Duidelijke website snelle levering zo moet het

Excellent service

My old wheel had a cracked rim. I really didn't want to buy a whole new wheel. It's wasteful and costs too much money. I sent the wheel in and had it back less than 48 hours later with a new rim and spokes installed. Wow!

Bestelling ontvangen

Jammer dat DPD M m'n bestelling kwijt was. Uiteindelijk goed gekomen en m'n spullen ontvangen.

Professioneel en ruim aanbod

Heel tevreden over alles

Alles ontvangen zoals besteld, keurig op tijd bezorgd

Prima internet site, besteld, betaald en alles keurig ontvangen.

ik heb altijd goed passend matereaal gekregen

hier kan ik mijn spaken tegen redelijke prijzen kopen

Vlecht service ok

Bestellen eenvoudig De bezorging een drama met dpd. Als ik die een volgende keer als bezorger zie staan ben ik weg van die website en leverancier Gr Werner walle

Snel geleverd, duidelijke info op de webside.

Snel geleverd, alleen aflevering via DHL niet geheel volgens afspraak met DHL.

prima spullen voor scherpe prijs

Ik heb laatst wat velgen besteld.Ik keek even op van de levertijd van een dag of drie, maar/én verder was het top: scherpe prijs, prima levering!

Beste ik had een aantal spaken nodig voor mijn electrisch achterwiel (geen courante maat)en op deze website had ik ze eindelijk gevonden. Door de vele mogelijkheden en gemakkelijk bedienbare website heb ik deze besteld op een dinsdag avond en donderdag was het al geleverd.

Veel assortiment

Je kunt bijna niet misgrijpen in het grote assortiment. Ik twijfelde tussen een paar spaaklengtes en maatje groter en kleiner ook gewoon op vooraad. Mijn wiel inmiddels weer kaarsrecht.

Alles goed verlopen juiste spaken gekregen

Alles top

Snelle service, goede kwaliteit.

Snelle levering en degelijk materiaal

Is de tweede maal dat ik bij vlechtservice besteld heb en ben heel tevreden. Vrijdagavond besteld en dinsdag voormiddag was mijn bestelling in Belgie aangekomen

Uitstekend: probleemloze levering

Niets meer aan toe te voegen!

onderdelen besteld, en zijn zonder problemen geleverd

onderdelen zoeken gaat makkelijk en werkt snel. alles geleverd zonder problemen, onderdelen waren goed verpakt.

snelle en korrette levering

Binnen 24uur geleverd

Spaken naar tevredenheid geleverd

Vlot antwoord op vraag en vervolgens eenvoudig bestelling en betaling geregeld. Op de hoogte gehouden van status van bezorgen. Mooi duidelijk allemaal

correct en snelle behandeling

correct en snelle behandeling

Goede kwaliteit snelle levering

x

Snelle service prima set nieuwe velgen voor mijn MTB

Snelle levering, prima set nieuwe velgen voor mijn MTB. Enig puntje van kritiek is dat er geen velgenlintje meegeleverd is bij mijn nieuwe gespaakte velgen, zou ik wel op prijs gesteld hebben

excellent

snel en efficiënt

spaken besteld - spaken op maat 's anderendaags correct geleverd

-->jullie service was heel ok. Echter, DPD heeft niet de moeite gedaan tot bij mij te rijden, al was ik de hele dag thuis. De spaken werden in een afhaalpunt afgeleverd. Ik heb ze de dag zelf gehad omdat ik de levering opvolgde op internet. Als Belg jammer om te zeggen, maar de service van post.nl is beter ;-) mvg, Tom

Top.

Zo als het hoort te zijn.

Knap werk!

Bedankt voor de super snelle levering 👍