Geweldig! Mijn fijne schoenen hebben weer nieuwe zolen!

Een berichtje met foto's en ik kon ze opsturen. Na twee weken werden ze terug gestuurd. Heel milieu vriendelijk in dezelfde doos. Ben er heel blij mee. Nu kan ik er vast nóg wel tien jaar op lopen

Grandioze service en snelle levering, zelfs in het buitenland!

Wat een supersnelle levering en goede service!! Voor mijn zus in Frankrijk prachtige laarsjes gekocht en binnen een week bij haar in Frankrijk bezorgd. Snelle reactie op mijn vragen per mail en de afspraken worden nagekomen. Volgende keer bestel ik mijn schoenen weer bij Koks schoenmode!

Goede middag Annelies. Dank je voor je leuke reactie, wij doen ons uiterste best om alles snel en soepel te laten verlopen, we zijn hiervoor ook afhankelijke van onze bezorgservice, maar dat is zoals ik van u verneem ook deze keer snel en goed gegaan. We vinden het fijn om reacties te krijgen zodat we onze service op een hoog niveau kunnen houden. Met vriendelijke groeten Annette

Top! Ontzettend goede service.

Annette Koks heeft me heel goed geholpen om de juiste schoen te kiezen bij mijn bijzondere voeten. Snelle service. Echt top!

Goede middag Inge, Dank je voor je review, leuk om te horen dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groeten Annette

Beste schoenmerk dat er is!

Ik draag al jaren loints, net als mijn moeder. Ze gaan lang mee, zitten super comfortabel en zijn altijd prachtig tijdsloos. Bestelling liep erg vlot, via mail goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Zeer tevreden!!

Goede morgen, Vibe wat leuk om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service!. We doen onze uiterste best om alles soepel te laten verlopen. En ja de Loints schoenen zijn inderdaad zoals u zegt super comfortabel en prachtig tijdloos. Wij wensen u dan ook vele comfortabele kilometers met uw nieuwe Loints schoenen. Vriendelijke groeten van Annette

top winkel en top schoenen

loints inlegzolen besteld zeer goed en snelle reactie en prima geholpen

Prettige communicatie met kennis van zaken. Chapeau!

Al jaren bestel ik loints schoenen bij de webshop. Zonodig een telefoontje vooraf over de maat en soort leder en andere eigenschappen van de schoen. Ik word dan deskundig voorgelicht. Erg betrouwbaar, want het klopt altijd. Nogmaals, chapeau . Ik ben erg blij met dit merk, mede omdat ik last heb van neuropathie aan mijn voeten. Groeten, Wil Arents

Een aanrader!!!!

Vorig jaar schoenen besteld, zeer tevreden over de service en de schoenen.

SUPER

Al jaren koop ik mijn LOINTS via de webshop van Koks Schoenmode en altijd tot volle tevredenheid.Super snelle levering,keurig verpakt en met een leuke schoen sleutelhanger erbij.Fijn is ook dat je altijd weet wat de tijd van bezorging is.Kortom: Ik kan niet wachten tot de nieuwe wintercollectie er weer is!

Zeer snelle bezorging en retourservice en uitstekend contact.

Zeer snelle bezorging en retourservice en uitstekend contact.

Uitstekende service: vriendelijk, snel en goed georganiseerd

Ik heb een lange ervaring met het dragen van de Loints. Sinds vorige week weet ik dat ik ze ook on line kan bestellen, wat voor mij prettig is. Dankzij de kwaliteit van deze schoenen jeb ik het aangedurfd om - zonder ze te passen - een paar te bestellen. Mede dankzij de prettige servie is dit goed gelukt. Dank aan mevrouw Anette Koks!

snelle levering en goede service

Nette overzichtelijke website, snelle levering en goede service. Alleen maar positief

Enorm klantvriendelijk en goed geholpen. Top!

Looistoffen werden aan buitenkant zichtbaar. Ondanks dat ik de schoenen niet bij haar had gekocht, is Annet in overleg met Loints gegaan en werd het een passende oplossing gevonden. Ontzettend bedankt Annet voor je hulp en prettige overleg.

