Beter ga je het niet vinden

Pakket met oude versnellingsnaaf in Kollum afgegeven aan DPD op woensdag 11 oktober om 11.33 uur. Pakket aangekomen bij Vlechtservice in Utrecht op donderdag 12 oktober om 11.56 uur. Eerste conclusie: DPD doet het heel netjes. Pakket met compleet wiel (oude naaf; nieuwe velg en nieuw gespaakt) afgegeven door Vlechtservice aan GLS op donderdag 12 oktober om 14.28 uur. Tweede conclusie: Vlechtservice b.v. levert een buitengewoon snelle prestatie. Het goed verpakte gefabriceerde wiel, blijkt bij de montage overeenkomstig de bestelling -, en gewoon van goede kwaliteit te zijn. Aflevering van dit pakket door GLS, tegen de digitale afspraak in en tegen mijn TWEEDE verzoek in om af te leveren bij het GLS-depot, via een briefje op de voordeur bij de bel, bij de buren op dinsdag 17 oktober om 16.55 uur. En dit na TWEE MAAL NIET NAGEKOMEN aankondiging van aflevering door GLS voor vrijdag 13 oktober, idem voor maandag 16 oktober. Derde conclusie: GLS maakt er een potje van. Eindconclusie: Vlechtservice levert supersnelle service, goede productkwaliteit en dito email-helpdesk/ondersteuning. Helaas wordt de daar bijbehorende uitstraling door pakketvervoerder GLS om zeep gebracht.

Een topwiel voor een nette prijs

Prima wielbouwer die vergeleken met de standaard fabriekswielen eigenlijk een nieuwe standaard neerzet. Sterk, degelijk en perfect gemonteerd, verstuurd en verpakt. Vlechtservice geeft echtservice:)

Prima Qualität, schnelle Lieferung. Top!

Prima Qualität, schnelle Lieferung. Top!

Professioneel, en een heldere webshop

Ik heb materiaal besteld en afgehaald. Goed te vinden wat je nodig hebt, snelle beschikbaarheid van dat wat je besteld hebt. Breed assortiment, hebben dat wat de meeste fietsenwinkels niet op voorraad hebben (op het gebied van wielen).

Zeer slechte ervaring mee gehad.

Ongelooflijk dat er nog zulke bedrijven bestaan! Hufterig is het juiste woord. Op geen enkele manier klantgericht en willen meedenken in oplossingen! Item bleek niet juist te zijn en de volgende dag in de ochtend gelijk willen omruilen. Dit mocht niet omdat het product gebruikt zou zijn, want zakje was open!! Let op, het wordt geleverd in een plastic zakje dat met een nietje vast is gemaakt. Oké, dan sta je daar dus met iemand die zegt, opnieuw kopen. Oké, maar dan blijkt het online te moeten! Oké, maar dan is er een minimaal orderbedrag van 15,- euro. Ja, dat is zo mevrouw....en meneer haalt zijn schouders op! Bizar! Niet te adviseren!

Hoi, Er staat duidelijk in onze webshop dat spaken waarvan het zakje is open geweest niet retour worden genomen. Dit is omdat wij aan de spaken niet kunnen zien of ze onder spanning hebben gestaan. Spaken die onder spanning hebben gestaan zijn niet her te gebruiken. Wij hebben een groot magazijn en zijn helemaal geautomatiseerd elke order komt achter bij de Order-Pickers terecht, wij kunnen daar niet van afwijken U kan ook niet naar bv. Bol.com om Amazon gaan om iets te ruilen. Blijft jammer dat u zo verbolgen bent. Groetjes, het Vlecht Team.

Snelle levering en breed assortiment

Duidelijke website en snelle levering.

Netjes en snel

Duidelijke site.eerste keer besteld en binnen 1 dag geleverd .

Fantastische kwaliteit en service

Vlechtservice heeft een prachtig nieuw en strak gespaakt wiel gemaakt met een bestaande Nexus 8 versnellingsnaaf. Snelle reactie op vragen, goed advies, snelle levering en perfecte service.

Vakmanschap en (na-)zorg voor de klant

Door het bos van de spaken en de nippels de juiste vinden is niet evident. Vlechtservice heeft een ongelooflijk assortiment en de klantenservice helpt je tijdens jouw zoektocht. Economische prijzen en levering door een erkend koeriersbedrijf. Loopt de levering fout, dan neemt Vlechtservice haar verantwoordelijkheid en communiceert glashelder. Na het vervangen van mijn velg en de beschadigde spaken ben ik terug 'on the road' met mijn superboost MTB achterwiel. Nu ik weet waar ik kwaliteitsonderdelen en raad kan bekomen, heb ik geen schrik om mijn eigen wiel samen te stellen en te maken.

Gewoon goed

Supersnel en alles correct geleverd

Bestelling snel geleverd tegen een goede prijs

Ik had nog een kleine vervolgbestelling, toen liep ik tegen een minimum bestelbedrag aan met voorstellen om zaken erbij te kopen die ik helemaal niet nodig heb. Dit kwam bij mij niet goed over en heeft mij doen besluiten om een nieuwe leverancier te zoeken zonder minimum bestelbedrag.

