Prima product, meer informatie gewenst

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Helaas geen lengte maat aangegeven van de kabel. Uiteindelijk de binnen/buiten kabel van originele versnelling overgezet. Veel extra werk. Een opmerking of een lgente van de kabel zou fijn geweest zijn. Verder snelle levering, goed verpakt en net product.

Goede spullen, snelle levering.

Goede kwaliteit, snelle levering.

perfekt en snel geleverd

perfekt en snel geleverd

Vlgs afspraak.

bestelling corect en snel geleverd

zeer duidelijke website , alle mogelijkheden betreffende te bestellen materialen , ik ben zeer tevreden , Groeten Benny

Fast and accurate!

Fast and accurate!

Op vrijdag wielen samengesteld, op dinsdag geleverd. Enkel de spaken zaten hier en daar nog een stukje boven de bussen, die heb ik even moeten inkorten. Verder mooi werk!

Uitstekende collectie en snelle levering.

Ze hebben precies wat ik nodig heb en ze leveren het snel.

Super snelle verzending en perfecte kwaliteit!

ik heb nogal eens een zware bagage op mijn fiets. ik heb bedacht dat ik dan beter sterkere spaken voor de oplossing van dit probleem kan gebruiken. Dit besproken met de vakmensen van Vlechtservice. De bestelling geplaatst en het verliep allemaal prima. Mijn complimenten!

Uitstekend!

Snel en goed geleverd.

Fantastisch.

Snelle en correcte levering.

Goed, snelle reacties .

Snelle reacties op mij mail. Maar zonder veel aandacht Gestelde vragen advies via e-mail. Maar op de werkplek waren ze geweldig.

supersnel en correct geleverd. volgende keer weer!

precies wat ik besteld had. keurig!

Snel geleverd en goedkoper dan bij de Gamma!

Buitenband en binnenband besteld, prima kwaliteit!

Duidelijke communicatie, goede opvolging. Alles netjes afgeleverd.

Keurige wielen, mooie prijs en snelle verzending.

Overzichtelijke website met heldere informatie.

Overzichtelijke website zodat je snel kan vinden wat je zoekt (in mijn geval spaken en banden). Bij de spaken en spaaknippels staat de informatie welke het heel makkelijk maakt om de juiste te selecteren. Na het afronden van de bestelling een keurige bevestiging van de bestelling ontvangen en ook weer een mail toen de bestelling bij de vervoerder was aangeboden. Ik zal in de toekomst zo nodig hier zeker weer mijn onderdelen bestellen.

Duidelijke site, snelle en goede verzending

Wat je vandaag de dag wil. Veel duidelijkheid. Snelle levering en goed verpakt

supervlotte service

De bestelling vermelde 2-3 dagen levertijd, maar het bestelde wiel werd reeds 's anderendaags aan de voordeur afgeleverd (BE). Het bestelde wiel voldeed ook 100% aan de beschrijving op de website. Eerlijke prijs/kwaliteit.

Snelle service, erg goede kwaliteit

Goede service en snel geleverd.

Super service snelle levering

Perfect goede prijs duidelijke site!

Alles prima verlopen.

Zeker een aanrader.

Super goeie service en snel geleverd

Goed geregeld had de verkeerde maat door gegeven maar kon nog gewoon veranderd worden. En zeer snelle service

Levering en kwaliteit en prijs goed

De combinatie van prijs en kwaliteit en levering was allemaal goed. Ik ben hartstikke tevreden, dankjewel!