Ik kreeg het tegoed met code vrij snel in mijn mailbox. Ik zal vaker hier bestellen Een dikke 10! Met vriendelijke groet, Waqas

Handig en snel

Altijd en overal game tegoed.

De code kreeg je super snel doorgestuurd. Je kon makelijk betalen en bestellen. Echt top.

Prima, makkelijk en snelle service

Snel, makkelijk en prima service.

Zeer goed.

De website had een grote selectie games voor verschillende consoles, de prijzen waren redelijk en er waren een aantal geweldige aanbiedingen. Over het algemeen vond ik het fantastisch om door de website te bladeren en uiteindelijk vond ik een aantal geweldige games om aan mijn verzameling toe te voegen. Ik raad ten zeerste aan om hier te kopen als je een gameliefhebber bent zoals ik

Makelijk en presies wat je will

Ik had gelijk me code exact wat je zou willen.

Zeer goede service en alles duidelijk aangegeven op de site

Deze website is betrouwbaar

Ik haal hier altijd mijn kaarten en ik krijg meteen een mail met de code, top service

Snel

Na betaling heb ik onmiddellijk mijn Game Pass code.

Snel en makkelijk

Makkelijk bestellen en direkt te gebruiken

top :)

Dit is een van de weinige betrouwbare websites waar je een Xbox giftcard kan halen van 5 euro.

Geheel tevreden!

Via een vriendin een link gekregen voor aankoop van "Minecraft" dat wij samen wilde spelen. Gekocht, code via de mail gekregen, via Microsoft ge-activeerd en geïnstalleerd. Het werkt zoals men verwacht. Ik ben helemaal tevreden. - Natasha Kesharie aka Sintara Saecula -

Werkt helemaal top

Het werkt goed Prijzen zijn ook goed

Ongelooflijk snel

Nadat ik de bon had gehaald kreeg ik direct een code die ik kon gebruiken. Dit is zeker een van de snelste websites die ik ooit heb gezien.

Snel en correct

Ik wilde dat Klarna net zo correct was als Gamesdirect: je krijgt waar je voor betaald zoals dat hoort. Top bedrijf dat Gamesdirect

Snel en gemakkelijk

Het is makkelijk online en je kan bij xbox ook €5 cadeaukaarten kopen terwijl die in de winkel bijna nergens verkrijgbaar zijn Top !

Heel snel een cadeautje

Ik was vergeten een cadeautje voor iemand te halen, gelukkig is degene waarvoor ik het haalde een enorme gamer dus vulde ik in dat ik een cadeaukaart zocht voor de Xbox. Ik kwam op deze site terecht en had na 3 knoppen te hebben ingedrukt een goed cadeau voor de jarige binnen een minuut na aankoop zo kon ik toch nog op de dag zelf een cadeautje geven! Super site!

indrukwekkend

Ik heb na al bijna 5 jaar gebruik nog nooit problemen gehad. Alles werkt perfect, snelle levering.

Snel en vriendelijke service.

Goede bestelling snel

Jullie hebben snel verstuurt ik had hem snel top

Met veel gemak een maandje gamen

Als het niet uit komt bestel je niet Geen kosten dat is het voordeel als Je per maand besteld en je kosten Niet door lopen zoals met vast abonnement

Snel en meteen code beschikbaar

Gemakkelijk en snel de code meteen beschikbaar in beeld en mail.

Gamesdirect is echt een super website om giftcards te kopen...groot gamma..supersnel..correct en veilig..doe zo verder

Supersnel

Terwijl mijn kleinzoon nog aan het bestellen was in de Playstationshop kon ik zijn saldo al verhogen door de giftcardcode in te voeren die ík supersnel digitaal kreeg toegestuurd. Het leukste cadeau dat mijn kleinzonen krijgen. Een giftcard voor de PlayStation van Gamedirect.

Baars 27 1272PD Blaricum

035 8875907