Hoi Erik, Wij zijn volledig geautomatiseerd en de orders komen rechtstreeks in het magazijn bij de Order-Pickers. Wij hebben die € 15,= in het systeem gezet omdat orders die kleiner zijn ons geld kosten om te verwerken. Wij zijn geen Amazon bij ons verdienen ook de Order-Pickers een normaal loon. Je begrijpt dus dat een kleine order niet kan. Groetjes, Vlechtservice Team.

Vakwerk bestaat nog

Dankzij vlechtservice een moeilijk verkrijgbare maat en type achterwiel, ( Shimano terugtraprem 24x1 3/8), kunnen kopen. En zo een 50 jaar oude gazelle kinderfiets weer rijdend gekregen!

Perfect alles geregeld

Alles oké

Supersnel geleverd en goede prijzen

Spaken besteld en steeds binnen 2 dagen in huis, top!

Zeer slecht, lage kwaliteit, ze blokkeren bovendien negatieve recensies

Aangezien ik grotere afstanden wil afleggen met mijn fiets, wou ik zeker een stevig wiel hebben, daarom kwam ik bij vlechtservice terecht. Ik stuurde de informatie van mijn vorig wiel, met de vraag of het mogelijk was om een nieuw stevig wiel te verkrijgen, dit werd zogezegd op maat samengesteld. Resultaat: in 2 jaar tijd is de naaf twee maal gebroken. Ik wou begrijpen wat verkeerd was, hun antwoord: "Wat wij hebben is een goedkope versie die ook altijd in goedkope fietsen zit en deze is zwak." Pas in een volgende mail werd mijn gewicht erbij gehaald, 95 kg is met mijn lengte niet uitzonderlijk, maar toch vond Vlechtservice het nodig om volgende opmerking te maken: "Wij weten niet hoe u met uw hoge gewicht fietst." Conclusie: zeer onbetrouwbaar, en verkopen goedkoop materiaal alsof het kwaliteit is. Het minste wat ik kan zeggen is dat ze in de laatste mails eerlijk waren, hun materiaal is blijkbaar "zwak" volgens henzelf. Ik ben dan ook benieuwd of garantie echt wel zal toegepast worden, ook na een eerlijke review. En nee, ik heb geen hoop meer dat jullie zullen terugbetalen, hoewel dit terecht zou zijn. Ik wil gewoon een eerlijke review geven en heb daarvoor letterlijk jullie woorden hier gekopieerd. Gelieve dan ook te reageren op jullie eigen woorden ipv mijn review te verwijderen. Want negatieve reviews worden blijkbaar verwijderd, dus logisch dat er een score van 9,4 staat. Mijn verkoopsfactuur dateert van minder dan 6 maanden, dus zullen jullie een andere uitvlucht moeten vinden om deze te verwijderen.

Wij hebben u onderstaande email gezonden, meer kunnen wij niet voor u doen. Hoi, Terugbetaling is niet aan de orde. Als u het wiel opzendt zullen wij de naaf repareren, dat is een normale garantie afhandeling.

Zeer goede service en snelle levering spaken waren perfect zeer goede prijs kwaliteit

Genial!

En Vlechtservice he encontrado una llanta que me estaba costando encontrar en otros sitios. Me parece increíble tener el producto en casa (España) en solo tres días!

• ¿Nos recomendarías?

Perfecte onderdelen en snelle afhandeling

Voor herhaling vatbaar.

Zeer tevreden.

Echt een fantastische ervaring met Vlechtservice: Ik had een wiel nodig voor een (zwaar te beladen) trekking fiets met gebruik van een eigen naaf. Mijn ervaring: - Snelle, , vriendelijke, correcte en informatieve informatie per e-mail. - Extreem snel geleverd: 2 werkdagen. - Uitermate strak gespaakt wiel waarbij natrekken overbodig was. - Pakket was zeer stevig en net verpakt. Ergo: ik ben echt ontzettend tevreden en zeer content met dit prachtige achterwiel: ontzettend bedankt hiervoor.

prima service en snelle levering

prima service en snelle levering

levering prima, voorlichting minder

Ik zocht eigenlijk een wiel 28/1,5 ofwel 40 x 635, maar kon dat bij jullie niet vinden, Het geleverde wiel was 25 x 622, dat heet kennelijk ook 28 x 1,5. Heb toch maar een compleet wiel besteld bij de fietsemaker en hij mag de foute velg hebben. Kennelijk gaat de maat 635 er uit.

Goed materiaal, vlotte levering

Spaken besteld en deze waren van goede kwaliteit en vlot geleverd. Ruime keuze!

Super snel en super goed.

Advies over wat de beste keuze was voor mij, had ik binnen een uur.

Voorwiel.

Het geleverde wiel was in zeer goede staat, heb het gemonteerd en de fiets was weer als nieuw.

Alles gut

Sehr zufrieden. Gute Ware und sehr schneller Versand. Perfekt!!

Coloradodreef 3032 3565BV Utrecht

030-2000126