Jammer van m’n verjaardags kadobon

Tijdje geleden heb ik een jas besteld waar de levering mij iets te lang duurde en heb bestelling geannuleerd. Ik had daarbij de kadobon gebruikt. Aangezien dit een unieke code schijnt te zijn kan ik pas weer gebruiken als ik iets bestel en hou. Ik moet dan achteraf weer een mailtje sturen. Ik vind dit wel heel omslachtig, zijn daar geen andere opties voor ? Als t een unieke code is dat kan deze toch weer bij m’n kadobonnen gezet worden. Beetje jammer

gezellig winkelen

Gezellige winkel met een breed aanbod

Snelle levering en producten zoals omschreven en foto’s.

De artikelen waren in de sale, dus prijs helemaal geweldig.

leuke kleding en altijd keurig verpakt

Leuke kleding en altijd keurig verpakt

Levering snel, altijd leuk verpakt. Mooie collectie. Mocht er eens iets retour moeten, afhandeling snel.

Topsy fashion heeft een fantastische collectie van mijn geliefde merk Studio Anneloes !!!

Mijn ervaring is dan ook dat er veel collectie van Studio Anneloes op voorraad is en door de snelle en goeie service heb ik het zo thuisgestuurd, helemaal top!!!!.

Fijne webshop

Ruime keus en snelle bezorging. En, toen ik het een keer nodig had, een goede klantenservice.

Erg tevreden

Alles keurig geregeld, Nog leuk kaartje zat erbij, top hoor !!

super

Snelle levering gezellig verpakt en ook evt snelle retour behandeling

Heel klantvriendelijk

Wanneer je een vraag hebt lossen ze het meteen voor je op. Bovendien is het een prachtige webwinkel (ik bestel al jaren bij Topsy)

Top voor Topsy

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Zeer snelle en erg netjes afhandelen van mijn bestellingen

Mijn bestellingen komen snel en erg netjes verpakt op mijn adres.

Persoonlijk

Mooie spullen.

Gewoon super

Vriendelijk in de winkel ook en snelle verzending

Geweldig om te shoppen

Super ervaring en zeer tevreden

Snelle en betrouwbare levering

Kopen bij Topsy is top! De bestelling wordt snel geleverd en mooi verpakt. Het is letterlijk een cadeautje om het uit te pakken.

snelle levering, keurig ingepakt en als een cadeau voor mezelf

Prima jarenlange ervaring met Topsy uit Volendam. Fijne webshop met de nieuwste mode items.

Heel tevreden

Goed gedaan!

Mooie kleding

Heel vriendelijk en goed advies

Topwinkel

Super snelle webshop met aardige behulpzame medewerkers ! Ook in de winkel wordt je heel goed geholpen door alle medewerkers , hele goede ervaring en kom zeker terug

Betrouwbaar en service

Staat hierboven

Prijs kwaliteit prima en levering op tijd en goed verzorgd

Bestelling was vlot geplaatst. Betaling kon via Klarna en levering werd netjes op tijd afgeleverd in een mooie verzorgde verpakking. Kortom niets op aan te merken!

Heerlijk shoppen.

Prettige winkel met een grote keuze, met name grote collectie Studio Anneloes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, die eerlijk aangeven als iets je niet goed staat of niet de juiste pasvorm is en dan ook alternatieven aandragen. Kortom, een heerlijke winkel om een paar uur te vertoeven en veel te passen.

Alles was prima

Makkelijke site, duidelijke informatie en de kleren zijn zoals beschreven. Helemaal goed dus.