Zeer klantvriendelijk en een mooie collectie met een goede service

Ik was in het buitenland en zag daar mooie Loints naar niet in de goede maat. Ik belde Koks schoenmode maar die hadden hem niet op voorraad. Ze ging gelijk alles ondernemen om hem te vinden voor mij! Top bedankt! Groet Helmie

Geweldige service

Prachtige schoenen. Snel verstuurd

Fantastische service en advies.

Ik ben zo goed geholpen. Kreeg goed advies welke schoen het beste bij mijn voeten pasten. Ben heel blij met mijn aankoop 👍 Loints lopen als slofjes.

Hele goede service!

Schoenen zijn op tijd geleverd. Vriendelijke communicatie en hulp. Schoenen zitten super!

goede afspraken

Fijn hulpvaardig en snel.

Zeer positief!

Mooie schoenen voor een goede prijs. Goede service.

Kan niets aan verbeteren.

Alles op tijd geleverd. De site klopt ook 100 % Levring volgens afspraak.

Snelle levering en prachtige schoenen!

Uitzoeken, betalen en voila een paar mooie nieuwe schoenen. Heel fijn.

Keurig Ben blij met mijn schoenen Wist niet dat je ook zolen kon laten vernieuwen

Prachtige producten, prima levering, goede service

Ik heb een nieuw paar Loints laarzen besteld. Het product werd goed verpakt en de volgende dag al geleverd. Ik ben erg te spreken over de duurzaamheid van Loints of Holland. Ik heb een ander paar Loints laarzen waar ik al een jaar of drie op loop. Ik ben een vrij ruige gebruiker, maar het leer van de laars is nog perfect met zeer geringe slijtage. Ook de buitenzool is nog steeds in goede staat. Door het veelvuldig gebruik is wel de binnenzool volledig versleten. Ik wilde er binnenkort eens mee naar een schoenmaker gaan om te zien of die binnenzool vervangen kan worden. Maar toen zag ik op de site van deze winkel dat deze laarzen een uitneembare binnenzool hebben. Het is de op site niet duidelijk of deze binnenzolen ook los geleverd kunnen worden, daarom heb ik via het contactformulier hiernaar gevraagd. Dat was op zaterdagavond. Op zondag kreeg ik het antwoord per e-mail. Dat vond ik bijzonder snel, ik had niet eerder dan maandag of in de loop van komende week een antwoord verwacht. Tot mijn grote tevredenheid zijn deze binnenzolen ook los verkrijgbaar en ik heb ze bij deze winkel kunnen bestellen. Over de webshop: De webshop is overzichtelijk, maar laadt vrij traag als je een schoen selecteert om nader te bekijken. Dat vind ik wel een minpunt. Het zou voor mij het winkelplezier vergroten als ik wat sneller door de producten kon scrollen. De foto's van de schoenen zijn duidelijk en helder vanuit voldoende hoeken genomen om een beeld te krijgen van de schoen. Het zou van toegevoegde waarde zijn om een 3d image van te schoenen te kunnen bekijken. Zodat je werkelijke alle hoeken van de schoen kunt zien en beoordelen.

Kwaliteit

Perfecte schoenen en een prima levering.

Via de webwinkel had ik in in no-time de schoenen in huis.

Over Koks Schoenmode

Loints shop is de specialist voor uw Loints schoenen. Onze Verhulst shop is de specialist voor uw Verhulst schoenen Wilt u advies met betrekking tot de pasvorm neem dan contact met mij op. Ruim 30 jaar verkoop en draag ik zelf de Loints of Holland schoenen. Ik kan u van een goed Loints advies voorzien. Verhulst schoenen verkocht ik ook in onze winkel, per 2012 is de winkel overgaan naar online verkopen. Hebben uw Loints schoenen een opknapbeurt nodig? Wij zetten de originele Loints zolen, zo gunt u uw schoenen een tweede ronde. Ook originele Loints veters of inlegzolen zijn bij ons verkrijgbaar, dit is maatwerk daarom kunt u mij een mail sturen als u deze Loints artikelen wilt bestellen. Link voor het Thuiswinkel certificaat op Verhulstshop.com https://www.thuiswinkel.org/leden/www.verhulstshop.com/certificaat Graag tot ziens in onze online Loints en Verhulst winkel. Met vriendelijke groeten Annette Koks