Onbetrouwbaar, taxi is niet op komen dagen midden in de nacht!

Wij hadden een taxi geboekt via reistaxi.nl voor Schiphol om 02.00u in de nacht. Op het afgesproken moment kwam er niemand opdagen. Uiteraard geprobeerd om ze telefonisch te bereiken, maar er neemt dus niemand op middenin de nacht!! Sta je daar dan met je handen in het haar. Uiteindelijk contact opgenomen met de Utrechtse Taxicentrale (UTC) - die wel gewoon 24/7 bereikbaar is- waar we ontzettend vriendelijk te woord zijn gestaan. Binnen 10 minuten stond er een taxi voor onze deur en dat voor slechts een paar euro duurder. Zo voordelig is Reistaxi.nl dus niet! Tip: boek ajb gewoon via een betrouwbare taxicentrale! Zij bieden ook speciale scherpe Schipholtarieven aan. Bij Reistaxi.nl kostte dit ritje € 65,- enkele reis en via de UTC € 69,-. Nou voor dat prijsverschil weet ik het wel! Direct heb ik er een mailtje achteraan gestuurd. Kreeg enkel een ontvangstbevestiging retour. Na een paar dagen zelf maar weer contact opgenomen om mijn ongenoegen te tonen. Ik zou uiteindelijk teruggebeld gaan worden. De bewuste dame heeft mij één keer geprobeerd terug te bellen, maar ik was toen niet bereikbaar. Het nog een keer proberen lijkt me geen overbodige luxe in dit geval. Maar nee hoor, geen persoonlijk contact meer ook niet nadat ik zelf weer had gebeld. Pas na bijna een maand heb ik het geld retourgestort gekregen (na meerdere belletjes van mijn kant). En tot mijn grote verbazing, bleek dat er € 1,50 was ingehouden op het totaalbedrag van de rit. Wederom maar weer een belletje aan gewaagd. De betreffende medewerker wist mij te vertellen dat dit hun administratiekosten betreft!! Standaard wordt bij terugstorting € 1,50 ingehouden vanaf hun kant vanwege de administratieve verwerking. Je kan je voorstellen dat mijn broek toen pas echt afzakte! Het gaat mij niet om die laatste € 1,50, maar wel om het principe. Zij hebben ons die nacht in de kou laten staan door ons niet de dienst te verlenen die we hebben afgesproken

Zeer slecht bedrijf met zeer slechte service

Voor de terugreis van onze vakantie had ik een taxi gereserveerd bij reistaxi. Wij vlogen laat in de avond, wat betekende dat we in de nacht op Schiphol aankwamen. Dit was allemaal geen probleem volgens de man die ik voor het boeken aan de telefoon had gehad. Ik heb geboekt en direct betaald, echter bij aankomst op Schiphol had ik een mail ontvangen dat de rit geannuleerd was... Deze was verstuurd tijdens onze vlucht! Nou daar sta je dan met 2 kleine kinderen... Het geld zou teruggestort worden en wij hebben ter plaatse een veel duurdere taxi moeten nemen om thuis te komen. De volgende dag.. Geen retour storting. De dag erna ook niet. Geen reactie op mijn mail. Even afgewacht tot na het weekend... Nog steeds niets. Gebeld, wordt niet terug gebeld. Na een aantal keer aanhouden kreeg ik toch een reactie op de mail dat er een onderzoek gestart zou worden waarom de rit geannuleerd was, maar nog geen geld retour. Pas vandaag, 2 weken na de geannuleerde rit en 2 telefoontjes verder heb ik het bedrag retour gekregen, nadat ik gezegd heb dat ik verdere stappen zou ondernemen, ging niet van harte, moest maar stappen ondernemen en verbraken gelijk de verbinding. Om verhaal te halen belt dan na het laatste gesprek eindelijk de dame terug van de klantenservice... Het lag niet aan hun, ze konden er niets aan doen, wie zegt dat hun mij terug moesten bellen, ik deed aannames die niet waar waren. Nou daar heb ik nu geen boodschap meer aan, dat had ik ook niet toen we daar stonden om hal 2 in de nacht. VOOR ONS NOOIT MEER REISTAXI.NL !!! Wat een slecht bedrijf!

Zorgeloos begin van de vakantie

We hadden een taxi voor 6 uur besteld, om 5.50 werden we gebeld dat hij er om 6 uur zou zijn, prima. Op Schiphol afgezet , snelle rit met een aardige chauffeur. Ik zou het iedereen aanraden.

Betrouwbaar

Afspraak is afspraak en voor de heenreis altijd op tijd. Ik heb de laatste 3 keren te lang op Schiphol moeten wachten. Erg vervelend!

