Correct

Late levering maar goeie communicatie hieromtrent en goeie opvolging na levering.

Geweldige service

Scherpe prijzen, en een super service. Snel contact en alles word perfect geregeld, echt een aanrader

Toppie

Goede afspraken...

Super snel en overzichtlijk

Bij badkamertopper.nl heb ik een bad besteld. Die is binnen 5 dagen zoals op de pagina vermeldt geleverd. De chauffeur heeft één uur voor het leveren gebeld. De bad was neetjes verpakt! Top! Een aanrader!

Snel, en scherp in prijs

Douchecabine bij badkamertopper.nl besteld. Na 3 dagen in huis.

Zeer tevreden!

Wat een top service sjongejonge! Vrijdag middenacht doucherek besteld zaterdag gelijk bezorgd! En dat met korting terwijl ik over voor €110 zag en bij jullie voor €69 met dikke korting dus!! Top kwaliteit heb de rek nu al 1 week en makkelijk in elkaar te zetten dank jullie wel! Ik raad jullie iedereen! Ps heb mijn vrienden ook verteld jongens voortaan bij badkamertopper bestellen!:)

Zeer vlugge levering

In het weekend besteld, dinsdag al geleverd. Prima.

Eerst contact via whatsapp voor levering. En meteen mijn vragen beantwoord. Volgende dag al in huis!

Netjes gebeld over transport

Correcte omgang over verloop van bestelling en levertijden.

Goede afhandeling van de order ondanks de lange levertijd van de materialen. De communicatie van de transporteur kan wel veel beter.

Correct

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak

Snel bezorgt

Na dat ik mijn spullen had besteld,werd alles snel behandelt en bezorgt

Snel geleverd, goed bereikbaar en snel antwoord op vragen. Bellen ook terug als ze dat zeggen. Iets dat je niet bij alle webshops tegenkomt. Prijzen zijn gunstig t.o.v. andere webshops.

Toppers

Goede service ,snelle levering ,

Persoonlijke service, kwalitatief product

Prettige persoonlijke benadering via whatsapp/telefoon, snelle levering en goed verpakt!

Helemaal top

Ten eerste telefonisch goede advies ontvangen , met veel geduld fijn en prettig geholpen, de bestelling/orde snel en vakkundig bezorgd door een hele vriendelijke en behulpzame bezorger, zou de Badkamer topper zeker van harte aanbevelen.

top

Goede verwerking en een goede levering

Snelle verzending en goede service!

Snelle verzending en goede service na ontvangen van beschadigt artikel!

prettig contact

na niet leveren contact gehad, zaak werd duidelijk uitgelegd en daarna nog snel geleverd. prima zaak om sanitair te kopen

Advice, delivery, return - all went great

They were quick with answering an email question, delivery was fast, they were proactive in ordering a replacement once a factory defect was discovered, their courier picked the defected piece up. Do not be offset by their web site - they do deliver.

Super geregeld Mooi product Snelle levering

Mijn ervaring met Badkamertopper.nl is super

Mijn ervaring met Badkamertopper.nl is super. Na een fijne hulp via WhatsApp en goede aflevering van mooie producten bij mijn eerdere bestelling heb ik opnieuw gevraagd om advies voor een nieuwe douchedeur. Hierbij ook super goed advies gehad. Ik beveel ze zeker aan!

Heel vlotte en correcte service

De gekende merken aan geel goede prijzen. Heel vlotte afhandeling van de bestelling en snelle levering. Min-puntje was dat op de doos eenmaal foto stond welk product er in de doos zat. Interessant voor wie slechte bedoelingen heeft. Verder hoeft verder niemand te weten welke producten ik aankoop.

Top service en product!

Had een badkuip besteld. Moest op zeer korte termijn geleverd worden ondanks de langere levertijd. Het bad was op tijd geleverd en de service was tot het moment van levering! Heel fijn en vriendelijk contact. Natuurlijk helemaal tevreden met het bad!

Lekker!

Eric was super helpful from the beginning to after the sale, providing support outside of his responsibilities. Will definitely recommend to everyone.