Geen extra kosten en meteen in de mailbox.

Top website, geen extra kosten en de code meteen in je mailbox.

Gemakkelijk

Top website. Makkelijk een game kaart online kunnen kopen in verschillende prijsklassen. Super tevreden klant!!!

Snelle en correcte service.

Direct de correcte codes na meerdere bestellingen nog nooit problemen ondervonden.

Beste dat er is

Snel en goed ze zetten u niet in het zak

Snel en betrouwbaar

Zonder te wachten had ik gelijk mijn code zonder en kon ik hem inwisselen

uitstekend

mijn ervaring is prima elke koop ik bij jullie en dat blijf ik doen ook met plezier.

Goede Service. Een Xbox giftcard besteld en kreeg de code direct per mail. Met duidelijke instructies hoe je de giftcard moet activeren. Als ik weer iets ga bestellen dan doe ik dat natuurlijk bij Gamesdirect .

Heel Makkelijk

Het bestellen van de giftcard gaat heel makkelijk,en daarna krijg je direct de code toegestuurd en is klaar voor gebruik.

Hele prettige ervaring

Als eerst had ik de recensies gelezen en was erg positief over wat ik las. Toen had ik twee cadeaubonnen gekocht voor de Nintendo switch en die waren gelijk met de mail binnen. Ik heb ze meteen gebruikt! Super bedankt

Ik bestel al een jaar bij jullie en altijd een goede service

Een top app

Werkt goed de app. Zeer tevreden

Het beste van het beste

Het is een heel goed en snel bedrijf die u niet in het zak zet tegen andere sites

Super snelle en makkelijke site!

Ik bestel hier al geruime tijd PlayStation kaarten voor mijn zoon. Zelde zo’n fijne en snelle site gevonden. ☺️

Het is makkelijk en je snel opwaarderen

Snel, makkelijk en goed geregeld!

Ik vind dat het erg goed geregeld is! Binnen 1 minuut mijn WERKENDE code binnen en zonder enige moeiten alles ingevuld. Email en afrekenen is erg snel gedaan! Sterk aan te raden,zeker door de snelle service. Erg blij met de service en handeling. Binnen 1 minuut heb jij je kaart!

Makkelijk en snel

Wederom een gamepass gekocht , direct in de mail en werkt perfect !

Altijd in orde

Gemakkelijk in gebruik, altijd in orde

Meteen gekregen en het werkt!

Ik kocht hem en binnen 10 seconden had ik hem in mijn mail. Zitten ook geen extra kosten aan vast dus het is echt top!

Gemakkelijk en veilig

Ik kocht bij Gamesdirect mijn allereerste Microsoft giftcard voor besteding in een Microsoft game. Nog nooit eerder deze shop bezocht hebbende, blijft het altijd een beetje een gok. Toch ben ik zeer tevreden over de afhandeling van mijn aankoop. Meteen na betaling kreeg ik mijn code. Naderhand en binnen enkele minuten ook nog een mail met dezelfde code. Handig, veilig en vanaf nu mijn vaste bestelpunt voor MS giftcards.

Erg gemakkelijk en erg snel !!!

Zijn ook maar weinig sites waar je even snel voor 5 euro een kaar kan bestellen en zelfs hier is dat mogelijk. En gemakkelijk te betalen via iDeal en meteen op je scherm erna de code en tevens in je mail.

Goed website

Heb hier al twee keer nitendo kaarten gekocht Snelle service:)

Gelijk mijn code ontvangen binnen 1 minuut zeer tevreden

Geen zin om na de winkel gegaan om een opwaardering te kopen, bestel hem Dan hier binnen 1 minuut je tegoed op je beeldscherm of in je e-mail. Super handig

Snel en simpel!

Top gegaan, meteen na betalen mijn code en lekker gespend op Xbox.

Snel en overzichtelijk

Voor het eerst een Microsoft gifcard besteld. Na betaling, verscheen de code direct in mijn e-mail en kon mijn zoon van 12 zijn nieuwe game aankopen! Duidelijke uitleg erbij welke stappen je moet doorlopen en waar je op moet letten. Heel fijn. Zo wist zelfs een moeder die niets van gamen en game-pc’s afweet, precies wat ze moest doen en kon het spel naar keuze (minecraft) snel door zoonlief gedownload en gespeeld worden. Top!

Soepel

Gebruiksvriendelijk Goed overzicht Duidelijk