Na de bestelling is alles perfect verlopen, en alles op tijd afgeleverd. Mvg C.J.Bijl.

Verkeerde cartridges

Ik kreeg de verkeerde cartridges met de smoes dat mijn bestelde cartridges niet meer gemaakt worden en dat deze ook gewoon werken. Mooi niet! En zou ik mijn betaling, binnen 14 dagen nadat ik heb aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terugkrijgen. Ook mooi niet!

Beste Erik, Bedankt voor de review maar helaas is deze niet echt positief. Zoals uigelegd worden de bci-3 niet meer gemaakt deze printers waar de cartridges in gaan zijn min 20 jaar oud. daarvoor kunnen de pgi-5 gebruikt worden deze werken er namelijk ook in zoals aangegeven in de email. Ook hebben wij aangegeven dat u de cartridges retour kan sturen als u deze niet wil proberen maar daarop hebben we nooit meer een reactie gehad tot helaas deze negatieve review. Mocht u de cartridges alsnog retouren is dit nog altijd mogelijk ook buiten de 2 weken om zijn wij daar niet moeilijk in maar stuur ons dan even een email. Om in de toekomst nog te kunnen printen met uw oude printer is ons advies om de cartridges te proberen want deze werken 100%.. Mocht u uw review nog willen aanpassen naar een positieve review stellen wij dit zeer op prijs. Met vriendelijkge groet, Ivo

klasse

Snel goed en betrouwbaar.

Heel prima

Kwaliteit is goed service is uitsteken.

Fijn bedrijf wat snel en goed leverde..

Goede produkten voor een fijne prijs. Binnen 1 dag geleverd..

Best interessant!

Als eerder cartridges bij Inkt Media besteld, en deze werken tot grote tevredenheid, daarom weer nieuwe besteld. Ze zijn goed gevuld met inkt en met de ingebouwde chip herkend mijn printer ze prima. Een aanrader.

Goede service en snelle levering

Zeer snelle levering van perfecte producten

heeft veel moeite gekost om de inktjets thuis geleverd te krijgen

NOOIT nof leveringen via PostNL; was één en al miserie

Prima Service en perfect berijkbaar.

Ik was niet geheel zeker hoe i de resster moest gaan gebruiken. Hij was namelijk al enige tijd in huis. Op de site heb ik het niet zo snel vinden dus even gemaild met Inktmedia. Nu komt het !!!!! Op zondagmiddag een email verzonden een moment later een alleraardigst mailtje terug van hoe en waar het op de site staat beschreven. Echt TOP !!! i

Prima inkt !!!

Sinds jaar en dag gebruik ik uw inkt, en dit tot volle tevredenheid.

duidelijke site en gemakkelijk bestellen.

Jammer dat er een erg dunne en korte naald bij zit voor het opzuigen van de navul inkt. Dit gaat niet er gemakkelijk.

het werkt geweldig van mij epson XP-610

het werkt geweldig de navul toppie ik ben er bij dat mijn printer weer werkt XP-610

Het is eenvoudig super, en ook nog voordelig

Ik heb gewacht tot de Inkt moest vervangen, voordat ik deze beoordeling schreef. Ik heb 2 stuks inkt vervangen en ben er heel tevreden over . De inkt wordt direct herkent en geeft ook de stand aan. Ik kan het aan iedereen aanbevelen .

nou nee

Ik heb cartridges terug gestuurd en hij betaalde mijn verzendkosten niet terug. In zijn eigen voorwaarden beweert hij dit wel te doen. Niet dus!! Na het plaatsen van een negative recensie hier kon het opeens wel.

Beste, Bedankt voor uw reactie helaas is deze niet echt postief. Retouren buiten het retour recht worden de gemaakte kosten helaas niet vergoed zoals wij u ook in de email hebben door gegeven wellicht heeft u dit helaas niet goed begrepen. Wij zien uw email graag nog even tegemoet zodat we kunnen kijken voor een andere oplossing. Inktmedia team

Als vanouds prima geregeld.

Bestellingen worden altijd snel en efficiënt behandeld en afgewerkt.

Zeer snel en goedkoop

Supersnel en heel goedkoop pas nog zelfde product gekocht en dat was 3 x duurder Heb het nog niet gebruikt dus dat moet ik nog afwachten

heel goed

prima service / snelle verzending

Perfecte vervangende inktcardridges voor lage prijs

Hier is niets aan te verbeteren, bestel hier al langere tijd. Inktcardriges doen het altijd, zit veel inkt in en gaan dus lang mee en dat voor een uiterst lage prijs. Snap niet dat mensen nog originele inkt kopen voor de vijfdubbele prijs van deze inkt.

Zoals altijd Perfecte service

Perfecte levering

Uitstekende snelle levering tegen zeer aantrekkelijke prijs

snel goed en zeer goedkoop

Zijn zeer tevreden over Inktmedia leveren zeer snel met de goedkoopste A kwaliteit huismerk cartridges.

Snel bezorgd

Snel leeg?

Mauvaises cartouches et pas de réponse

Contrairement à ce qui était annoncé sur le site, les cartouches ne correspondent pas. Nous avons essayer de joindre le service après vente. Mais pas de réponse. À éviter. De inkt was niet correct voor de printer in tegenovergesteld met wat er op de site was gezegd. We hebben geprobeerd om de naverkoop dienst te contacteren maar ze hebben nooit geantwoord. Te vermijden!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste, Bedankt voor uw review maar helaas is deze niet positief. Wij hebben even in ons systeem na gekeken maar hebben geen email van u ontvangen kan u deze nog een keer sturen naar [email protected]

Geen antwoord op de mail en telefoon wordt niet opgenomen

De cartridge is stuk , het printplaatje is los. Dagacties 100046488 best 100051899. HP305XL zwart. Graag uw reactie Martinus van Leur Moest de retour kosten betalen,vindt ik niet juist,

Doet wat het moet!

Ik vervat de handleiding te lezen en kennelijk moet de witte dopjes er enkel op bij het vullen. Mijn inkt wou maar niet komen.... Dat lag dus niet aan jullie maar aan mij. Wanneer ik uiteindelijk het bijgevoegd documentje las hebben ik even gevloekt op mezelf!

postbus 5150

2900ed Capelle aan de ijssel