Top,

Leuk idee en leuke verpakking en vooral betaalbaar.

Snelle en correcte levering

Bestelling was mooi op tijd goed verpakt. