Inktcartridges van Inktmedia zijn OK

De inktcartridges van Inktmedia type LC-223 XL (kleur) voor mijn Brother type MFC-J4620DW werken, na eerst enkele malen in en uitwerpen, naar volle tevredenheid.

Top !

Snel, goedkoop en betrouwbaar. Mijn vaste shop waar ik mijn inktcartridges bestel.

prima en snel

prima en snel

Spijtig dat ik het niet vroeger heb ontdekt. Ook. De levering is super. Bedankt Jean

Zeer tecreden

Bedankt voor de snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Besteld en snel geleverd

Werkt goed, en SUPER goedkoop.

ok

Ontving een imitatie cartridge

De webshop vermeld verpakt dat het geen originele cartridge is. Na ern eerdere slechte ervaring hiermee, wil ik slleen nog originele. OP mijn retourverzoek wordt niet gereageerd. JAMMER, voor mij geen inktmedia meer.

Goede prijs kwaliteit en top service Bedankt voor de snelle levering

Goede producten voor een aanvaardbare prijs

goede service

niks op aan te merken ik geef een cijfer 10 geen problemen met bestelling,

Snel en goed!!

Prima ervaring.

Zeer snel geleverd

Heb het nu nog niet nodig, er zit nog voldoende in de cartridges. Deze besteld dat ik ze in huis heb zodra het nodig is. Benieuwd of het gaat werken, heb de uitleg om te installeren ook gedownload.

Gewoon goed

Top product voor dat geld.

Snel geleverd en een prima prijs. Cartrigde werd gewoon herkend in mijn oude Cannon MP540 printer.

NOG STEEDS GEWELDIG

Al sinds 2010 koop ik met enige regelmaat bij Ivo en zijn team en het is nog steeds vertrouwd met trouw aan de belofte om vooral snel te leveren. ( ook déze keer weer gelukt ).

Gaat goed 603 Incht voor epson 3150 series

U noch afwachten hoelang ik doe met de inkt van 603 xl

Super tevreden

goedkoop en goed

Niet tevreden

De kleur geel wil mijn printer niet aanvaarden

geweldig

groot flesje navulinkt erbij besteld werkt goed

Helemaal Toppp

Goede service, snelle verzending en inkt voor een betaalbare prijs. Ik winkel al jaren bij Inktmedia en voor mij echt geen ander. Ook niet onbelangrijk om te weten; mocht je problemen ondervinden (wat zelden gebeurd) worden deze netjes opgelost.

Geen reactie op klachten over slechte cartiges

Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt dit is niet zo erg maar als je een klacht hebt er wordt niet op gereageerd , ondanks de vele e-mails, dan wordt je niet blij met dit bedrijf. Wat kun je dan nog doen naast een review schrijven?

postbus 5150 2900ed Capelle aan de ijssel