Aangenaam verrast over de kwaliteit van het product.

Zeer goede kwaliteit

Duidelijke website, goede informatie. In een paar klikken had ik de juiste onderdelen. Prijs kwaliteit erg goed. Binnen 2 dagen geleverd

Sympathieke service

Snelle, goed verzorgde service. Sympathieke communicatie. Absolute aanrader!

Mooie kwaliteit en snelle levering

De velg was er zeer snel zodat er weer gefietst kon worden

service en verzending top

de website is duidelijk en snelle verzending

Snel en goede service

Had spaken en nippels besteld. Werd heel snel geleverd. Kwalitatief goede producten.

Super service.

Snel, correct en top materiaal!

Snelle en goede service

Nadat mijn wiel was beschadigd heb ik deze uit elkaar gehaald en opgestuurd om een nieuwe velg en spaken om te zetten. De service was snel en goed en binnen enkele dagen had ik weer een goed wiel op m’n fiets!

Goed bedrijf

Snelle wn goede service

Professioneel

Duidelijke website, omschrijving van de producten, snelle levering met duidelijke trace

Goede kwaliteit en perfect gedaan

Heb nu een betere velg op mijn Speed Pedelec. Ziet er stevig uit en was snel gedaan!

Perfecte aankoop en levering.

De hele bestelling en levering is perfect verlopen zoals aangekondigd.

Super snelle levering

Veel sites bekeken doch levertijd van een dag was een probleem. Gelukkig kwam ik vlecht service tegen die snel levert tegen een scherpe prijs. Top !!!

Strongly recommend!

Fast EU delivery, great service. Thank you!

binnen 1 dag geleverd

zeer snel geleverd en alles klopt

Prima wiel, jammer dat er geen loctite op de spaken zat.

Heb een extra stevig wiel gekocht voor bijna 300 euro. Voor zo'n prijs mag je kwaliteit verwachten. Ik denk dat het wiel aan die verwachting had voldaan als ze de loctite op de spaken niet waren vergeten. Hierdoor kon ik de spaaknippels met de hand al vast draaien, in minder dan 100km na aankoop. Erg jammer, want verder vindt ik het een topwiel.

Hoi Rob, Jammer dat je dit overkomen is, mag niet gebeuren. Had maar even het wiel terug gezonden dan hadden wij het kunnen nakijken. Loctite gebruiken wij nooit, als een wiel goed gekraakt is lopen de spaken nooit los. Excuus voor het ongemak. Groetjes, Het Vlechtteam.

Alles in orde

Ik bestelde 's avonds laat spaken en nippels, 2 dagen later zaten ze in de voormiddag netjes in mijn brievenbus. Helemaal top!

snelle levering, onduidelijke website

Alles prima maar de website is onoverzichtelijk.

Goed bedrijf

Goede producten. Schappelijke prijzen. Flexibele mensen.

Fast delivery, perfect product

I could find a Sturmey Archer hub that is now more difficult to find due to brexit... Very pleased with the service, would not hesitate to buy from the shop again.

Democratische prijzen met een goede service.

Ik zocht achter spaaknippels. Niet alleen was het mogelijk om enkel de hoeveelheid te kopen die je nodig hebt ook was de service top. Makkelijk en overzichtelijk bestellen en zeer snel thuis geleverd. Dank u , met vriendelijke groeten Dirk.

Perfecte service

Goed assortiment en zeer snel geleverd. Uitermate tevreden.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ik had spaken besteld een afwijkende maat maar zelf niet goed gemeten . Toch mocht ik ze zonder problemen terug sturen . Helemaal top bedankt daar voor .

Is goed

Ik ben te vreden

Alles in orde

Bestelling in orde en snel geleverd