perfect geregeld

makkelijk bestellen en snelle levering. chapeau Henny

Perfecte bestel procedure, snelle levering

Perfecte bestel procedure, snelle levering. (België)

snel bestelt en snel geleverd prima kwaliteit voor een lage prijs

zie bovenstaand commentaar.

Meedenken in problemen en oplossingen

Door niet passende spaak nippels dacht dit bedrijf mee om oplossingen te zoeken Omdat dat niet lukte kreeg in het geld direct teruggestort Erg vriendelijk stonden de mensen mij te woord Leuk bedrijf

Keurig geholpen door Vlechtservice

Snelle reactie op mijn vraag via e-mail. Goed advies gekregen en netjes geholpen door Vlechtservice.

Besteld en de volgende dag in huis. Ook het telefonisch contact is uitstekend

Alles top

Producten snel geleverd en volgens bestelling. Alles klopt, alles top.

Mooie producten met goede omschrijving, met prima service.

Gemakkelijk de juiste spaak met bijbehorende nippel en nippelring gevonden en besteld. Twee dagen later in huis.

Top gedaan!

Ik ben erg tevreden met het werk en advies.

perfect

Prima service en snelle levering.

Alles super gelaufen - von der Bestellung bis zur Lieferung ! Chapeau !!

Hervorragender Service und eine Dienstleistungsqualität, wie man sie in Deutschland heute kaum noch findet (leider) ! Einwandfreie Ware - sehr schnelle Lieferung und ein sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis ! Ich hoffe, dass es ihre Firma noch sehr lange auf dem europäischen Markt gibt ! Mit freundlichen Grüßen Heinz B.

Zeer snelle verzending en uiterst klantvriendelijk!

Per vergissing werden mij verkeerde (te dikke) spaken opgestuurd. Een mailtje volstond om zelfs zonder terugzending de correcte toegestuurd te krijgen! Een dikke duim!

Alles goed gegaan alleen moet je je niet focussen op 1 dag levertijd zoals een aantal mensen hier aangeven. Vlechtservice geeft zelf een standaard levertijd op van 3 werkdagen, bij mij was het 2 dagen.

Servicegericht

Alles ok

Snel, exact op maat en keurig verpakt

Voor een velg van een vouwfiets korte weinig voorkomende spaken nodig. Bij Vlechtservice maken ze de gewenste lengtes gewoon voor je, en razend snel. Aanrader dus

Pakket snel geleverd

Super snel kwaliteit materiaal ontvangen

behulpzaam en snel

Snel gereageerd op een vraag per email en de uiteindelijke bestelling was ook heel snel klaar. Ben ook tevreden over het product, maar nog niet gemonteerd....

Snel en vakkundig

Goed aanbod, snelle service.

Ik zocht spaken van een eerder exotische dimensie. Vlechtservice had deze op stock en leverde naar België binnen een paar dagen. De prijs is ook redelijk. Ik hoop niet dat ik nog snel veel spaken breek, maar indien het gebeurt weet ik alvast waar ik nieuwe zal bestellen.

Uitermate snel geleverd door vakkundige wielbouwers

Ik heb via de webshop een wiel samengesteld en zelf de naaf nagestuurd. Verwachtte dat een en ander wel even zou gaan duren. Tot mijn verbazing had ik na 3 dagen het volledig gemonteerde wiel retour. Ga ik vaker doen, top!

Prima verpakt, héél snel geleverd.

Bestelling via de shop besteld en had het de volgende dag in huis echt top en goed verpakt

Goed en goedkoop

De verpakking kan veel beter! Een veel te grote doos voor een losse velg, zonde van de teveel benutte ruimte in de bus van de vervoerder. Niet duurzaam!!!

Vakkundig en effectief.

Een paar keer wat besteld. Leveren een breed scala aan items op gebied van wielen en gerelateerd. Klein bedrijf en kunnen daardoor snel schakelen.