Taxi kwam 10 minuten te vroeg en de chauffeur belde netjes dat hij wel even wilde wachten. Niet nodig maar was wel zo netjes. We zijn veilig en op tijd op Schiphol aangekomen. Zeker een aanrader!

Relatief goedkoop, prima service, 2x op tijd en behulpzaam

Vertrek thuis en vanuit schiphol beide keren prima op tijd. Goede service, aardige chauffeurs. familie van 7 met baby, prima geregeld zo.

Vriendelijk Chauffeur

Perfect op tijd, vriendelijk en erg klantvriendelijk

Taxi kwam precies op tijd, nette chauffeuse. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Prima service en niet duur

Reistaxi communiceert snel en duidelijk. De taxi kwam op tijd en nam ook tijdig contact op.

Prettige chauffeurs en mooi op tijd aanwezig

Op tijd, behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

Prima, op tijd, vriendelijk, keurige ritprijs.

Aan te bevelen.

Geraas prettig dat de chauffeur van te voren belde dat hij er over 5 minuten zou zijn. Hij heeft netjes gereden en nog eve met ons besproken wat de juiste vertrekhal was,

Keurig op tijd, ivm de storm had de chauffeur wel iets minder hard mogen rijden.

Zie bovenstaande.

Ook voor onze terugreis een taxi besteld bij reistaxi.nl; taxi kwam keurig op tijd ( vlucht was 30 min eerder). Een vriendelijke en gezellige chauffeur met een enorme bus kwam ons ophalen en bracht ons snel naar huis! Top!

Op tijd! Vriendelijk! Voordelig! Goed begin van onze vakantie!

Sinds een paar jaar laten wij ons door Reistaxi naar Schiphol brengen en eenmaal terug weer ophalen. We zijn erg enthousiast . Altijd op tijd, goede communicatie met de planning, vriendelijke chauffeurs en het is voor ons voordeliger dan parkeren op Schiphol. Kortom, wij bevelen het iedereen aan om gebruik te maken van Reistaxi.

Prima ervaring; chauffeur was mooi op tijd en erg vriendelijk! Ook een concurrerende prijs voor schipholvervoer! Aanrader!

Super handig!

Goede service en prijs.

Bang in de auto

we waren net geland en zaten nog in het toestel toen ik reeds gebeld werd. Tijdens het tweede contact ongeveer 45 min later werd al gesteld dat er een tijdslimiet aan zat en indien die overschreden werd er bij betaald zou moeten worden. 55 minuten na het eerste telefoontje stonden we buiten te wachten. Kort daarop verscheen de taxi. Tijdens de reis naar huis maakte de taxi regelmatig slingerende bewegingen. Kennelijk lag dit aan de sterke wind maar de snelheid werd niet aangepast. Dit maakte de rit best oncomfortabel. Waarbij mijn echtgenote regelmatig de angst om het hart sloeg. Het geheel geen comfortabele thuisreis. Aanbeveling toch ja. Hebben eerder ervaringen die wel goed waren.

Keurig op tijd snelle service

Service is prima

Blijf zo doorgaan!!

Taxi is op tijd en is zeer vriendelijk.

Correct en kundig

Gezellige en vriendelijke chauffeurs.

Betaalbaar en goed geregeld vervoer naar Schiphol

Goede service, vriendelijk, op tijd

zeer vriendelijk en behulpzaam

de service is goed.

Ruim op tijd stond de taxi voor de deur, chauffeur rijdt rustig, houdt zich aan de snelheidslimieten. Leuke conversatie onderweg.

Perfecte rit door een vriendelijke, correcte chauffeur.

Een plezier om door Reistaxi te worden vervoerd.

Prima service en prima vervoer

Handige taxi voor vervoer van en naar Schiphol, redelijke kwaliteit prijs verhouding

Dikke 10

Chauffeur was precies op tijd en zette ons netjes af bij vertrekhal 3 Top service

Punctueel nette chauffeurs goed materiaal

Zeer bekwame en behulpzame chauffeur

Prettige man, helpt waar hij helpen kan. Kent de weg en rijdt keurig.