Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima bedrijf met uitstrjende service en zeer vriendelijk. Ook bij een problerm met een artikel wordt direct actie ondernomen om e.e.a. op te lossen.

prima service !

Service en levering zoals het hoort

Prima dienstverlening. Werd zelfs opgebeld om te melden dat de bestelling een kleine vertraging had en of dit dan nog ok was. Daarna mooi op tijd geleverd.

Vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel vriendelijke mensen

Snel geleverd en prima service

Prima Service

Product bleek bij levering beschadigd te zijn, na dit te hebben gemeld is er direct een nieuwe opgestuurd.

Super , had een vraag gesteld via de mail en kreeg heel snel antwoord. Product keurig op tijd geleverd

Topservice

Fijne en duidelijke communicatie, flexibel en mooi product

Zeer professioneel

Op woensdag gebeld naar badkamertopper om informatie te vragen ivm douchecabine,donderdag beslist om te bestellen,en 6 dagen later geleverd door ook hele vriendelijke mensen. Bedankt voor de service badkamertopper!!

We hadden een douchecabine ergens anders besteld en na 3 maand nog niet ontvangen. Daarna geld terug gevraagd en bij Badkamertopper dezelfde douchecabine besteld. Binnen een week de douchecabine ontvangen. Ook enkele beschadigde delen binnen een week weer terugontvangen. Goede service. Beveel hun bij iedereen aan

Snel geleverd. Zou een belletje van tevoren krijgen van de bezorger. Niet gebeurd. Voor de rest alles oké

Prima georganiseerd en geleverd.

Een paar dagen na het plaatsen van de order werd ik gebeld en die zelfde dag werd er nog geleverd. Prima!

Super goede service en snelle levering.

Alle meubels voor mijn badkamer en toilet bij Badkamertopper.nl besteld. Super goede hulp gekregen via Whatsapp. De levering was super snel en ik kreeg nog 2 leuk cadeautjes meegestuurd.

Snelle levering en prima follow up service

Hele snelle levering na veel problemen bij zelfde bestelling bij een concurrent en super follow up via telefoon en WhatsApp mbt nabestelling.

100% Klant gericht!

Waar elders een Allibert bad levering 3-4 weken duurt. Is dat bij Badkamertopper binnen een paar werkdagen geleverd. Dat noem ik pas service. Ook contact via de App mogelijk. Vind ik Super Chill!!! Telefonisch contact gehad met Eric. Communicatie was super.

Voordat ik ging bestellen per whatsapp contact gehad. Fijn geholpen. Mijn bad is keurig geleverd als toegezegd. Aanrader!

Goede prijs, prettige communicatie, afstemming levering kan beter

Een mooi bad via badkamertopper uitgekozen voor een klant. De prijs was aantrekkelijk en over de exacte leverdag een afspraak gemaakt. De communicatie met badkamertopper ging snel, helder en exact. Echter, de transporteur wilde het bad eerst een week eerder leveren dan afgesproken en uiteindelijk kwam het bad alsnog twee dagen te vroeg.

Snelle service en topkwaliteit

Volgens opgave de juiste spullen gekregen en op tijd.

Gewoon goed

Afzuigkap besteld bij outletkopen.nl en werd keurig geleverd. Prima prijs kwaliteit. Prima webshop, niets op aan te merken verder!