Geen begrip

Taxi geboekt voor mijn partner en onze kind van 2 jaar die vanuit Mexico naar Amsterdam moesten vliegen, door een fout van de vliegmaatschappij zijn ze naar de vlugt van de volgende dag verplaatst. Helaas dat was korter dan 24uur van de afgesproken tijd dat ik de taxi geboekt had. Ik vroeg zsm om de afspraak te verplaatsen naar 24uur later maar dat mocht niet meer en ik ben mijn geld zomaar kwijt. Bedrijf heeft dus 50euro voor niks gekregen. Ik zou eerlijk vinden als ik alleen administratie kosten had moeten betalen en de afspraak gewoon verplaatsen naar 1 dag later. Ze hebben niet eens gereden(ik heb ze zsm geinformeerd). Ik begrijp wel dat ze hebben dit alleemaal duidelijk in hun procedures en regels beschreven maar in deze moeilijke tijden moet een beetje menselijk blijven en niet zomaar geld van mensen afpakken vooral als het niet eens hun fout is. Ik verwachtte een beetje begrip maar toch niks terug gehoord.Belagelijk dit, onmenselijk en onbegrijpelijk dat ze eigenlijk geen interesse hebben om naar je persoonlijk situatie te kijken en mee te denken. Echt niet eerlijk. Ik zal zeker als antwoord nogmaals krijgen dat ze hebben dit in hun regels/procedure duidelijk beschreven, en klaar is kees. Voor de rest who cares.

Reistaxi is een zaak waar je echt van op aan kunt!

Keurig op tijd en eenmaal te maken gehad met een annulering vanuit ons, welke keurig is afgehandeld volgens de voorwaarden.

alles goed geregeld

Taxi was precies op de afgesproken tijd aanwezig. Zowel heen al terug reis Vriendelijke chauffeur

zeer prettige ervaring

fijne chauffeurs ,heldere communicatie ,veilig rijden en alles volgens afspraak .

Stipt op tijd! Zoals we jullie al kenden van de jaren voor corona!!

Zie boven

Gelukkig toch goed gekomen

Centrale had verkeerde vluchtnummer doorgegeven. Taxi stond vanaf 00.00 uur op ons te wachten terwijl pas op 2.00 uur de afspraak stond. Hier krijg je minder leuke gesprekken ( taxichauffeur en klanten).

Goed, vriendelijk en efficient

2x keurig opgepikt en naar bestemming gebracht.

Alles goed

Ruimschoots op tijd Keurig te woord gestaan Perfecte en comfortabele rit

Stipt, en vriendelijk

Altijd een verrassing wat voor een auto rr voor kont rijden, net een goedgemutste chauffeur.Zeker nooit te klein

Goede dienstverlening

Makkelijk om te boeken. Chauffeur netjes op tijd. Jammer dat je geen fooi kan pinnen.

alles prima geregeld

De heen en terugreis naar Schiphol was uitstekend verzorgd Beide keren een hele vriendelijke chauffeur die keurig op tijd waren. De volgende keer als we met een groep gaan nemen we zeker weer Reistaxi.

Goed service

Van begin tot het eind goed geholpen heel goed service

Zeer nette chauffeur en nieuwe taxibus

Zeer nette chauffeur en bijna nieuwe taxibus; enige negatieve item wat we kunnen noemen is dat hij een uur te laat kwam, maar dat kwam omdat ze de A12 van Utrecht naar Woerden hadden afgesloten en er grote files waren. Die afsluiting was bekend, dus daar had misschien iets beter op geanticipeerd kunnen worden. Het was mooi weer en de koffie op de airport was lekker, dus vakaniegevoel gewoon een uurtje langer vastgehouden.

Nette vriendelijke chauffeurs correct en zijn op optijd De goedekoopste uit mijn regio

op tijd opgehaald

prima service en bereikbaarheid

Prima op tijd. Goed gereden en aardige chauffeur.

Het totaal was prima!

Perfect !!

Kunnen we een ieder aanraden Goede chauffeur Op Tijd Goede prijs/ kwaliteit

Punctueel en vriendelijk

Mijn ervaring is dat Reistaxi doen wat ze zeggen, punctueel zijn en komen na wat ze beloven. Ook prijstechnisch is het oke, wij gaan in ieder geval met de reistaxi, want: het geeft gemak en rust om op het vliegveld te komen. Gr. Wim Breddels..

Super geregeld

Aardige chauffeur die prima op tijd was. Comfortabel naar Schiphol voor een nette prijs. Dit ga ik vaker doen!

goede service, vriendelijke chauffeurs

meerdere keren al gebruik gemaakt van de reistaxi. Helemaal fijn als de vlucht vanaf Schiphol vroeg is. De chauffeurs waren telkens op tijd aanwezig om me weg te brengen.

Veel te laat opgehaald.

Om 13:00 geland , om 15:15 opgehaald. Gebeld en zwak excuus dat de chauffeur vast stond, maar de chauffeur toegaf niet vast te hebben gestaan maar dat de planning niet goed was verlopen. De aardige chauffeur maakte het een beetje goed door zijn eerlijkheid Hij vond het duidelijk ook vervelend.