Goed en betrouwbaar bedrijf

Ik had spaken besteld een afwijkende maat maar zelf niet goed gemeten . Toch mocht ik ze zonder problemen terug sturen . Helemaal top bedankt daar voor .

Is goed

Ik ben te vreden

Alles in orde

Bestelling in orde en snel geleverd

Klasse

Mooie wielen en zeer snel geleverd, assen zaterdag op de post wielen Maandag in huis, KLASSE

Uitgebreid assortiment

Bij Vlechtservice vond ik een vervangende achternaaf voor de fiets die mij al 20 jaar van A naar B brengt. Dezelfde dag kon ik het al op komen halen. Met de nieuwe naaf kan mijn fiets, voor beperkte kosten, weer jaren mee.

Altijd zeer tevreden over de bestellingen en de klantenservice.

Geen klantenservice

Ik bestel 80 spaken van dezelfde lengte, als ik vraag om 40 spaken terug te sturen om dan daarna terug 40 spaken te kopen in een andere lengte is dit onmogelijk. Het antwoord die je krijgt, “als de verpakking is open geweest is het niet mogelijk te retourneren”. Zeer jammer, dit was mijn eerste bestelling bij hen en het zal ook de laatste zijn.

Hoi Simon, Jammer dat je zo teleurgesteld bent maar staat heel duidelijk in onze webshop dat geopende zakjes niet worden gecrediteerd. Dit doen we omdat aan de spaken niet kunnen zien of de spaken onder spanning hebben gestaan en daardoor onbruikbaar zijn geworden. Groetjes, Het Vlecht Team

Snelle levering, goede prijs en duidelijke webshop

Zeer mooi gemaakt wiel, keurig verpakt ontvangen in zweden. Tack!

Zeer mooi gemaakt wiel volgens spec 5/5 ⭐️

Nu een beter achterwiel dan het origineel :-)

Uitstekend opgelet ook: ik had per ongeluk scheef geklikt op een velg zonder remvlak, maar er werd meteen via e-mail geattendeerd dat ik een naaf voor velgremmen had opgestuurd. Ik zou maar één klein verbeterpunt kunnen aandragen, namelijk een aankruisvakje of je het met velglint wil bestellen. Blijkbaar was mijn aanname dat het wiel wel met velglint geleverd zou worden niet correct.

Fantastisch medewerking

Nadat ik een foutieve bestelling had geplaatst kon ik eenvoudig retourneren. Fijne hulp bij de bestelling gehad.

Goede duidelijke website. Zeer snel de spaken ontvangen. Zeer tevreden.

Snelle service goed materiaal ,bezorging via gls was niet positief

Snel verzonden en kwaliteits spullen vd goede maten alleen jammer dat de bezorgdienst niet de zelfde kwaliteit levert (was thuis en had ook alternatieve bezorgplek ingevult maar kreeg niet thuis melding en kon mn pakketje pas na het weekend op 3km afstand ophalen)

Heel prettig dat er nog kwaliteit bestaat.

Kwaliteit, keuze, kennis, gewoon fijn om nog zaken als deze in ons landje te mogen hebben.

Keurig verpakt en binnen de kortste tijd geleverd.

Groot assortiment en snelle levering.

Goed verpakt, snel geleverd

UItstekend!

UItstekend gemaakt wiel, zeer snel! Bij het ophalen wel een beetje kortaf, dat deed de ervaring van een prachtig handgespaakt wiel kopen en ophalen een beetje teniet.

Helemaal goed.

Kwaliteit van de spaken is goed, verpakking voldoende verzending als ik me goed kan herinneren 2 dagen. Kwam probleemloos aan.

Ruime keuze, goede producten, zeer snelle levering

Ik had speciale korte spaken nodig - geen enkel probleem

perfekter Service

schnelle und kompetente Beratung und Bedienung, rundum perfekter Service so wie man es sich wünscht!

De onderdelen zijn snel geleverd en zien er kwalitatief goed uit.

Zeer goed en snelle bezorging

Tevreden over materiaal en service

Kwaliteit spullen en Snel

Zeer positief, snel in huis , netjes verpakt , en kwaliteit

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Duidelijke website met alle informatie om eenvoudig te bestellen, snelle levering (‘s avonds besteld ‘s ochtends verstuurd).