Snel en correct geleverd

goede service, bestelde artikel voldoen de verwachting

fietsspaken besteld, snelle levering en spaken voldoen zoals verwacht.

10 op 10 voor de service

Uiterst correct geleverd

In deze moeilijke tijd, ik schrijf mijn ervaring tijdens de coronacrisis, had ik niet veel hoop om een nieuw wiel te vinden voor mijn ebike. In België waren alle handelszaken gesloten. Op veel sites vind je enkel kant en klare wielen maar nergens een wiel voor mijn fiets. (nexus 8 met velgen voor magura hydraulische velgremmen)Tot ik bij jullie terecht kwam. Een wiel op maat, met een velg naar keuze, spaken naar keuze, tandwiel. Je weet op voorhand de exacte prijs wat wil je nog meer. Daarbij kreeg ik ook zeer snel antwoord op mijn vragen waardoor ik de bestelling kon doorgeven en zo wist dat het juiste wiel mijn richting uitkwam. Na 4 dagen is het wiel keurig verpakt afgeleverd. Wiel zag er heel goed uit. Wiel gemonteerd en nu reeds (na 2 dagen) 120 km mee gefietst. Ik ben een tevreden klant, sorry een zeer tevreden klant.

Top kwaliteit

Ik had wielen nodig voor een fixed gear project. Voor 99,99 euro nog nergens een betere wielset tegengekomen. Ging om de fixie wit set. Ga ze voor mijn volgende project weer bestellen! Dikke aanrader.

prima service!

Tsja, als je weet wat je nodig hebt krijg je exact wat je bestelt. Ook als e wat vaker digitaal langs komt krijg je een prima advies.

Uitstekende service.

De kwaliteit van de producten zijn heel goed. Correcte levering van de producten identiek zoals besteld. Snelle levering. Deze is een topverkoper en is sterk aan te raden.

Zoals beloofd.

Vier sterren voor de levering van de spullen zoals beloofd. Een extra ster voor het telefonische advies.

supersnelle levering

Gisteren spaken en nippels besteld. Keuze is duidelijk te maken op de website. Vandaag al keurig afgeleverd in stevige envelop via de brievenbus.

Zeer snelle correcte levering

De volgende werkdag netjes verpakt geleverd, velg, rvs spaken en nippels. Weet direct waar je aan toe bent, keuze is goed. Hoeft niet naar de plaatselijke fietsenmaker, die deze velg toch waarschijnlijk niet heeft liggen.

Perfecte service

Snelle levering, uit kennelijk enorme voorraad.

Makkelijk bestellen, levering no nonsens.

geen klachten

Mooie band met juiste profiel van een A-merk. Aangenaam verrast werd ik door de soepelheid van de 2,75-brede Continental band. Bij Chinese banden, maar ook bij Heidenau druk je meestal het vel van je handen af. Binnen 5 minuten lag deze band prima passend op de velg!

Groote keuze -gespecialiseerde zaak

Bestelling eenvoudig via site, ruime keuze, correcte prijzen, snelle levering.

Levering duurde te lang

Spullen waren wel netjes verpakt

Snelle en goede antwoorden

Prima advies gekregen over de te gebruiken materialen. Vlot geholpen en na bestelling de volgende dag in huis!

Snelle en correcte levering

Prettig zaken mee doen

Spaken en nippels besteld en binnen de afgesproken tijd werd alles bezorgd. Veel goedkoper dan in de fietsenwinkel én in een harde envelop die gewoon door de brievenbus past. Hardstikke goed!

Gewoon prima geen probleem gehad

Gekregen wat ik wou hebben en wat terug gestuurd en geld terug gekregen prima dus

top service, prima onderdelen!

goed telefonisch advies.

Snel en kwalitatief!

Aanrader

prima service voor een prima prijs

ik had elders een heel pakket spaken besteld omdat ik dacht dat dat goedkoper zou zijn. Goedkoop bleek duurkoop en door de spaken van vlechtservice kon ik het project alsnog afronden en deze bleken nog even duur te zijn ook.

Prima levering en voor scherpe prijs

Buiten- en binnen fietsbanden besteld op de website, betaling zonder verborgen kosten, zending was ook nog gratis en vlot afgeleverd, prima dus!!

Zeer deskundig en begeven zich op een weinig doorzichtige markt !!

Zeer goed en deskundig personeel !! Juiste materialen op voorraad of worden gemaakt op maat .Zeer goede communicatie !! Mogen best wat meer bekendheid geven aan hun bestaan en mogelijkheden !!