Snel en makkelijk

Makkelijk bestellen en direkt te gebruiken

top :)

Dit is een van de weinige betrouwbare websites waar je een Xbox giftcard kan halen van 5 euro.

Geheel tevreden!

Via een vriendin een link gekregen voor aankoop van "Minecraft" dat wij samen wilde spelen. Gekocht, code via de mail gekregen, via Microsoft ge-activeerd en geïnstalleerd. Het werkt zoals men verwacht. Ik ben helemaal tevreden. - Natasha Kesharie aka Sintara Saecula -

Werkt helemaal top

Het werkt goed Prijzen zijn ook goed

Ongelooflijk snel

Nadat ik de bon had gehaald kreeg ik direct een code die ik kon gebruiken. Dit is zeker een van de snelste websites die ik ooit heb gezien.

Snel en correct

Ik wilde dat Klarna net zo correct was als Gamesdirect: je krijgt waar je voor betaald zoals dat hoort. Top bedrijf dat Gamesdirect

Snel en gemakkelijk

Het is makkelijk online en je kan bij xbox ook €5 cadeaukaarten kopen terwijl die in de winkel bijna nergens verkrijgbaar zijn Top !

Heel snel een cadeautje

Ik was vergeten een cadeautje voor iemand te halen, gelukkig is degene waarvoor ik het haalde een enorme gamer dus vulde ik in dat ik een cadeaukaart zocht voor de Xbox. Ik kwam op deze site terecht en had na 3 knoppen te hebben ingedrukt een goed cadeau voor de jarige binnen een minuut na aankoop zo kon ik toch nog op de dag zelf een cadeautje geven! Super site!

indrukwekkend

Ik heb na al bijna 5 jaar gebruik nog nooit problemen gehad. Alles werkt perfect, snelle levering.

Snel en vriendelijke service.

Goede bestelling snel

Jullie hebben snel verstuurt ik had hem snel top

Met veel gemak een maandje gamen

Als het niet uit komt bestel je niet Geen kosten dat is het voordeel als Je per maand besteld en je kosten Niet door lopen zoals met vast abonnement

Snel en meteen code beschikbaar

Gemakkelijk en snel de code meteen beschikbaar in beeld en mail.

Gamesdirect is echt een super website om giftcards te kopen...groot gamma..supersnel..correct en veilig..doe zo verder

Supersnel

Terwijl mijn kleinzoon nog aan het bestellen was in de Playstationshop kon ik zijn saldo al verhogen door de giftcardcode in te voeren die ík supersnel digitaal kreeg toegestuurd. Het leukste cadeau dat mijn kleinzonen krijgen. Een giftcard voor de PlayStation van Gamedirect.

Mijn ervaringen zijn top

Top ervaring ik raad iedereen aan om naar jullie toe te gaan

Snel en makkelijk

Geweldige service om twee weken van te voren aan te geven dat een abonnement verloopt, en om dan meteen de kans te geven om die te verlengen. De site was makkelijk te begaan en allesnwas duidelijk aangegeven.

Snel Gemakkelijk

Altijd 24/7 of het nu s'ochtens /s'middags/s'avonds of zelfs s'nachts is ......Of je een playstore kaartje of Xbox tegoed... Dus Snel en gemakkelijk

Heel tevreden

Het was simpel en heel snel

Perfect ervaring dank jullie wel

Alles loopt soepel en krijgt gelijk je aankoop te zien en werkt gelijk zonder eenige problemen goed bezig ideale site

Blackfriday

Leuke aanbieding 12 maanden playstation plus voor 60 euro wat je krijg is 60 euro tegoed en kun je dus 13 euro bij betalen voor de 12 maanden bedankt.

Beste J Veldhuizen. Het artikel welke jij hebt gekocht, was geen aanbieding maar is altijd een tegoedkaart van €60,- geweest waarmee je een Plus abonnement kon kopen in de PS store. Sony heeft echter de prijzen van Plus verhoogd maar nog steeds niet de wederverkopers voorzien van een ander product welke aansluit bij de nieuwe prijs. We hebben zo goed en kwaad als het kon de koptekst en de beschrijving van het artikel en de categorie aangepast met veel extra informatie. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat het niet het koopje was waar je op rekende maar er was echt geen andere oplossing.

Makkelijk bestellen en codes direct beschikbaar

Niks op aan te merken.

Beste gift cards

Julie zijn zo top julie geven echt een code Het komt snel in mij Gmail ben echt blij met julie julie lichten mensen niet op ga zo door .

Super snelle service !!!!!

Alles heel duidelijk omschreven, en een snelle afhandeling .

Binnendelta 10 J

1261WZ Blaricum