Veel assortiment

Je kunt bijna niet misgrijpen in het grote assortiment. Ik twijfelde tussen een paar spaaklengtes en maatje groter en kleiner ook gewoon op vooraad. Mijn wiel inmiddels weer kaarsrecht.

Alles goed verlopen juiste spaken gekregen

Alles top

Snelle service, goede kwaliteit.

Snelle levering en degelijk materiaal

Is de tweede maal dat ik bij vlechtservice besteld heb en ben heel tevreden. Vrijdagavond besteld en dinsdag voormiddag was mijn bestelling in Belgie aangekomen

Uitstekend: probleemloze levering

Niets meer aan toe te voegen!

onderdelen besteld, en zijn zonder problemen geleverd

onderdelen zoeken gaat makkelijk en werkt snel. alles geleverd zonder problemen, onderdelen waren goed verpakt.

snelle en korrette levering

Binnen 24uur geleverd

Spaken naar tevredenheid geleverd

Vlot antwoord op vraag en vervolgens eenvoudig bestelling en betaling geregeld. Op de hoogte gehouden van status van bezorgen. Mooi duidelijk allemaal

correct en snelle behandeling

correct en snelle behandeling

Goede kwaliteit snelle levering

x

Snelle service prima set nieuwe velgen voor mijn MTB

Snelle levering, prima set nieuwe velgen voor mijn MTB. Enig puntje van kritiek is dat er geen velgenlintje meegeleverd is bij mijn nieuwe gespaakte velgen, zou ik wel op prijs gesteld hebben

excellent

snel en efficiënt

spaken besteld - spaken op maat 's anderendaags correct geleverd

-->jullie service was heel ok. Echter, DPD heeft niet de moeite gedaan tot bij mij te rijden, al was ik de hele dag thuis. De spaken werden in een afhaalpunt afgeleverd. Ik heb ze de dag zelf gehad omdat ik de levering opvolgde op internet. Als Belg jammer om te zeggen, maar de service van post.nl is beter ;-) mvg, Tom

Top.

Zo als het hoort te zijn.

Knap werk!

Bedankt voor de super snelle levering 👍

+++ :-)

Topservice!

zeer tevreden top kwaliteit

doe zo voort het is voor ons perfect ...

Vlotte service voor een scherpe prijs!

Had wat spaken nodig voor een 20" wielset, bij voorkeur zwart. Vlechtservice levert!

Doen wat ze beloven.

Bestellingen lopen soepel, word snel verzonden en producten zijn als omschreven en prijzen zijn eerlijk. Word goed verpakt. En het verzend bedrijf werkt erg fijn (bepalen bezorg locatie, volgen en neerzet toestemming)

Prima product geleverd

Goed assortiment, duidelijke website en snelle levering

perfect geregeld

makkelijk bestellen en snelle levering. chapeau Henny

Perfecte bestel procedure, snelle levering

Perfecte bestel procedure, snelle levering. (België)

snel bestelt en snel geleverd prima kwaliteit voor een lage prijs

zie bovenstaand commentaar.

Meedenken in problemen en oplossingen

Door niet passende spaak nippels dacht dit bedrijf mee om oplossingen te zoeken Omdat dat niet lukte kreeg in het geld direct teruggestort Erg vriendelijk stonden de mensen mij te woord Leuk bedrijf

Keurig geholpen door Vlechtservice

Snelle reactie op mijn vraag via e-mail. Goed advies gekregen en netjes geholpen door Vlechtservice.