Alles was goed!

Hele goede en lekkere producten en super snelle levering!!

Authentiek

Hier de tubes gevonden die mijn moeder vroeger gebruikte voor de goulash

Fantastische producten.

Fijn dat ik hier in Nederland deze speciale Hongaarse producten kan bestellen.

Pijlsnelle bezorging

Snelle bezorging in een juist formaat doosje.

Keurige afhandeling en snel geleverd

Lekker origineel

Wilde Goulash maken en vond hier een recept. Zodoende kwam ik op al deze lekkere originele Hongaarse kruiden en ingrediënten. Lekker worsten ook trouwens.

Razendsnelle verzending en alles in orde. Voor het buitenland (met name Frankrijk) misschien DHL als verzendoptie geven. Door de franse post heb ik het pakket pas na 10 dagen gekregen (hoewel het binnen 2 dagen in Frabkrijk was aangekomen). En ook ietsje meer plakband op de hoeken van het pak. Die kwamen los. Ook een gevolg van de franse post. Maar over desmaakvanhongarije niets dan goeds. Redelijke prijzen en uitstekende service.

Ruim aanbod

Mooie producten en snelle levering

Mooie site met ruime keuze. Enige jammer is dat je altijd verzendkosten blijft betalen. Is niet echt meer van deze tijd. De meeste sites hanteren een minimumbedrag waarbij de verzendkosten wegvallen als je erboven gaat Snelle en correcte levering.

goede info en tijdige levering

unieke leverancier

top!

snel en perfekt geleverd.

Top smaakmakers

Ik heb bij mijn schoonzusje een paar keer zóó lekker gegeten. Zij gebruikte de smaakmakers Univer Goulashcreme en Univer Piros Arany Paprikacreme. Nu zijn deze tubes vaste smaakmakers in mijn eigen keuken. Heel warm aanbevolen.

Erg blij met Hongaarse paprikapaata

Op zaterdagavond besteld en dinsdag al.binnwn zodat ik meteen kon koken. Köszönöm

Ordered to Belgium, all went down perfectly. I'm satisfied with my order.

Prima product

Snelle levering. Goulash creme nog niet uitgeprobeerd maar jaren geleden al eens gehad, is erg lekker.

Snelle service en goeie producten

Smaakvolle producten

Heel lekker en authentieke smaak

Goede snelle service en mooie typische Hongaarse producten!

Goede service snelle levering

Het product aanbevolen , fijne smaak en goede kwaliteit Bedankt

Helemaal goed!

Snel, duidelijk en goed (leuk!) ingepakt. Niets op aan te merken, gewoon prima service.

snelle service

De Hazi huisgerookte kolbasz (pittig) is echt zo lekker.

eerste levering vlot en correct

Als eerste kennismaking zeer goed meegevallen

Goede webwinkel, mooie produkte

Juist georderde produkte zind snell gelevert worden. Ik ben tevreden met deze webwinkel! Ook, hun hebben produkte die man niet gwoon zo in winkels vinden kan (niet mal bij webwinkel van mijn eigenen land!) en dat es voor mij als Ost-europeer echt grote hulp als ik iets met bekende smaak will hebben! Bedankt!

Zeer vlotte verzending, alles prima in orde.

Zeer vlugge verzending, alles stevig verpakt. Zeer aan te bevelen voor iedereen die de Hongaarse keuken een beetje dichter wil brengen. Jó szórakozást a főzéshez és az ízletes ételekhez Alessandro

Postbus 147 3130 AC Vlaardingen

Over De Smaak van Hongarije

Welkom bij De Smaak van Hongarije Wij brengen de Hongaarse smaak bij je thuis! In onze webshop vindt je alle Hongaarse specialiteiten en lekkernijen zoals je die gewend bent. Kijk ook eens op de recepten pagina. Hier wordt beschreven hoe je zelf bekende en minder bekende Hongaarse gerechten kunt maken. Je zult merken dat de Hongaarse smaken prima zijn te combineren met talloze alledaagse gerechten. Het assortiment wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, blijf de site bezichtigen voor nieuwe Hongaarse producten en recepten.