Super geregeld

Goed spul snel geleverd duidelijke site

Perfect alles in orde en snel. Super

Prijs kwaliteit dik in orde.

Ik heb tot nu toe nog niks ontvangen

Zeer jammer.. Ik had jullie graag een andere score gegeven.... Mss komt dat wel... Ooit.

Hoi Stefaan, Zoals je kan zien in de Track & Trace is het normaal door ons verzonden. Volgens DPD konden ze het niet afleveren. Ga ervan uit dat het alsnog door de DPD wordt afgeleverd. EXCUUS voor het ongemak.

Prima service en soepele retour afhandeling

Ondanks dat ik zelf verkeerde lengte had besteld soepele afhandeling van retour en snelle levering van de nieuwe spaken

Snelle verzending , goede kwaliteit

Nette velg gekocht in 20 inch, ziet er top uit, verzending ook snel dus ben dik tevreden.

Goede service.

Alles top geregeld en snelle levering

Alles top geregeld en snelle levering

Goede kwaliteit

Snel geleverd, correcte samenstelling en kwaliteit.

Was niet zo makkelijk te vinden bij de lokale fietsenzaken. Het assortiment van Vlechtservice was passend en de gezochte zaken waren voorradig. volgende dag geleverd. "Geen spaak in het wiel"maar liep op rolletjes

Snel geleverd. Probleemloos.

Probleemloos

Verwarrend

1e mail:het kan 3dagen duren voor uw zending.2e mail de dag daarna,uw bestelling is verzonden,en DPD neemt contact met u op.niets gehoord van DPD,en de 4e dag stonden ze aan de deur.bestelling was correct.

Doen wat ze beloven, binnen 3 werkdagen geleverd is effectief ook zo. Top.

Goede service goede kwaliteit

Twee wielen laten bouwen voor m’n gravelbike. Uitstekend gespaakt, snelle service en geheel volgens afspraak. Wielset was ook idd binnen 3 dagen klaar. Zou zeker nog een keer van Vlechtservice in de toekomst gebruik maken. Groet, Maarten

Nice

Mooi wiel laten spaken, ben zeer tevreden.

Vlechtservice levert uitstekend werk.

De laatste opdracht was een asymmetrische achterwiel herspaken met een nieuwe naaf erin. dit hebben ze uitstekend gedaan. het wiel zit precies in het midden v/d achtervork van mijn AZUB-trike.

Was zoals beloofd

Top geregeld

Fijne snelle levering en goed en duidelijk verpakt

zeer goed

defekt wiel weggebracht.prettig overleg aan de balie tav uit te voeren werkzaamheden. volgende dag zoals afgesproken terug gebeld voor nader overleg.opdracht gegeven.daarna rekening in de mailbox,betaald en na een paar dagen een nieuw gevlochten wiel in huis. heel blij mee. aardige mensen met verstand van zaken!

Gebruikt (m.i.) onbetrouwbare DPD voor bezorging.

Vorige week zondag besteld, het is nu weer zondag, en nog steeds niet ontvangen. Maandag, dus na 7 dagen, dan eindelijk. door DPD bezorgd. Ik heb al eens eerder ervaren bij een bestelling bij een andere firma dan Vlechtservice,, dat DPD pas na een week bezorgt. Over de bestelde spaken heb ik geen klachten.

Hoi NTJ Velsen, Zoals u weet waren wij daar al mee bezig. We zijn ook zoekende naar een betere pakketdienst. Hoi, DPD Hoe zit het met onderstaand pakket. Graag ook reageren naar onze klant. Pakketlabelnummer 0511 2064 9792 74 E Verzendnummer i Toon verzendnummer • Afleverstatus Datum Tijd Plaats Pakketstatus + 27.10.2022 11:01 Vijfhuizen (NL) Op het depot. Verandering adres. 25.10.2022 02:00 Vijfhuizen (NL) Op het depot. 24.10.2022 16:34 Vijfhuizen (NL) Onderweg. 24.10.2022 15:42 Vijfhuizen (NL) Ontvangen door DPD van afzender . 24.10.2022 08:42 DPD Data centrum Order informatie is doorgegeven aan DPD

We hebben nog niets ontvangen

Duurt erg lang. We hebben nog niets ontvangen. Ze hebben direct actie ondernomen. De fout lag bij DPD. Alsnog het pakketje ontvangen...

Hallo J. Laren Onderstaand hebben wij naar DPD verzonden. Had u maar iets eerder gereageerd. Hoi DPD, Hoe zit het met dit pakket. ?? S.v.p.ook reageren naar onze klant. Pakketlabelnummer 0511 2064 9792 80 I Verzendnummer i Toon verzendnummer • Afleverstatus Datum Tijd Plaats Pakketstatus + 25.10.2022 04:07 Rijssen (NL) Op het depot. 24.10.2022 16:26 Vijfhuizen (NL) Onderweg. 24.10.2022 15:42 Vijfhuizen (NL) Ontvangen door DPD van afzender . 24.10.2022 08:42 DPD Data centrum Order informatie is doorgegeven aan DPD

Zeer goede service

Had een probleempje met een velg en is keurig opgelost zeer goede service zeer top gedaan. Zou er zo weer een velg kopen mocht het nodig zijn.

Mooi aanbod en vlotte service.

mooie producten, goed hulp, snelle levering

"no nonsense" informatie en mooie producten, snelle levering en goede kwaliteit. Retourservice is eenvoudig en helder. snel.

Goed en snel

Snel geleverd!

Besteld bij Vlecht ... Zoek Kijk en Koop Echt !!!