eerste levering vlot en correct

Als eerste kennismaking zeer goed meegevallen

Goede webwinkel, mooie produkte

Juist georderde produkte zind snell gelevert worden. Ik ben tevreden met deze webwinkel! Ook, hun hebben produkte die man niet gwoon zo in winkels vinden kan (niet mal bij webwinkel van mijn eigenen land!) en dat es voor mij als Ost-europeer echt grote hulp als ik iets met bekende smaak will hebben! Bedankt!

Zeer vlotte verzending, alles prima in orde.

Zeer vlugge verzending, alles stevig verpakt. Zeer aan te bevelen voor iedereen die de Hongaarse keuken een beetje dichter wil brengen. Jó szórakozást a főzéshez és az ízletes ételekhez Alessandro

Meer dan super

Ik bestel hier altijd, prima producten en wordt meteen verpakt en verzonden. Altijd goede ervaringen mee gehad.

Good products

The shipping should be free of charge if you order for more than 100 Euros.

Keurige verzending van het bestelde. Leuk en goed gesprek bij telefonisch gestelde vragen.

Smaak van Hongarije - smaak van oude goede tijden.

Snelle levering via post.nl, top kwaliteit van de producten. Lekker in je gerechte (koud of warm) als smaakmakers. Heerlijk op je boterham of gewoon op het borrelplankje.

Overzichtelijk en goede kwaliteit!

Overzichtelijke website, informatief en kwaliteitsproducten.

Goede service, juster produkten

Fast delivery and great quality

Delivery is very fast. Product is shipped in great packaging

Vrijdagmiddag om 15:45 besteld, zaterdagochtend netjes afgeleverd!

Ik wilde goulashsoep maken en iemand attendeerde mij op de smaak van Hongarije waar ik recepten kon vinden en kruiden bestellen. Op de site stond voor 16:00 besteld de andere dag in huis. Ik snel nog de bestelling gedaan en op zaterdagochtend werd het netjes afgeleverd. Recept was duidelijk, kruiden waren top en de soep is goed gelukt als ik de visite moet geloven ;-)

Prima service en aflevering

Goede producten

Snelle levering van deze authentieke producten voor het maken van lekkere recepten zoals duidelijk beschreven op de site.

Great

The communication was excellent and the product arrived at the stipulated time and it was in perfect condition. If possible can your label include information in English and/or Dutch.

Super snelle service

Heerlijke producten en snel geleverd. Even de smaak van Hongarije bij je thuis!

Snelle levering, perfecte producten.

De goederen worden zeer snel geleverd. Kwaliteit is perfect. Voor herhaling vatbaar. Ik beveel jullie zeker aan en zal in de toekomst nog producten bestellen. Doe zo verder.

gewoon lekker spul

de kruiden waren snel geleverd en de website heeft best wel leuke keus. ook al is het soms onduidelijk wat het precies is omdat ik niet genoeg kennis heb van de Hongaarse keuken. wel vond ik het jammer dat de verzendkosten standaard 6,95 zijn ook voor 2 zakjes kruiden waardoor het mij sneller tegenhoudt kruiden los te bestellen.

Goede vleeswaren uitstekend service

Vlotte bezorging en vriendelijk contact

Betaling via de website lukte niet, daarover netjes nagebeld en opgelost. Bezorging was vlot en producten zijn top.

heerlijke producten

Ik maak sindsdien toch 1 of 2 maal per week een hongaars gerecht dat ook echt hongaars smaakt

Een bedrijf dat goede (en lekkere) spullen levert en gewoon doet wat het moet doen.

Snel mijn gewenste producten gevonden (en meer) en efficiënt besteld. Snelle levering (als PostNL meewerkt). Heel klein minpuntje is dat niet het hele assortiment uit Hongarije beschikbaar is.

Uitstekende producten en snelle levering.

Super lekker en zeer snel hier!

Bestelling was zeer snel hier. En de worst is super lekker

prima service

Had mijn bestelling snel binnen, verpakking ziet er keurig uit, nu nog ermee koken...

Postbus 147

3130 AC Vlaardingen

Over De Smaak van Hongarije

Welkom bij De Smaak van Hongarije Wij brengen de Hongaarse smaak bij je thuis! In onze webshop vindt je alle Hongaarse specialiteiten en lekkernijen zoals je die gewend bent. Kijk ook eens op de recepten pagina. Hier wordt beschreven hoe je zelf bekende en minder bekende Hongaarse gerechten kunt maken. Je zult merken dat de Hongaarse smaken prima zijn te combineren met talloze alledaagse gerechten. Het assortiment wordt continu uitgebreid met nieuwe producten, blijf de site bezichtigen voor nieuwe Hongaarse producten en recepten.