Klantgericht, zoekt oplossing

Nadat ik de klantenservice heb gebeld ben ik Heel vriendelijk door Stevanie geholpen. In een wordt top.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van mooie tuinstoelen

Alles volgens afspraak geleverd, enige minpuntje was dat ik niet kon zien op welke tijd de vrachtwagen zou komen, werd een tijdvak van een hele dag genoemd.

Goed en snel.

Goede en snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Een dag later afgeleverd dan was afgesproken.

juiste spullen supersnel geleverd

De artikelen die ik nodig had waren makkelijk te bestellen. Ook kon ik alles vinden wat ik nodig had. De bezorging was supersnel!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering. Product so als op the foto

• Betrouwbaarheid

Zou bij Oosteinde wel weer wat bestellen

Na bestelling en betaling bleek dat artikel toch niet op voorraad was. Keurig een mail ontvangen dat het na een aantal dagen waarschijnlijk weer binnen zou zijn. Heb zelf nog wel moeten informeren of het al binnen was maar ook nu weer snel een reactie. Al met al een positief gevoel bij Oosteinde en ik zou hier zo weer wat bestellen.

Ecostyle Ultima prima spul

Ik gebruik al vele jaren Ecostyle Ultima. Het doet wat het moet doen en is milieuvriendelijk. De tweeëneenhalve liter is voor mij voldoende voor een jaar. Ik behandel daar ca 100 m2 mee. De Oosteinde rekent een schappelijke prijs.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en een goede prijs

Niets aan toe te voegen

Prima levering zonder problemen

Prima levering zonder problemen

Snelle levering, handig verpakt

Gras meststof ecostyle 20kg in handige, compacte doos verpakt en snel geleverd tegen scherpe prijs. Puik gedaan!

Eenvoudige doeltreffende bestelsite

Buitengewoon eenvoudig * bestellen en snelle nette aflevering . * zelfde artikel bij een "conculega" (Bauhaus) wel op voorraad niet kunnen ontvangen .

goede spullen,slechte bezorging

wat ik besteld had was goed, alleen jammer dat ik zolang op mijn bestelling moet wachten.Zorg dat er genoeg voorraad is

• Betrouwbaarheid

Geachte mevrouw Monique, Helaas gingen de Elho bakken zo hard dat inderdaad 2 dagen de voorraad op was. Wij proberen dit altijd zo spoedig mogelijk op te lossen, en uiteraard word hier van ook op de hoogte gesteld. Uiteraard hebben wij nu meer bakken besteld zodat dit niet meer kan gebeuren. Met vriendelijke groet, Team DeOosteindeonline

Moderne plantenbak

Prachtige plantenbak

snelle en goede levering

de bestelling werd snel geleverd en goede communicatie over product wat niet op voorraad bleek, vriendelijk en accuraat.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima belevering van de goederen

Snelle levering en goed verpakt

heel fijn geholpen

Ik had een probleem met een boom in onze tuin. Advies gevraagd en snelle en prettige reactie. H

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

In een woord: UITMUNTEND!

Er is niets slechts te bedenken. Vandaag besteld en morgen in huis.

Snel en duidelijk .

• Betrouwbaarheid

Wel duurder geworden 't.o.v. 2021 Levering snel en correct.

Vriendelijk en snel

Ik had wat aanvullende info nodig van een item. Telefonisch en in mail snel en adequaat beantwoord. Ook wel eens fijn: een webshop die telefonisch bereikbaar is.

• Betrouwbaarheid

Vreemde communicatie wanneer je bestelling komt.

Bestelling van meerdere producten gedaan. Netjes mail met link ontvangen om de bestelling te volgen. Twee dagen later wordt de bestelling geleverd, maar blijkt maar 1 van de 10 artikelen in te zitten. Domper! Hoe en wanneer de rest bezorgd wordt is voor mij de vraag. Dit kan ik nergens terugvinden. Niet duidelijk dus wanneer wat geleverd gaat worden.

• Betrouwbaarheid

Geachte mevrouw Laura, Wij hebben uw bestelling erbij gepakt, u heeft bij ons een loungeset besteld. Missen hier onderdelen van? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team de Oosteindeonline.nl

Alles snel en prima geregeld!

Een dikke voldoende, v.w.b. bestelling en levering, kwaliteit product moet nog worden bewezen, na gebruik!