Keurig op tijd snelle service

Service is prima

Blijf zo doorgaan!!

Taxi is op tijd en is zeer vriendelijk.

Correct en kundig

Gezellige en vriendelijke chauffeurs.

Betaalbaar en goed geregeld vervoer naar Schiphol

Goede service, vriendelijk, op tijd

zeer vriendelijk en behulpzaam

de service is goed.

Ruim op tijd stond de taxi voor de deur, chauffeur rijdt rustig, houdt zich aan de snelheidslimieten. Leuke conversatie onderweg.

Perfecte rit door een vriendelijke, correcte chauffeur.

Een plezier om door Reistaxi te worden vervoerd.

Prima service en prima vervoer

Handige taxi voor vervoer van en naar Schiphol, redelijke kwaliteit prijs verhouding

Dikke 10

Chauffeur was precies op tijd en zette ons netjes af bij vertrekhal 3 Top service

Punctueel nette chauffeurs goed materiaal

Zeer bekwame en behulpzame chauffeur

Prettige man, helpt waar hij helpen kan. Kent de weg en rijdt keurig.

Very good

Very good

Op tijd, vriendelijke chauffeur, prima reiservaring

Eerste keer dat ik gebruik maakte van een taxi, in dit geval erg handig vanwege moeilijke vliegtijden. De chauffeurs waren beide ritten op tijd, vriendelijk. Voor het grootste gedeelte ook prettige rijstijl.

Top bedrijf

Optijd en nette chauffeurs

Boeken ging snel en zonder problemen, chauffeurs keurig en oprijd.

Excellent Taxi company

Been using Reistaxi for near 3 years and they are absolutely brilliant! We use them many times per year Very good priced, communicate properly and always on time. I will happily continue to use Reistaxi and would happily recommend to friends and family.

Zowel uit als thuis, geweldig

Op tijd, vriendelijk en goede service!!

Een dag van te voren werd er gebeld om de tijd nog even te bevestigen! Volgende dag was de chauffeur stipt op tijd. Vriendelijk, goede service kortom een betrouwbare taxi bedrijf, een aanrader dus!

Gezien de prijs en de service mag je en moet je het niet laten dus doen

Goede ervaring met vriendelijke chauffeurs die je de last van zelf de koffers laden uit de hand nemen. Hun vriendelijkheid en bereidheid moet je volgens mij altijd belonen met een goede fooi / tip.

Zeer goede ervaring, uiterst tevreden!!

Wij hebben gebruik gemaakt van een Taxibus retour naar Schiphol vanuit Hilversum met 6 personen. Zeer vriendelijke en correcte chauffeur, rustige rijstijl en toch op tijd op bestemming. Ik kan dit zeker beoordelen, ben zelf buschauffeur in het O.V. Ook de complimenten voor de centralist, gaf goede info!

Al de tweede keer dat we gebruik maken van reistaxi. Beide keren was de taxi te laat, maar keurig gebeld. Voor de tweede keer Michel op de terugreis, een zeer aardige, deskundige chauffeur

Chauffeur zijn altijd optijd en heel beleefd.

Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van de reistaxi, en ik zal de komen maanden/jaren zeker gebruik van maken. De chauffeur zien der tiptop uit en vriendelijk en de prijs kwaliteit geef ik een DIKKE 10. Ik raad iedreen aan om er gebruikte maken van reistaxi.

zeer snelle service

Na aankomst op Schiphol even een paar telefoontjes om goed af te spreken waar we de reistaxi vinden. Blijkt niet meer boven in de bocht, maar beneden bij de busbaan. De chauffeur reed snel en veilig.

Zeer tevrede over de service

Zeer tevrede over de service van het personleel 2 keer naar de VS geweest... met de taxi van Reistaxi.nl. Correct op tijd en vriendelijk.

Good service. Van be better if details followed

The taxi is always on time. Both while going to the airport as well as coming back. Drivers are always polite and helpful. I asked for a stationwagon and got a van. It was not very comfortable. I dont need a van for a single person. Please give the same type of vehicle as asked for. Last time also, i asked for car and got a mini bus.