alles is hier prima echt hongaars

Alles is hier prima, echt hongaars

Eindelijk een site gevonden waar ik levensmiddelen uit Hongarije, kan bestellen. ka

Snelle levering Top.

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering. Mooie authentieke ingrediënten voor Hongaarse recepten.

Snel en juist

Mooie producten, snel en netjes geleverd

Goede producten en een persoonlijke service

Hongaarse lekkernijen zijn snel en gemakkelijk te bestellen met een uitstekende persoonlijke service.

goede kwaliteid

De kwaliteit is perfect. Als zeer netjes en optijd geleverd. Alleen jammer dat de tubes maar 3 maanden houdbaar zijn zodat je ze snel moet opmaken anders gaat de versheid er af

Heerlijke verse kolbasz

Ik bestel iedere twee maanden vier Kolbaszen twee gaan er naar mijn broer en twee voor mezelf en dat is toch steeds weer smullen. Zachtjes uitbakken of gewoon een stukje afsnijden heerlijk.

Snel, netjes verpakt en duidelijke informatie

Ik had de ingrediënten binnen een paar dagen nodig en de zending kwam ruim op tijd binnen.

Mooi assortiment met een goede prijs

Mooie recepten op de site en de site is overzichtelijk.

Snelle service en goede producten

Mijn eerste ervaring met 'de smaak van Hongarije' was zeer positief. Website was overzichtelijk, het bestellen verliep eenvoudig en de levering kwam zoals aangegeven op de site. De producten waren van goede smaakvolle kwaliteit. Samenvattend: deze site staat onder mijn favorieten, voor als ik nogmaals Hongaars ga maken.

Perfect! Snel geleverd en mooie producten

Fijne webshop voor echt hongaarse producten!

Een nieuwe lekkere uitdaging.

Nieuwe producten waar ik gelijk een heerlijke soep van heb gemaakt. Iedereen heeft gesmuld, mede mogelijk gemaakt door het Recept van jullie site. In de toekomst komen er zekers meer bestellingen.

Snel en probleemloos

Leuke Hongaarse producten snel en probleemloos geleverd

Nakomen wat je op je site beloofd, dat is De Smaak van Hongarije

Gewoon goed met een aantekening: de kosten van verzending zijn relatief hoog en in mijn optiek te hoog.

Vlug en snelle levering

Bestellen en leveren, producten goed beschermd

Via een recept naar de site, bestelt, betaalt en dag erna ontvangenontvangen

Kan bijna niet beter en sneller

Snel geleverd, heerlijke producten! Top bedrijf!

Snel geleverd en heerlijke producten!

Heerlijk!!

Heerlijke kolbasz... De hele familie is er gek op hier en gelukkig heel makkelijk via de webshop te bestellen. Fijne top service

Snelle service, goede produkten

Heerlijke produkten, goede service/bezorging

Heerlijk product

Heerlijke mayonaise en een hele snelle bezorging!

Alles is prima verlopen. De website en webwinkel werken goed. Alles was met zorg verpakt in de doos. We gaan er fijn Kerst mee vieren.

Alles was goed!

Hele goede en lekkere producten en super snelle levering!!

Authentiek

Hier de tubes gevonden die mijn moeder vroeger gebruikte voor de goulash

Over De Smaak van Hongarije

Welkom bij De Smaak van Hongarije Wij brengen de Hongaarse smaak bij je thuis! In onze webshop vindt je alle Hongaarse specialiteiten en lekkernijen zoals je die gewend bent. Kijk ook eens op de recepten pagina. Hier wordt beschreven hoe je zelf bekende en minder bekende Hongaarse gerechten kunt maken. Je zult merken dat de Hongaarse smaken prima zijn te combineren met talloze alledaagse gerechten. Het assortiment wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, blijf de site bezichtigen voor nieuwe Hongaarse producten en recepten.