Snel en makkelijk

Geweldige service om twee weken van te voren aan te geven dat een abonnement verloopt, en om dan meteen de kans te geven om die te verlengen. De site was makkelijk te begaan en allesnwas duidelijk aangegeven.

Snel Gemakkelijk

Altijd 24/7 of het nu s'ochtens /s'middags/s'avonds of zelfs s'nachts is ......Of je een playstore kaartje of Xbox tegoed... Dus Snel en gemakkelijk

Heel tevreden

Het was simpel en heel snel

Perfect ervaring dank jullie wel

Alles loopt soepel en krijgt gelijk je aankoop te zien en werkt gelijk zonder eenige problemen goed bezig ideale site

Blackfriday

Leuke aanbieding 12 maanden playstation plus voor 60 euro wat je krijg is 60 euro tegoed en kun je dus 13 euro bij betalen voor de 12 maanden bedankt.

Beste J Veldhuizen. Het artikel welke jij hebt gekocht, was geen aanbieding maar is altijd een tegoedkaart van €60,- geweest waarmee je een Plus abonnement kon kopen in de PS store. Sony heeft echter de prijzen van Plus verhoogd maar nog steeds niet de wederverkopers voorzien van een ander product welke aansluit bij de nieuwe prijs. We hebben zo goed en kwaad als het kon de koptekst en de beschrijving van het artikel en de categorie aangepast met veel extra informatie. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat het niet het koopje was waar je op rekende maar er was echt geen andere oplossing.

Makkelijk bestellen en codes direct beschikbaar

Niks op aan te merken.

Beste gift cards

Julie zijn zo top julie geven echt een code Het komt snel in mij Gmail ben echt blij met julie julie lichten mensen niet op ga zo door .

Super snelle service !!!!!

Alles heel duidelijk omschreven, en een snelle afhandeling .

Werkt gewoon altijd !

Gemakkelijk overzichtelijk ....en het werkt ! Keep up the good work !

Zeer goede en snelle service!

Heel fijn bedrijf waar ik een Microsoft Gift Card had gekocht en dat het zo snel is aangekomen! Ik ben er echt heel dankbaar voor! Super bedankt!

Heel mooi

Snel en duidelijk

2 nitendo eshop kaarten gehaald. Geen extra transactiekosten wat ze bij veel webshops wel vragen. En na betaling gelijk de codes gehad. Ging heel snel. Ook duidelijke en overzichtelijke site. Ga hier voortaan altijd de kaarten bestellen.

Hele goede service

Snel direct en veilig

Helemaal goed en snel

Het was snel en direct wat ik bestellede en gelijk op mijn mail kreeg ik de code op gestudeerd.helemaal top

Super goed

Eerste ervaring maar meteen goed nette site alles snel geregeld code meteen zichtbaar verder geen dingen die slecht zijn

Positief

Kon makkelijk mijn bestelling doen en snel afgerekend zonder moeilijk gedoe

Productbeschrijving klopt niet

Product gekocht essentials 12 maanden blijkt het een tegoed bon te zijn van 60 euro en kon ik zelf uiteindelijk de rest overmaken. Jammer want dit stond niet in de beschrijving! Dus nee niet tevreden.

Hi Erik, Het artikel welke jij hebt gekocht, is altijd een tegoed kaart geweest waarmee je een Plus abonnement kon kopen in de PS store. Sony heeft echter de prijzen van Plus verhoogd, maar niet de wederverkopers voorzien van een ander product welke aansluit bij de nieuwe prijs. We hebben echter wel zo goed en kwaad als het kon de koptekst en de beschrijving van het artikel en de categorie aangepast. Kijk nog maar eens in de shop. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat het niet het koopje was waar je op rekende. Dat is vervelend, maar meer kunnen we er jammer genoeg niet aan doen. Gr Ronald Klantenservice GamesDirect®

Het was heel makkelijk

De site is makkelijk te begrijpen

Goedkoop, snel & easy. What else you want..

Goedkoop, snel & easy. What else you want..

Hey! De game die ik wilde maar dan goedkoper!

Het leek scetchy maar de site delivered. Thanks Gamesdistrict

Altijd goed

Wat ik wil krijg ik, makkelijk en overzichtelijk

Heel makkellijk

Snelle en vlotte service! Bedankt!

Lekker makkelijk en snel!!!

Hallo Gamesdirect, Het is fijn dat ik deze cadeaukaart bij jullie kan bestellen. Het is vrij moeilijk om hem ergens anders te kunnen kopen. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Met vriendelijke groet, Hans van der Kraan

Geen extra kosten en meteen in de mailbox.

Top website, geen extra kosten en de code meteen in je mailbox.