Afwijkende foto's, klant krijgt schuld.

Ik heb spaken besteld bij deze webshop. Bij aankomst bleken de spaken echter zilver (verzinkt staal kleur) te zijn, i.p.v zwart zoals op de foto te zien was. De foto's op de advertentie waren dus onjuist. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice en kreeg hier te horen dat ik een leek was, omdat er in de beschrijving verzinkt staal stond. Verzinkt staal kon nooit zwart zijn en daarom was het nodig om mij een leek te noemen. Want ik had er natuurlijk ook van moeten uitgaan dat de foto onjuist was, dom van mij! Al met al, amateuristische webwinkel met zeer onvriendelijke klantenservice. Ik zou even verder zoeken naar andere webshops.

Hoi Daan, Je zegt zelf "dom van mij" maar geeft ons de schuld. We hebben je gezegd dat het een oud logo is van Sapim dus alleen het merk aan wordt gegeven. Ook hebben we gezegd dat je de spaken terug kan zenden en dat ze dan worden gecrediteerd. Dus waarom zo verbolgen. Groetjes, Het Vlechtservice Team

Snelle levering en flexibel met afhalen

Zelfs voor een kleine order hebben jullie mij snel geholpen. Het eerder afhalen in Utrecht was geen probleem. Super service.

Ongekend voor mij, met een zeer positieve ervaring

Bij de bestelling kreeg ik een melding van levering binnen de 3 werkdagen, op zich geen probleem. Een mail gestuurd 's avonds daar als de levering mogelijk nog wat later zou vallen wegens achterstanden bij de pakjesbezorger, we dan een tijdje afwezig zijn. De volgende morgen reactie terwijl bij veel webshops geen reactie volgt. Vóór de bestelling een vraag over het product via mail, hier ook een snelle reactie. Uiteindelijk was de bestelling er de volgende dag. Verder geen probleem met de leveringskosten. Bij een aantal bedrijven is de basisprijs al verhoogd met de verzendingskosten, wat nadelig uitvalt bij kleine aankoopbedragen.

is niet echt posietief

Beter opzetten hoeveel stuks ervan zijn voor dat we de bestelling doen. Wel goede service snel het bedrag terug gestort.

Perfect nieuw gemaakt achterwiel

Een achterwiel samengesteld (in rvs) en laten maken. Besteld, twee dagen later klaar en verzonden! en dan nog een dag of wat wachten op DPD.... Perfect, prachtig wiel met alle toebehoren erbij voor een heel mooie prijs.

Service gericht

Postnl pakketje kwijtgeraakt. Meteen nieuwe spaken opgestuurd, top!!

Goede service, advies en vlotte afwikkeling

Zeer prettig!

Snelle levering, prima product, goed verpakt.

Ik ben tevreden. Snelle levering, prima product, goed verpakt. Bedankt. Ik kom hier weer winkelen.

Top service!!

Transparant en snel.

snel geleverd

Na 1 dag al binnen, velg is volgens beschrijving.

Specialist in spaken groot assortiment

Snel de juiste spaken gevonden op de site, het assortiment is groot en de levering snel. Gewoon goed!

Top!!

Zeer voordelige aanbieding, razendsnel thuis, binnen 24 uur, zorgvuldig verpakt, helemaal klasse!!

eerlijk advies en vakmanschap

echt een top bedrijf met eerlijk advies en vakwerk, wiel weer als nieuw (beter als nieuw) voor een nette prijs en snelle service!

Mijn bestelling was ergens bij DPD verdwaald en ze hebben mij daar mee geholpen dat na een week alsnog mn bestelling terecht kwam

Makkelijke site. Goed bestelbaar

Heb alleen erg lang moeten wachten op de levering Er was een incompleet adres opgegeven

Super ,correct en snelle levering gewoon top.

Eerste maal iets besteld en zonder enig probleem geleverd en netjes verpakt.

Snelle opvolging

Na verzending pakket in DPD depot blijven liggen, vlechtservice .nl heeft hier op zeer snel gehandeld en alles netjes opgelost. Bestelde spaken netjes afgeleverd

Na eerst telefonisch kontact goede uitleg gekregen

Vriendelijke dame aan de telefoon

Duidelijke website. Goede opvolging van de bestelling mogelijk. Snelle levering van het prima materiaal!

Vakkundige service en onderdelen

Snelle levering van de juiste losse onderdelen! Top, de volgende keer weer.

goed material, en snel geleverd

alles zoals besteld

vlotte levering zoals beloofd

prima voor elkaar

prima voor elkaar

Heb nog niets ontvangen van mijn bestelling.

Wacht op mijn bestelling

Hoi, U zegt niets nog niets ontvangen maar de 13e besteld en volgens de Track& Trace van DPD de 15e ontvangen, wat is er dus aan de hand ?? Dat iets niet binnen 24 uur wordt afgeleverd kunnen wij weinig aan doen maar zoals u bij de orderbevestiging ook kan lezen proberen wij het altijd binnen drie dagen te leveren. Groetjes, Het Vlecht Team.

Alles perfect gelopen het is ook kwaliteit ziet er goed uit

duidelijke web side