Uitstekende winkel. Zeer snelle service.

Overzichtelijk kunnen kiezen

Heerlijke producten en snel en netjes geleverd

Prachtig

fantastische producten, een aanrader....

Excellent

Het was mijn eerste keer en zeker niet de laatste. Ik koop vaker in bij dit soort winkels, voor specifieke producten.

Heerlijk!

Heerlijke Hongaarse producten die vlot thuis worden bezorgd!

Weer heerlijk

Pas een dag in huis dus moeilijk een oordeel te geven

Heerlijke producten, snelle levering.

Vriendelijke mensen met heel veel lekkers uit Hongarije. Snelle en betrouwbare levering.

Duidelijke website, snelle communicatie en afhandeling order en goed prijs kwaliteit verhouding.

Bestelling op tijd ontvangen, prijs kwaliteit verhouding prima. Wil je echte hongaatse producten ben je bij De Smaak van Hongarije op het juiste adres,

Komt hoe is het beschrijving

Sturen wat ik wil hebben, ik ben blij.

zeer snelle levering

bedankt hiervoor

Very high quality products

The order arrived in time and the products are of high quality. I can only recommend the store!

Besteld gekookt en t was heerlijk

Goulash pakket besteld, binnen een dag geleverd en de volgende dag gegeten heeeeerlijk

Leuke webshop

Eerste keer besteld en zeer tevreden over de producten. Mooi verpakt en hygiënisch

gaat wel, had meer verwacht.

de smaak van mijn colbasz valt wat tegen in vergelijk met vroegere jaren. Misschien moet ik ze nog even laten liggen?

Fantastic service

Good products and great quick delivery

Goede webshop met lekkere en authentieke Hongaarse producten

Ik heb bij deze webshop een aantal authentieke Hongaarse producten besteld om een Kipgoulash - Csirkepörkölt te maken. Bestelling snel en goed geleverd. Goede kwaliteit producten waardoor de Kipgoulash - Csirkepörkölt ook erg goed en karakteristiek Hongaars smaakte.

Snelle levering.

Ruime keus uit originele en kwalitatief goede Hongaarse producten. Ruime houdbaarheidsdatum. Bestellen en de volgende dag geleverd. Scheelt tijd en reiskosten.

Echt thuiskomen

Heerlijk om gewoon in Nederland de lekkerste spullen uit Hongarije te kunnen kopen. Netjes en snel geleverd.

Hongarije aan huis

Ik hoef niet meer naar Hongarije om de authentieke Hongaarse etenswaren te kopen, oif een vriend te vfagen of hij wat wil mneenemen wanneer hij naar Hongarije gaat, nu kan ik de specialiteiten als " Erõs pista" vagy "Piros Arany" vagy a "Fokhagymakrém" gewoon laten bezorgen. Heel fijn. Nagyon Kényelmes.

Heerlijke producten!

Ik moest voor mijn recept paprikapasta hebben en niet te vinden in de supermarkten. Gelukkig ben ik gaan zoeken op internet en jullie gevonden met veel mooie producten en zelfs recepten die ik zeker ook nog ga proberen. In mijn recept moest ook rauwe ham en heb die ook bij jullie gekocht. Snelle verzending, heel tevreden en zal zeker nog bestellen bij jullie.

Ze leveren precies wat je besteld. En snel

Uitstekend!

Voor de eerste maal (en wellicht niet voor de laatste) plaatste ik een bestelling nadat ik kennis nam van het bestaan van de zaak. Tot mijn blijde verassing werd prompt op mijn bestelling gereageerd en werd deze, geheel volgens het opgegeven tijdsplan, op zéér korte tijd (binnen 24 uur) correct afgeleverd. Dit is Service met een grote "S", vooral ook doordat de gevoerde communicatie over levering "second to none" was, m.a.w. uitstekend! Enige min punt: de leverkost is schandelijk duur maar ik ga er van uit dat het bedrijf hieraan niets kan verhelpen (veranderen van distributeur??) en veroorzaakt wordt door het transport bedrijf. Het product zelf i.e. paprika pasta: Onvoorstelbaar lekker! Sterke smaak die als smaakmaker voor vele gerechten kan. De juiste balans tussen aciditeit, scherpte en kruidigheid. Erg goede nasmaak die lang blijft hangen. TOP product!

Uitstekend!

Hele lekkere producten van super kwaliteit! Goede en snelle service!

Lekkere ingrediënten

Over De Smaak van Hongarije

Welkom bij De Smaak van Hongarije Wij brengen de Hongaarse smaak bij je thuis! In onze webshop vindt je alle Hongaarse specialiteiten en lekkernijen zoals je die gewend bent. Kijk ook eens op de recepten pagina. Hier wordt beschreven hoe je zelf bekende en minder bekende Hongaarse gerechten kunt maken. Je zult merken dat de Hongaarse smaken prima zijn te combineren met talloze alledaagse gerechten. Het assortiment wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, blijf de site bezichtigen voor nieuwe Hongaarse producten en recepten.