Super goede service en snelle levering.

Alle meubels voor mijn badkamer en toilet bij Badkamertopper.nl besteld. Super goede hulp gekregen via Whatsapp. De levering was super snel en ik kreeg nog 2 leuk cadeautjes meegestuurd.

Snelle levering en prima follow up service

Hele snelle levering na veel problemen bij zelfde bestelling bij een concurrent en super follow up via telefoon en WhatsApp mbt nabestelling.

100% Klant gericht!

Waar elders een Allibert bad levering 3-4 weken duurt. Is dat bij Badkamertopper binnen een paar werkdagen geleverd. Dat noem ik pas service. Ook contact via de App mogelijk. Vind ik Super Chill!!! Telefonisch contact gehad met Eric. Communicatie was super.

Voordat ik ging bestellen per whatsapp contact gehad. Fijn geholpen. Mijn bad is keurig geleverd als toegezegd. Aanrader!

Goede prijs, prettige communicatie, afstemming levering kan beter

Een mooi bad via badkamertopper uitgekozen voor een klant. De prijs was aantrekkelijk en over de exacte leverdag een afspraak gemaakt. De communicatie met badkamertopper ging snel, helder en exact. Echter, de transporteur wilde het bad eerst een week eerder leveren dan afgesproken en uiteindelijk kwam het bad alsnog twee dagen te vroeg.

Snelle service en topkwaliteit

Volgens opgave de juiste spullen gekregen en op tijd.

Gewoon goed

Afzuigkap besteld bij outletkopen.nl en werd keurig geleverd. Prima prijs kwaliteit. Prima webshop, niets op aan te merken verder!