prima service en snelle levering

prima service en snelle levering

levering prima, voorlichting minder

Ik zocht eigenlijk een wiel 28/1,5 ofwel 40 x 635, maar kon dat bij jullie niet vinden, Het geleverde wiel was 25 x 622, dat heet kennelijk ook 28 x 1,5. Heb toch maar een compleet wiel besteld bij de fietsemaker en hij mag de foute velg hebben. Kennelijk gaat de maat 635 er uit.

Goed materiaal, vlotte levering

Spaken besteld en deze waren van goede kwaliteit en vlot geleverd. Ruime keuze!

Super snel en super goed.

Advies over wat de beste keuze was voor mij, had ik binnen een uur.

Voorwiel.

Het geleverde wiel was in zeer goede staat, heb het gemonteerd en de fiets was weer als nieuw.

Alles gut

Sehr zufrieden. Gute Ware und sehr schneller Versand. Perfekt!!

snelle service denkt mee en reageert snel via de mail

Ik heb mijn achterwiel opnieuw laten vlechten daar was ik zeer tevreden mee. Toen heb ik besloten ook mijn voorwiel daar te laten doen. Beide wielen waren snel klaar 1 op de zelfde dag en 1 op vrijdag aangeboden en was maandag klaar. Beide wielen zitten zeer strak en recht in elkaar en het de velg is mooi gecentreerd. Ik heb nog niet de kans gehad om ermee te fietsen dus de duurzaamheid moet ik nog ondervinden. Telefonisch slecht bereikbaar maar het mail contact verloopt soepel en snel. En kreeg duidelijk antwoord op technische vragen er word ook duidelijk met je mee gedacht voor eventuele oplossingen.

Geleverd wat besteld was

Ik was op zoek naar een voorwiel voor een oude bakfiets en diverse fietsenmakers konden mij niet echt helpen of voor een te hoge prijs. Uiteindelijk hier het juiste wiel gevonden voor een goede prijs en het past perfect.

prijs - kwaliteit

goed materiaal voor een redelijke prijs. zeker een aanrader!

Kwaliteit

Kon makkelijk ruilen

Kan niet beter

In minder dan een etmaal heb ik mijn spullen thuis. En wat een assortiment!

snel geleverd

Beste, Ik heb intussen een nieuwe fiets gekocht , de rem was niet het enige probleem. Ik zou dan ook graag de bestelde rem terugsturen . Wil U mij het betaalde bedrag ook terugstorten ,na ontvangst. MVG Annie

Hoi Annie, Als het betreffende onderdeel niet gemonteerd is geweest kan je het terug zenden en dan krijg je geld teruggestort. Je kan het zenden naar onderstaand adres met vermelding van afd. Retouren. Wel een kopie van Factuur, ordernummer of pakbon insluiten. Groetjes, Het Vlechtservice Team.

keurig geholpen

voor beetje ingewikkeld probleem lukte het mij niet vooraf reeds online te bestellen. Eea is ter plekke keurig in orde gemaakt, echt prima service!!

Snelle levering, precies zoals besteld. Goede prijs

Voordat de bestelling geplaatst is, werd ik vlot, kundig en duidelijk geholpen via email. Vervolgens snelle levering.

Perfecte service !

Snel geleverd en correct

Wonende in een buitenwijk van Parijs, ga ik elke dag met mijn Haibike eMTB de binnenstad in (38km per dag). Na mijn achterwiel te hebben gebroken kon ik hier niet snel een passend wiel vinden (brede MTB velg, 27.5" met schijfrem maar met snelspanner (QR), een rare combinatie die de lokale FM niet snel en makkelijk kon leveren en die online niet te vinden was) Vlechtservice heeft voor mij in een recordtijd een zeer sterk wiel weten te vlechten en ik ben weer uit de trein en op de fiets ;-) Merci!

Makkelijk zoeken in database. Snelle levering.

Handige info gekregen na wat onduidelijkheden mbt spaakmaat, Karel heeft dit opgelost en kon de benodigde spullen bestellen en ophalen. Kwaliteit is uitstekend, spaken zijn wel wat aan de dure kant met andere webwinkels, de velg (Andra10) is top, wiel zit in elkaar en loopt als een zonnetje. Grt Zieniks ;-)

Snel, perfect met goed communicatie

Het was snel en perfect. Ik zou Vlechtservice aanbevelen.

Wide choice of bycicle wheel products

Placed an order on Friday evening and it was ready for pickup already on Monday at 8:30. All rims and hubs listed contain measurements needed for spoke length calculation.

Duidelijke webshop en snelle levering.

Prima vervangend voorwiel met trommelrem

Heel blij met een vervangend voorwiel met trommelrem voor mijn 30 jaar oude oldtimer Gazelle. Prima alu velg en goed werkende trommelrem. De fiets kan nu weer jaren mee.

Veel keuze is altijd fijn

Ik vind het makkelijk welke keuze om te kiezen.

Perfect geregeld!

Binnen een paar dagen een nieuw wiel met de originele, door mij opgestuurde naaf, keurig verpakt in huis. Wiel is geleverd zonder velgband maar die had ik er ook niet bij besteld, misschien iets wat in het bestelproces nog wat makkelijker kan worden gemaakt.

Coloradodreef 3032

3565BV Utrecht