Snel en accuraat

Fijn dat ik de gamecodes direct kan gebruiken en daarbij ook nog eens de code op de mail krijg

zeer tevreden

dit wat ik nodig had

Snel en heel duidelijk

Snelle levering en gemakkelijke betaling

Heel goed en snel

Ik bestelde een Microsoft cadeaukaart en die kreeg ik zo snel heel fijn

Super!!!

Binnen 1 minut heb ik die code gekregen. Als altijd zonder problemen. Top.

Een snelle levering

Ik kreeg hem snel in mijn mail en kon hem gelijk gebruiken ik raad het je zeker aan om hier je aankopen te doen!

Snelle, makkelijke en duidelijke bestelling van je tegoed

Ik heb hier al eerder wat besteld wat me compleet beviel dus ben ik hier weer iets gaan bestellen en alweer had ik geen enkel ding op te merken aan de bestelling wat niet zou horen. Daar ben ik blij mee!

Doet wat het hoort te doen

Mijn nintendo eshop tegoed gelijk gekregen na betaling. Geen porblemen alles ging van een leien dakje.

Krijg je direct super tevreden mee

Tevreden je krijg de code direct per mail

Geweldige service!

Ik had nog nooit prepaid kaarten online gekocht, dus ik was blij verrast toen ik ontdekte dat het zo makkelijk was. Ik zal zeker terug komen als ik het weer nodig heb.

Beste online gamingcards website dat er bestaat!

Alles loopt altij perfect! Moest er iets verkeerd gelopen zijn helpen ze je meteen zodat je zelf verder kan. Top service noem ik dat! Een dikke pluim voor al de mensen!

Snel en gemakkelijk

Je besteld, je betaald en 2 seconden later heb je wat je moet hebben. Supergemakkelijk!!!

Ik heb maar 1 woord nodig uitstekend

Als ik een tegoed koop psn card of ps plus ik krijg direct een mail met de nodige code of codes gaat er iets mis dan krijg ik direct mijn geld terug

Uitstekende service!!

Goed geholpen

Easy

Easy

Lekker makkelijk en snel

Ik heb een Playstation tegoed kaart gekocht. Dit ging heel makkelijk en snel, zonder extra kosten. Ik had de code direct in mijn scherm, en kon deze meteen inwisselen. Topper!

Als het ware in één klik geregeld!

Eerst, was ik bang dat het maar een gedoe zal zijn om een aankoop online te doen voor Switch Online. Maar het was zo duidelijk en super snel. Meteen na de betaling kreeg ik de code! Ik kom hier de volgende keer zeker terug.

Betrouwbaar en je bestelling super snel op de Mail.

Playstation kaart besteld voor mijn zoontje via Games Direct. Super snel de code ontvangen op mijn mail!! Scheelde mij weer een winkelbezoekje om een kaart te kopen. Ideaal voor mij krijgt Games Direct een 10!!

Snelle service!

Heel blij met games direct! Ik kon daardoor meteen makkelijk mijn nieuwste game overcooked aanschaffen!!

Voordelig

Het zijn voordelige games voor een goedkope prijs, maar soms zit de game wel los in de disk wat mij soms zorgen maakt.

Zeer goede levering

Goede webside

Na bestelling snel geleverd. Prijs zit onder de winkels. Veel keus.

Super snel een giftcard kopen!

Ik koop graag via Games direct een giftcard. Binnen enkele seconde is de code al op het scherm te zien en in mijn mailbox. Kan niet meer zeggen dan dat ik zeer tevreden ben!

vlekkeloos

Makelijker dan switch zelf