Uitstekende service.

In januari een horloge voor onze kleindochter gekocht. In juni blijkt de omsluiting een barst te hebben en valt het horlogekastje uit de horloge. Geen probleem: horloge wordt door een nieuw vervangen.

Gebeld voor info over wekker. Kreeg super advies! Inmiddels ontvangen en helemaal blij mee!

Pluspunten

Werd snel geleverd.

Eerste keer werd mijn pakketje weer mee genomen naar het depot.. waarom geen idee?! Maar de volgende dag netjes geleverd

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam. Steeds op zoek naar oplossingen bij eventuele vragen. Attentie vol en stipt.

Voor mij was de website niet te bereiken. Maar ook dit hebben ze in een mum van tijd opgelost. De site is knap overzichtelijk.

Bedankt voor de beoordeling. Er was in der daad een technisch probleem. Het is nu opgelost. Wilt u aub kijken of u de site nu kunt bereiken?

Pluspunten

Leveren snel en correct het bestelde artikel dat 100% voldoet aan de omschrijving en de gepubliceerde foto.

Geen