Werkt goed

Netjes verpakt

Goed tot zeer goed.

Nergens geen enkele problemen mee gehad

PRIMA

Prima kwaliteit aan scherpe prijs

netjes verpakt en snel geleverd

netjes verpakt en snel geleverd

Slecht

Verkeerde inktpatronen geleverd gekregen. 3 dagen later nog geen reactie op verzoek om retouradres.

Product is prima. Voor het verzenden extra betaald voor verzending met Post nl. . Product toch verzonden met DHL.!!

Goed product

Netjes bezorgd goed verpakt

Good

Goodkoop

Goede ervaring.

Product voldoet goed in printer. Relatief goedkoop. Bedachtzame (brievenbuspost) verzending.

Lekker snel verzonden en een goede prijs voor de cartridges....

ben al jaren dik tevreden

nvt

goed product. Snelle service

Al eerder een set gekocht. Om die reden weer bij dit bedrijf besteld. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Ik haal mijn bestelling altijd zelf op

De afhaal afspraken zijn altijd goed nagekomen. En de prijs is altijd voordeliger dan waar dan ook.

mijn NIET geleverde bestelling

mijn bestelling is niet geleverd bestelling #1000050844 Op do 6 apr 2023 om 18:52 schreef yvonne kelder <[email protected]>: Hai ik krijg een mail dat mijn packet in me brieven bus is geleverd ik ben benieuwd welke brievenbus in die van mijn ligt niks c.de houtmanstraat 44 En nu ? vr gr y kelder na een paar mailtje word ik totaal genegeerd erg jammer

Goed werkende producten, Goede Service (Geweldig)

Aangeschafte Chip Resetter werkte in 1x perfect, Inkt met naalden waarvan ik de naalden wat dun en kort vond. Na het sturen van een email heen en weer is dit direct naar alle tevredenheid adequaat en snel opgelost. Prima service...

Beter versturen per post.nl dan DHL zij stoppen het niet in de brievenbus maar nemen het mee naar afhaal punt. En moet ik 86 jaar het daar gaan ophalen.

Prima artikel

De bestelling is in goede staat geleverd en dit zijn geweldige artikelen

Prima zaak en prima producten

Prima zaak en prima producten

Goede Service

Goede service, klantvriendelijk en leverd snel top dus!

Duidelijke site,snelle en voordelige levering.

Altijd goed en correct kunnen bestellen en ontvangen.

netjes

vanaf de bestelling tot de aflevering goed gegaan, ik ben zeer tevreden,

Inktcartridges van Inktmedia zijn OK

De inktcartridges van Inktmedia type LC-223 XL (kleur) voor mijn Brother type MFC-J4620DW werken, na eerst enkele malen in en uitwerpen, naar volle tevredenheid.

Top !

Snel, goedkoop en betrouwbaar. Mijn vaste shop waar ik mijn inktcartridges bestel.

prima en snel

prima en snel

Spijtig dat ik het niet vroeger heb ontdekt. Ook. De levering is super. Bedankt Jean