bestelling online geplaatst. na aantal dagen komt de melding dat het bestelde niet op voorraad is en nog wel enkele weken duurt. dat had ook gewoon bij het bestellen al duidelijk kunnen zijn lijkt me.
Geachte meneer Johan, Helaas was dit voor ons op dat moment ook nog niet duidelijk, wij kregen hier later pas bericht van Elho. Hierom staat Elho ook vanaf dat moment tijdelijk volledig uit op onze webshop. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team de Oosteindeonline.nl
Voor mij was vooral het oprollen van een tuinslang een lastig karwei. Met de hozelock doe ik dit in een handomdraai. Heb er niemand meer bij nodig. Ben erg tevreden met dit systeem en kan het iedereen aanbevelen. Ans
Wat je orderd krijg je ook. Kwaliteit staat voorop.
Super snelle service
Zeer vlotte levering, artikels uitstekend
Mijn bestelling op internet kon niet volledig worden geleverd. Nu heb ik de bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen. Ben benieuwd of het nog geleverd wordt. Dit is geen service. Gegroet, Jan Jansen, Veghel
Geachte meneer Jan, Wij begrijpen dat dit allemaal erg vervelend is. Helaas is het product bij de leverancier uitverkocht door extreme drukte is dit pas later bij ons bekend geworden. Uw bestelling is vandaag meegeven aan PostNL. Met vriendelijke groet, Team deOosteindeonline.nl
Snelle levering, ondanks de corona tijd en de mogelijkheid tot achteraf betalen
ik heb een product besteld dat volgens de site op voorraad was. Na een dikke week hoorde ik dat het product er niet meer was. Of ik een ander product wilde. Dat wilde ik wel. Het zou worden opgestuurd. Nog niks ontvangen, geen bericht van verzending, helemaal niks. Alleen een mail nu met de vraag om ze te beoordelen.
Geachte meneer Nick, Aller eerst onze excuses dat uw bestelling er zo lang over heeft gedaan. Wij hebben nagekeken waarom dit allemaal zo lang heeft gebeurd, op het moment van bestellen liepen wij enkele dagen achter met de leveringen (dit staat ook vermeld op de webshop) toen uw bestelling eindelijk werd verwerkt, was het product niet meer leverbaar. Wij hebben uw direct gebeld om een vervanging voor te stellen, helaas kregen wij geen contact met u waardoor het nog een paar dagen langer heeft geduurd. Uiteindelijk is uw bestelling vandaag verzonden en zal deze binnen 3 werkdagen bij uw worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team DeOosteindeonline.nl
Snelle levering,goed verpakt, goed produkt , niet te duur.
Snelle levering
Goede prijs/snelle levering.
Mijn vijverpomp was stuk en ik kan natuurlijk niet zonder ;-) . Gelijk besteld volgende dag thuis. .....ook nog voor een mooi prijsje en gratis verzending. Ben helemaal blij. André
Kan niet veel zeggen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb.
Zeer tevreden.
Mijn bestelling was vertraagd (begrijpelijk in deze corona tijd), daar werd ik netjes van op de hoogte gebracht en ook wanneer ik het pakket dan wel kon verwachten. Klein minpuntje was dat er beloofd was dat er een track and trace gestuurd werd maar deze heb ik niet ontvangen. Gelukkig was ik toch gewoon thuis toen het pakket werd bezorgd en alle bestelde producten zaten in de doos netjes verpakt. Ik ben tevreden!
.
Snel, goede bereikbaarheid en communicatie en persoonlijk
Ik was blij met de snelle levering. Daardoor kon ik spoedig zaaien. Alles kiemde snel.
De verzending heeft m.i. te lang geduurd. Mij werd beloofd dat deze binnen een aantal dag zou geschieden. Maar dat werden enkele weken. Als je het niet kunt waarmaken, zeg dat dan gewoon.
Geachte meneer / mevrouw IJlst, Wij begrijpen dat de langere levertijden inderdaad erg frustrerend zijn. Helaas krijgen wij de producten ook niet sneller binnen via onze leveranciers. Op onze webshop word ook vermeld dat de wacht tijden langer kunnen zijn, toen u bestelde kon onze leverancier nog redelijk op tijd leveren helaas is het daarna alleen maar meer uitgelopen. Wij doen onze uiterste best om bestellingen zo spoedig mogelijk de deur uit te krijgen. Met vriendelijke groet, Team de Oosteindeonline.nl
Zeer netjes op de hoogte gehouden over de vertraging tijdens corona
goed
Ik heb 2 bloembakken van 40cm en 2 bloembakken van 50 cm besteld. Ik heb de 2 van 40 cm goed ontvangen, maar de bakken van 50cm waren platte platen die waarschijnlijk onder een bloembak horen. Ik heb dus geen complete levering gehad want ik heb niets aan de platte plaatjes van 50cm. Kan daar geen planten in zetten.
Geachte meneer Danny, In de schotels gaan inderdaad geen planten passen. Wij hebben uw bestelling direct erbij gezocht,maar wij zien dat u 2x de Elho bak 40 en 2x de Elho sauser 50 heeft besteld. Als u contact met ons opneemt via [email protected] dan zullen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team deOosteindeonline.nl
Snel en netjes geleverd. Spontane mensen ook bij de klantenservice. De bedbank zoals omschreven, dus erg blij mee!
Goede service
Schipholweg 1088
2141BG Vijfhuizen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.