Fijne en nette chauffeur, stipt op tijd.

Alles klopt

Fijne chauffeur, mooi op tijd

Fijne chauffeur , wasprima op tijd en zeer behulpzaam

Zowel de heen als terug weg goede chauffeurs, prima op tijd en fijne bus. Op Schiphol moesten we lang wachten op de koffers. Voor deze vertraging geen enkele ergernis bij de chauffeur bemerkt. Thuis aangekomen was een van ons zijn telefoon vergeten in de bus. Een telefoontje was voldoende en vijf minuten later werd de telefoon keurig thuis afgegeven. Top klasse.

optijd

ik heb nu meer dan 10 keer reistaxi gebruikt. ik plan altijd ruim maar alle keren was de chauffeur optijd :-). De chaufeurs zijn professioneel. Er is wel verschil tussen de diverse voertuigen echter daar hecht ik niet heel veel waarde aan. prijs kwaliteit / verhouding is goed.

Een gezellige reis met een heel aangename taxichauffeur

Onze reis naar Schiphol was heel aangenam,het duurde ook korter dan verwacht

Mooi op tijd, prettige chauffeurs.

Kan niet beter.

Liep op rolletjes en alles 'zoals afgesproken'

Keurig gebeld nadat we geland waren en op de afgesproken plek bij luchthaven Schiphol opgehaald. Goede service voor een prima prijs!

Stipt op tijd en zeer eenvoudig online geboekt!

Eén dag voor vertrek online geboekt, snelle reactie per mail op een vraag. Chauffeur was stipt op tijd, zelfs iets eerder. Terwijl hij aan gaf dat het adres moeilijk te vinden was. Prijs goed en ben mijn vakantie goed begonnen zonder (vliegtuig)stress. Zeker een aanrader, vooral voor mensen die dus 's nachts moeten reizen en soms afhankelijk zijn van deze diensten! Top!

Goede service, nette prijs!

Nu meerdere keren met jullie gereden! Altijd op tijd, nette chauffeurs. Heel tevreden. Ik kan het zeker aanbevelen en doe dat ook ;-)

Dit is de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van reistaxi. 2x retour geboekt. Chauffeurs waren mooi op tijd. Ik vond het fijn dat ik gebeld werd nadat ik was geland om af te spreken waar ze op me wachten. Ook weten ze me te vertellen op welke band mn koffers aankomen. Fijne ervaring. We gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

Prima en op tijd

Prettige chauffeur , prettige rit en op tijd 👍

Klasse

Zowel bij de heen en terugreis zeer vriendelijke chauffeurs Op de afgesproken tijd aanwezig bij de heenreis Na gebeld te zijn na de landing door de chauffeur nog geen 5 minuten hoeven te wachten Top een 10

Zeer tevreden.

Het was voor ons de eerste keer met Reistaxi.nl Nav goede ervaring van vriend. De prijs is goed. De heen- en terugreis verliep heel goed en keurige en gezellige chauffeurs. Aanrader!

Relaxed en makkrlijk aan de vakantie beginnen

Het is heerlijk omje niet druk te maken over je vervoer en parkeren op Schiphol. Zeker als er dan een hele vriendelijke chauffeur je weg brengt negint je vakantie echt relaxed. En als je terug komt en je wordt voor de deur opgehaald en weer door een vriendelijke chauffeur thuis gebracht is het tot het eind toe vakantie.

was goed.

Goed en op tijd!!

We werden precies op tijd opgehaald, hebben niet hoeven wachten. Chauffeur belde ons toen we geland waren en was stipt op tijd!! Super bedankt voor de goede service!!

Uitstekend.

De reservering, het contact op de luchthaven en de reis naar de bestemming is uitstekend verlopen.

Betrouwbaar & betaalbaar!

Betrouwbaar & betaalbaar! Vriendelijke en behulpzame chauffeurs.

Heerlijk op tijd gearriveerd en een prettige reis met vriendelijke chauffeur!

Prima prijs, keurig op tijd en zeer behulpzaam.

Prima prijs. Keurig op tijd en zeer behulpzaam.

Fantastisch geregeld

Het was echt prima geregeld we werden vrij snel gebeld naar het landen en verteld waar we naar toe moesten gaan het duurde misschien 5 min voordat de taxi er was echt fantastisch

Betrouwbare service en vriendelijke chauffeurs.

Zeer ervaren chauffeurs. Er stond een behoorlijke file voor de schipholtunnel, maar onze chauffeur wist een binnendoor weg zodat wij mooi bijtijds op Schiphol aankwamen.

Vriendelijke chauffeur

Vriendelijke chauffeur, keurig op tijd en had een prettige rijstyle

Not comfortable

I had booked a taxi for a single person with check in luggage. I got a TAXI VAN instead of a sedan. Seats were not comfortable and i was not able to rest properly. Please send only a sedan for a single person. We want to relax after a long flight.