Super klantvriendelijk, goede service

Al jaren klant bij Diacom. Zelfs toen ik nog in loondienst was. Goede kwaliteits producten.

Prima verzorgt

Gemakkelijk besteld

Snelle punctuele levering, prima advies

SET slipringen besteld, snel geleverd. Verpakking had veel, veel kleiner en milieuvriendelijker gekund, daarom net geen 10.

Een aanrader!

Meerdere bestellingen gedaan zonder spijt. Top materiaal, goede prijs, snelle aflevering

Gevonden wat ik moest hebben

Duidelijke site en snelle levering

Snelle levering goede afspraken

Komt afspraken na help mee denken en snellen levering

Super service en advies

Dat ik op zondag antwoord krijg op mijn vragen vond ik echt super maar gaf mij een beetje schuldgevoel dat ik op zondag aan het mailen was. Maandag kreeg ik een offerte en telefoon dat mijn boren besteld konden worden. Op dinsdag kreeg ik de boren met de post. Echt heel fijn. Groet Eric Basten

mooi spul

Kan nog niet over gebruik vertellen heb de dozenboor nog niet gebruikt. maar solide is ie zeker

top

Behulpzaam

Een vacuumpomp te testen op een andere toepassing dan deze voor gemaakt is was geen probleem. Super goed geholpen en meegedacht.

Correcte en snelle service

Zeer snellen levering en zeer goede kwaliteit

Hallo wij hebben een haarden bedrijf en al langer actief zelf droog gaten in beton boren. maar nooit echt tevreden over de boren geweest Zelf al veel uitgeprobeerd en veel boren die droog boren problemen mee gehad maar nu vertelde De Gatenman dat jullie: Diacom een droog boor die dit wel kan zonder problemen. Dit geprobeerd en we zijn super tevreden! echt een super uitkomst in ons segment!

Top bedrijf

Behulpzaam, en meedenkend En gewoon kwaliteit, voor een eerlijke prijs

Prima ervaring snel factuur en product ontvangen

goede materialen tegen een redelijke prijs

Aangeschafte boren doen het uitstekend, aanbevelens waardig

Toch wel geleverd, alleen geen mail gehad….

Mijn product is toch geleverd, welliswaar laat maar was er wel. Alleen jammer dat ik geen mail heb gekregen dat het afgestuurd zou zijn. Dus mijn vorige reactie mag verwijderd worden en bij deze rectificeer ik dat. Heel erg bedankt voor de snelle service!

Iets verkeerd gegaan maar keurig geleverd

Netjes op tijd met de zaterdag levering meegekomen! Zeer tevreden. Door de snelheid geen mail gehad van verzending maar dat mag de pret niet drukken! Thanks!

Vriendelijke behulpzame verkoper die zeker de tijd voor je neemt.

Dank je wel voor de snelheid en vakkundigheid

goede machine

Goede afzuiging door grote opening in boorkop. Droogboor heeft voldoende segmenten waardoor de boor uit de hand ook goed te positioneren is. Ik had een nieuwe carrat nat/droogmachine met droogboor. Dat was een ramp. De 62 mm boor had slechts drie segmenten en het gat was zo klein voor het afzuigen, dat de stofzuiger constant een alarm signaal gaf dat de afzuiging verstopt was. De weka machine heeft ook een fijn aanloop koppel zodat je geen klap krijg in de pols of de hand. Groet Eric

Kwaliteit perfect en Snel opgestuurd

Prima producten

Producten zijn prima, de levering kunnen ze beter niet via de DHL doen levering werd 3 en 4 werkdagen na uitgeleverd

Goed materiaal goede boren!

Was eerst sceptisch over de boren Maar de diamantboren droog werken perfect Ook met microklop functie!

bestelling klopt

de bestelde boren zijn snel geleverd, nu de eerste gaten mee geboord en moet toegeven zijn prima, over levens duur kunnen we nog niet oordelen.

snel geleverd

nette prijs en snel geleverd

Goede service en kwaliteit.

Spullen besteld (boormachine, borenset en verlengstukken) netjes thuis afgeleverd

Over Diacom Trading BV

Diacom is in 1979 opgericht. In de afgelopen jaren heeft Diacom naam gevestigd in de markt van Diamantgereedschappen en zich met name gericht op de gespecialiseerde bedrijven die boren en zagen. Hierdoor hebben we veel ervaring en kunnen we meedenken in complexe stukken of maatwerk. Diacom is de enige leverancier in Nederland die diamantgereedschappen zelf produceert. Technisch hoogstaand en kwalitatief onovertroffen. Onze eigen merk producten worden in onze fabriek gemaakt. Dat is uniek in Nederland. hierdoor hebben wij de regie van het productieproces volledig in eigen handen en kunnen wij garant staan voor de degelijkheid en duurzaamheid van elk product.