Goed geregeld!!

Vriendelijke chauffeurs, mooi op tijd en heel betaalbaar.

Helemaal top

Netjes op tijd. Nette rijstijl. Goede service.

Perfect op tijd en nette vriendelijke chauffeurs

Ik heb nu al 3x een taxi via reistaxi gereserveerd en alle 3 de keren was dit zeer goed geregeld.

Boeven!!

Pas 10 min na pick up tijd bellen dat de taxi “pech “ heeft en vervangend vervoer verschijnt 30 min later . Op weg naar schiphol om een internationale vlucht te halen ?!! Veel te veel stress !!!! Geld is toch al bij hun binnen!! Een excuus of een financiële tegemoetkoming ? Nee hoor !

Op Tijd en Goede Communicatie!

Afgelopen maand zijn we voor familiebezoek naar Indonesie geweest. We hebben ons laten rijden door Reistaxi.nl. Een Prima taxibedrijf, die je voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding van huis naar Schiphol brengt en weer terug! Maar ook naar alle andere vliegvelden in Nederland. Onze taxichauffeurs waren vriendelijk en reden goed! Verder waren ze ruim op tijd voor de afgesproken tijd aanwezig! Helemaal Top!

Dik half uur te laat, dikke vakantie stress

Na vijf min te laat belde ik. Ze konden er ieder moment zijn. Na tien min belde ik weer. Er was iets mis gegaan in de communicatie . Een andere taxichaffeur kon er mer 20 min zijn. Geen leuk begin van je vakantie. ( om vier uur s nachts met een peuter) . Op Schiphol super druk dus alles net aan gehaald. Maar wel met stress. Ze zouden de volgende dag nog bellen om dit na te bespreken , maar ook dat is niet gebeurd. De twee chauffeurs ( heen en terug doe er uiteindelijk waren, waren prima, vandaar twee sterren. Anders was het er 1 of geen geweest.

Meest betrouwbare taxidienst

Ik boek altijd op reistaxi.nl als ik naar/van Schiphol moet reizen. Het maakt niet uit hoelaat, ze zijn altijd op tijd. Ik heb inmiddels 5 verschillende chauffeurs gehad, en ze waren altijd heel vriendelijk!

TOP

Keurig geregeld. Netjes op tijd. Vriendelijke chauffeurs. Goed op de hoogte mbt vertrek en aankomst tijden van de vluchten. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

De beste vakantie start ooit.

Duidelijke afspraak. Goede service. Precies op tijd. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke chauffeur en goede service !

Helemaal fantastisch, betaalbaar op tijd, top !

Taxi kwam Ruim op tijd Vriendelijk chauffeur Kende ons nog van eerdere rit

Twee heel goede ervaringen en de laatste was minder

Door het vertrek op verschillende dagen van ons gezin hebben wij op 15-04 en 17-04 gebruik gemaakt van uw (bus) taxi naar Schiphol. Aardige, hulpvaardige chauffeurs. Door deze ervaring heb ik ook de reis vanaf Schiphol naar huis geboekt voor 12-05 Helaas was deze ervaring geen aanrader. Wij zouden 10.40 aankomen, maar ik had de taxi voor 11 uur besteld, omdat ik weet dat het altijd erg lang duurt om langs de douane te komen. De taxichauffeur belde eerst dat hij pech had gehad, maar nu onderweg was. Was in mijn ogen veel te vroeg, maar oké. Helaas duurde het enorm lang voor we eindelijk onze koffers hadden. Intussen de nodige keren de chauffeur aan de telefoon gehad om te zeggen waar hij nu weer stond. Uiteindelijk konden mijn dochter en schoonzoon naar de taxi, die niet op de afgesproken plek stond, dus weer bellen. Zij mochten niet instappen voor ze 25,= extra betaalden vanwege de vertraging. Moest perse contant en dat had ze niet. Kon per gratie via online overgemaakt worden. Was dus geen succes. Ook geen excuses gehad.

Klantonvriendelijk! Slecht!

Toen wij in het begin van de middag onze aansluiting hadden gemist en wij overgeplaatst waren naar een vlucht van 2 uur later, heb ik meteen reistaxi gemaild. Ja helaas ik was mijn geld kwijt; had ik 2 uur vertraging gehad, hadden ze gewacht maar nu niet... Wat een enorm klantonvriendelijk bedrijf. Ik betaal liever iets meer voor normale dienstverlening.

Super goed!

Ik heb heel goed ervaring met dit bedrijf. Bedankt!

goede service, vriendelijk.

chauffeur was hier exact op tijd.

Bij gewenste tussenstops (ophalen meerdere adressen) niet kiezen!

Onze taxi was keurig op tijd, op de chauffeur en auto niks aan te merken, maar flexibiliteit bij tussenstops is echt ver te zoeken. Twee tussenstops die 350 meter en nog geen twee minuten extra tijd kostte heeft ons €25 extra (op een rit van €55) gekost. In mijn optiek buitenproportioneel hoog. Een beetje maatwerk, flexibiliteit en klantgerichtheid mag je toch wel verwachten. Op een e-mail waarin ik dit ongenoegen heb geuit is tot op heden geheel niet gereageerd. Teleurstellend.

Perfecte service, vriendelijk personeel

Wij hadden een vergissing gemaakt bij het on-line boeken van de reis. Het probleem is moeiteloos opgelost. De taxi's zijn perfect op tijd aangekomen (in Bunnik en op Schiphol). De beide ritten waren plezierig.

Matig

Taxi gereserveerd en betaald via iDEAL link. Echter hadden wij de taxi besproken om 04:00 , desondanks was er om 04:15 nog geen taxi te zien. Uiteindelijk gebeld en werd er een taxi geregeld . Die 40 minuten na de besproken aanvangstijd bij ons arriveerde. Omdat wij het vliegtuig moesten halen, bracht dat wel enige stress met zich mee .

Aardige, gezellige chauffeurs. Mooie schone taxi's, geen lange wachttijden en op tijd op bestemming!

Op de heen weg was chauffer ruim op tijd. Behulpzaam met de koffers en onderweg heel sociaal. Terugweg geen lange wachttijd. Chauffeur ook behulpzaam en sociaal. Prima service!!

Fijn dat eventuele vluchtvertraging ingecalculeerd is in de wachttijd. Chauffeur was heel vriendelijk!

Ze waren keurig op tijd met wegbrengen en ophalen van en naar Schiphol. Na een misverstand over een kinderzitje hebben ze het netjes en correct opgelost. De chauffeurs waren aardig.

Ze zijn makkelijk te boeken en aardig.

Top service!

Last minute een taxi naar Schiphol nodig in de vakantie periode. De meneer aan de telefoon heeft zijn uiterste best gedaan iets te regelen en dat lukte. Keurig op tijd was de taxi er met een zeer vriendelijke chauffeur. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en prettig in de communicatie. Zeker voor herhaling!

Keurig op tijd opgehaald en hele vriendelijke chauffeur.

Keurig op tijd opgehaald en hele vriendelijke chauffeur.

Top geregeld

Nette chauffeur was goed optijd netjes geregeld