt een doosje getoond. Wij betalen ook verzendkosten voor pakket. We ontvangen twee zakjes (toner zit ook in lijmrand geplakt) in brievenbuspakje.

Jammer dat zending een dag vertraging had. Verder alles zoals je mag verwachten.

Jammer dat de zending een dag vertraging had. Verder alles zoals je mag verwachten.

Goede ervaren