GOEDE SERVICE TOP.

SUPER ARJAN VOOR DE VISSEN CONTROLE. OP 24.4.2021

Top vissen in een top zaak

Sinds 2015 hebben wij onze koivijver. Na eerst zwaar teleur gesteld te zijn door verkeerde aanschaf bij een slechte handelaar, kwamen we bij ABkoi uit. Hier een aantal vissen via zijn beroemde veilingen gekocht. Deze vissen zwemmen vol glorie in onze vijver(s).

Prima zaak met service en kwaliteit !

Echt een leuk bedrijf waar je je altijd thuis voelt! Veel ervaring en goed advies en prima service!

zeer goede uitleg en hulp

veel problemen gehad met de vijver, en met een goeie uitleg alles weer top in orde nu. Hier komen wij zeker terug

Betrokken, kennis van zaken en een hart voor koi en klanten

Ken AB Marum sinds 1 jaar. Zelfs in deze korte tijd Arjen leren kennen als betrokken, en ervaren. En zeer belangrijk ook beschikbaar en verantwoordelijk. Zelfs bij problemen die niet door hun ontstonden was hij zeer goed bereidbaar en toonde zelf initiatief daarbij . Hij was beschikbaar en heeft meegedacht met de aanpak hiervan. Dat vond ik vrij uitzonderlijk. Top gedaan en veel dank. Deze dealer kan ik zeker aanraden en hoop nog lang klant te blijven.

Vakmensen met kwalitatief uitstekende koi

Super gastvrije mensen die hun passie en kennis aanstekelijk weten over te brengen. Erg klant gericht, één van de leukste dingen zijn de zoek opdrachten die AB koi verzorgt vanuit Japan.

Prima koiwinkel

Prima koizaak,vriendelijke en behulpzame mensen,ruime keus in alles voor de gevulde en minder gevulde portemonnee

Correcte zaak

Een correcte, mooie en schone zaak die uitstekend gerund wordt door hartwerkende mensen. Altijd tijd voor je makend, om alles rustig, vriendelijk en begrijpend uit te leggen. Een echte aanrader dus.

Prima zaak, aardige mensen

Mooie Tancho showa gekocht. Ben zeer tevreden over de keurig nette aanpak van de challenge tot nu toe. Vriendelijke mensen kortom zeer goede ervaring.

Je wordt er altijd prima geholpen en ze leveren kwaliteit materiaal en Koi,s. Ook is het erg gezellig en de koffie staat altijd klaar.

Nette zaak

Nette zaak, professionele hulp bij vragen, nemen de tijd voor je ook als je voor de eerste keer daar binnen komt..Ik persoonlijk heb een zeer goed gevoel bij AB KOI MAREM..ben er een paar keer geweest en een aantal vissen gekocht..Ik kom er zeer zeker weer terug.

Geweldig!!!!

Onze ervaring bij AbKoi is gewoon onder geen woorden te brengen. Wat een zeer goed advies en zoo behulpzaam. Voor ons nooit anders meer Dank je wel Arjen en Auke🖐🖐🖐👍👌👌👌

Top bedrijf

Prachtige koi collectie Altijd goed advies en niet verplicht tot kopen, alhoewel het niet lukt om met niets naar huis te gaan 😜

Vriendelijk en verstand hebben van Koi dat is AB Koi

Fantstische kwaliteit van Koi. Daarnaast schitterend water. Groot assortiment en goede adviezen. Ook bouwen zij kwalitatieve mooie vijvers.

Top en kundig genoeg!

Hij is serieus bezig met zijn vak!neemt de tyd voor je!helpt je zeker om het beste weer voor je koi te krijgen!eerlijk in wat hij zegt!en een goeie prijs!