Eenvoudig besteld en snel geleverd

Duidelijke website met alle informatie om eenvoudig te bestellen, snelle levering (‘s avonds besteld ‘s ochtends verstuurd).

Snelle en goede service

Communicatie wordt snel op gereageerd, de order was zeer snel klaar. Werd goed verpakt verzonden

Op vrijdag om 15 uur besteld, op zaterdag om 12 uur in huis!

Perfect en snel verlopen transactie!! Duidelijke website met alle benodigde technische gegevens om een goede keuze te kunnen maken. Ben zeer duidelijk op de hoogte gehouden door Vlechtservice en GLS over de status van de levering. Aantrekkelijk geprijsde spaken en nippels; voorbeeldig verpakt. Ben geheel tevreden! Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Ad Steenbakkers

Perfekte Lieferung von a bis z!

Wie oben.Danke

Wat ik het belangrijkst vind: Afspraak nakomen

De bestelde lag klaar, toen ik het kwam ophalen. En dat was een vorige keer ook zo. Ga zo door. Als ik een volgende keer weer wat heb kom ik terug.

Supersnelle service !

knap snel werk

ben onder de indruk van de snelle en correcte manier van handelen.

Vakmanschap + service + snel + vriendelijk

Binnen no time had ik het bestelde wiel in huis. Vakkundig verpakt. Verder heel vriendelijk geholpen. Fijn hoor. Robert

Spaken in elke maat

Voor een speed pedelec had ik een spaak nodig in een maat die niet bij de gewone fietsenwinkel leverbaar is. Vlechtservice kon 'm wel op maat maken, en binnen 2 werkdagen lag het in mijn brievenbus. Alleen jammer dat je voor minimaal € 15 excl BTW moet bestellen, daar gaan heel wat spaken in zitten!

fijn geholpen

elke keer goede oplossingen en meedenken,en goede wielen gemaakt

Exact volgens vwerwachting

Set van 36 12G spaken met nippels besteld voor een extra versterkt fiets achterwiel. Site vertelde dat de bestelling 2 tot 5 dagen kon duren. ca 15.00 uur op woensdag besteld, zelfde avond nog een bevestiging dat het pakket klaar was, aanmelding vervoerder volgde even later en de volgende dag om 14.00 werd het pakket bezorgd. Binnen 24 uur. Bestelling klopte precies. Enige opmerking is dat ik vind dat dit soort bulk artikelen wel fors geprijst zijn.

Prima en snelle levering, na advies, van de 24” wielen.

Het advies betrof de keuze tussen 32 of 36 gaats velgen en naven. Met de ervaring van “Vlechtservice.nl” leide dit advies tot de keuze van 36 gaten.

Goede info op site, ruim assortiment en snelle levering!

Goede info op site, ruim assortiment en snelle levering.

Goede service, vriendelijk, behulpzaam, vakwerk!

Na wat foto’s te hebben opgestuurd, kreeg ik advies over wat ik moest bestellen. Tenslotte mijn wiel gebracht. De nieuwe naaf met nieuwe spaken in mijn velg laten vlechten. Binnen twee werkdagen per post ontvangen. Prima! Schappelijke prijs.

top service, snelle levering, dank je wel!

uitstekende service !

Zeer goede goederen en advies, evenals een zeer snelle levering. Bedankt!

Dankzij een zeer prettige, informatieve uitwisseling met Karel wist ik wat ik nodig had en kreeg ik het zeer snel geleverd. Bedankt!

Snel en netjes bezorgd

Product ziet er netjes uit en was super snel bezorgd.

zeer vlotte en goede verzending informatie

verzending snel. product kan ik niet monteren ivm gebroken pols:)

Snelle service en goed materiaal

Kan het iedereen aanbieden

top

top! wiel is goed en netjes binnen gekomen! service perfect!

Snelle levering en goeie prijzen

Fantástico servicio

Encontré los radios que estaba buscando y en dos dias me llegaron. Genial

Beter ga je het niet vinden

Pakket met oude versnellingsnaaf in Kollum afgegeven aan DPD op woensdag 11 oktober om 11.33 uur. Pakket aangekomen bij Vlechtservice in Utrecht op donderdag 12 oktober om 11.56 uur. Eerste conclusie: DPD doet het heel netjes. Pakket met compleet wiel (oude naaf; nieuwe velg en nieuw gespaakt) afgegeven door Vlechtservice aan GLS op donderdag 12 oktober om 14.28 uur. Tweede conclusie: Vlechtservice b.v. levert een buitengewoon snelle prestatie. Het goed verpakte gefabriceerde wiel, blijkt bij de montage overeenkomstig de bestelling -, en gewoon van goede kwaliteit te zijn. Aflevering van dit pakket door GLS, tegen de digitale afspraak in en tegen mijn TWEEDE verzoek in om af te leveren bij het GLS-depot, via een briefje op de voordeur bij de bel, bij de buren op dinsdag 17 oktober om 16.55 uur. En dit na TWEE MAAL NIET NAGEKOMEN aankondiging van aflevering door GLS voor vrijdag 13 oktober, idem voor maandag 16 oktober. Derde conclusie: GLS maakt er een potje van. Eindconclusie: Vlechtservice levert supersnelle service, goede productkwaliteit en dito email-helpdesk/ondersteuning. Helaas wordt de daar bijbehorende uitstraling door pakketvervoerder GLS om zeep gebracht.

Een topwiel voor een nette prijs

Prima wielbouwer die vergeleken met de standaard fabriekswielen eigenlijk een nieuwe standaard neerzet. Sterk, degelijk en perfect gemonteerd, verstuurd en verpakt. Vlechtservice geeft echtservice:)

Prima Qualität, schnelle Lieferung. Top!

Prima Qualität, schnelle Lieferung. Top!