Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Het plezier wat de mensen, die werkzaam zijn bij het bedrijf, hebben in hun werk straalt af op de kwaliteit die ze leveren.

Goed telefonisch advies en snelle service

Had een speciaal sterk achterwiel nodig voor onze side by side bick bestaande was te slap en er braken constant spaken. Zij hebben perfect de bestaande naaf voor zien van zwaardere spaken en een nieuwe sterke velg. Dat voor een redelijk bedrag. Binnen een paar dagen.

Snelle service en super kwaliteit geleverd

Nieuw wiel laten spaken voor E bike. Bestaande wiel was te zwak en braken om de haverklap spaken. In goed overleg met Vlechtservice een stevig wiel + spaken uitgezocht waarna bestelling geplaatst via webshop. Zelf de naaf opgestuurd. Binnen een paar dagen een sterk strak gespaakt wiel terug via DHL. Kortom superzaak en service

Vlugge levering

Gemakkelijk bestellen, vlugge levering

Snel

Had een verkeerde band besteld. Kon makkelijk worden geannuleerd . De juiste band kwam nog de volgende dag ! Mvg p.p.

prima afhandeling en goede voorraad

Ik ha op korte termijn een shimano naaf nodig. nergens te krijgen. Maar bij " Vlechtservice binnen een paar dagen in huis. Perfect. Mits nodig weet ik nu waar ik moet zijn.

Snel en uitstekend assortiment.

Levering was rap binnen en demogenlijkheid om een klein aantal spaken te kunnen bestellen is perfect.

Snel, goedkoop en prima geregeld

Vrijdag besteld, werd keurig aangegeven dat het +/- 3 werkdagen zou duren. Heb het de maandag al ontvangen, was zeer netjes verpakt en een concurerende prijs. Zou hier nog een keer bestellen als ik wat nodig heb

Goede Service en de wil om mee te denken!

Ik had een bestelling gedaan van spaken die ik graag snel binnen had dus eerst gebeld of ze de dag zelf nog opgestuurd konden worden. "ja zijn op voorraad als je ze deze ochtend besteld hebt, zijn ze vandaag nog op de post" Nou tof helemaal super! heel fijn dat men meedenkt. Het was een vrijdag ze werden per DPD verstuur dus ik verwachte ze smaandags, uit eindelijk op donderdag gebeld. "jullie hebben vrijdag mijn spaken toegestuurd, maar uit heb nog niets" Direct is er naar gekeken En inderdaad ze waren verstuurd.... MAAR DPD had er een zooitje van gemaakt. Daar kan VlechtService niets aan doen! Zonder gedoe of wat dan ook is de bestelling opnieuw verzonden en in no time was alles binnen. Zeker met pakket vervoer kan altijd iets mis gaan. Hoe hier mee om gegaan wordt, zegt veel over een webshop. Dus van mij de compimenten voor Vlechtservice!

geen mailtjes maar direct opgestuurd

Op de site staat drie dagen maar de volgende dag had ik het al. Ik had geen bevestigingsmail gekregen maar dat vind ik niet erg.

Hele giede service!

Snel en betrouwbaar

Zeer snelle en correcte levering

Bestelling werd reeds de volgende dag geleverd, onderdelen goed verpakt en gelabeld

Ik heb zelf mijn velg en naaf op woensdag aangeleverd, ik heb nog wat duidelijke informatie aan de balie gekregen. S,avonds bericht gekregen dat het wiel de volgende dag al thuis afgeleverd zou worden. Dit was ook het geval supersterk wiel binnen gekregen netjes gepoetst ben er heel blij mee. Ga hier zeker naar terug

Snel en correct

Goed assortiment met een vlotte levering.

Formidabel, snel, correct.

Ik bestelde spaken en de volgende dag waren ze al thuis. De uitleg op de website is heel uitgebreid en begrijpelijk.

Zeer snelle afhandeling en levering van mijn bestelling .

Goed advies en snelle service.

Prima webshop

Spullen van goeie kwaliteit, sneller geleverd dan ik verwacht had, netjes verpakt. Niets op aan te merken. Tweede keer dat ik iets bestelde bij Vlechtservice, eerste keer ook prima.

Kwaliteit-service-afspraak -levering en volgens afspraak en keuze zeer goed Mvg.J.Kloeck

Goede service. Snel en correct

Zeer snelle service. En correcte prijzen.

prima !

snelle levering , goede communicatie en prima producten !

site met veel correcte informatie makkelijk te begrijpen

Moest een erg "moeilijk" wiel spaken. Info op site hielp geweldig. Na bestellen volgende dag (maatgemaakte) spaken al in huis.

Scherpe prijs en snel geleverd!

Kende Vlechtservice alleen van Googelen. Vier buiten- en binnenbanden besteld voor een scherpe prijs. Volgende dag thuis bezorgd in stevige verpakking. Hier kom ik een volgende keer terug!

Snelle correcte levering, goede service

Tip top levering