Groot assortiment spaken

Ik moest een kapotte spaak vervangen. Vlechtservice was de enige plek waar ik die precies op maat en in kleine hoeveelheid kon vinden. Snel geleverd en tegen een prima prijs. Als het minimum bestelbedrag nog lager kan, dan krijgen ze een tien.

Snelle levering, veel incourante spaak lengtes.

Enige leverancier in NL en buitenland voor 12G 256mm spaken voor ebikes met achterwiel motor!

Goede en duidelijke site.

Snelle service..minpuntje: vermelden schroefdraad verschillend van spaken.(spoed of amerikaans/ metrisch o.i.d.) Jullie nippels passen natuurlijk op jullie spaken. Kan verschillen bij andere fietsen;)

Verkeerde prijs op de site

Na het op zoek gaan naar een naaf om in te vlechten zag ik op de site van vlecht service een al ingespaakt wiel staan. Deze bleek echter verkeerd geprijsd en werd dus niet geleverd. Geld geretourneerd met enkel een korte mededeling maar verder niks. Service met kleine s.

Beste, Een fout is menselijk, u begrijpt toch ook wel dat een wiel wat normaal al goedkoop is voor € 155,00 er een komma fout is als er staat € 15,50 We hebben zoals wij ook altijd doen met retouren het geld direct terug betaald met de vermelding waarom we terug betalen. Groetjes, Het Vlechtservice. Team.

Bestelling snel en correct ontvangen e zee tevreden

Zeer tevreden over mijn bestelde spullen.

Goede prijs snel geleverd. Geen communicatie over verzonden of bezorg tijden, jammer.

Eerst even uitzoeken hoe de website werkte ,daarna erg simpel om een compleet wiel samen te stellen.

Was ook erg verrast dat ik na 2 dagen al het nieuwe wiel thuis had . Gewldig.

snel en heel goed!

snel en heel goed!

Snel geleverd & zeer ruime keuze!

Afwijkende spaakmaat was binnen één dag geleverd. Ik kon snel weer verder!

Gewoon perfect !

Wat een service ! Piekfijne wielen ontvangen ! Naven netjes in folie afgedekt zodat beschadigen bijna onmogelijk is. Perfect verpakt voor verzending . Gewoon de beste !

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering

Goede producten, service en snelle levering.

Snelle betaalbare service voor handgespaakte racewielen

Mooi vlechtwerk in de 32 spaaks racewielen. Wielen die toch wel wat sterker zijn dan de meeste standaard racewielen. De uiteindelijke beoordeling zal pas binnen een aantal maanden komen ;-) als er voldoende kilometers op de teller staan. De naaf van het voorwiel stond iets te vast waardoor voorwiel wat stroef liep, heb ik nog even moeten bijstellen. Waarschijnlijk kwam die naaf zo uit fabriek. Tip: Eventueel een velg-lint erbij leveren of als optioneel plaatsen bij het zelf samenstellen van de velg? Maar zeker een aanrader!

Duidelijke website en snelle verzending. Top!

Alles makkelijk en positief verlopen. Aanrader.

Perfect werk

Prima spaak werk. Echt kwaliteit

Ik heb geen track en trace gekregen, plots werd het pakket geleverd. Toch ben ik tevreden

Topservice

Na 2 werkdagen hier in BE geleverd. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Topkwaliteit met topservice.

Wat een service!

Eenmaal het wiel binnen gekregen, bleek ik het verkeerde remsysteem te hebben besteld. Na een telefoontje met vlechtservice kon ik het wiel retourneren en wordt er een nieuw wiel opgestuurd. Dit is Service! Nogmaals dank jullie!

goed !!!

Vakwerk

Naaf opgestuurd en binnen drie dagen een compleet wiel retour gekregen. Vakkundig gespaakt en snel retour!

Snel en netjes geleverd. En precies wat ik besteld had.

Vakwerk en razendsnel geleverd!

Ik had een naaf liggen die ik graag ingespaakt wilde hebben. Bert heeft mij telefonisch zeer prettig geholpen. Na bestelling via de website heb ik de naaf opgestuurd. Na twee dagen (!) had ik mijn bestelling al weer thuis ontvangen. Mooie wielset met mijn eigen naaf. Kortom zeer tevreden over service, levertijd en kwaliteit!

Goede producten, schappelijke prijs

Al een aantal keer losse spaken/nippels besteld en ook een keer een compleet wiel. Steeds netjes de juiste artikelen geleverd, en dat is niet altijd vanzelfsprekend bij bijvoorbeeld losse spaken en nippels. Heb ook wel eens bij een "normale" fietsonderdelenwebshop besteld maar toen kreeg ik spaken en nippels die niet bij elkaar pasten (en ze waren ook nog ietsje duurder) Dikke plus voor Vlechtservice

Vakmanschap

Positief om direct met vakmensen te kunnen spreken.

100%

tevreden snelle levering .

Helemaal top

Goede omschrijving van het bestelde product Zeer snelle levering Goede kwaliteit.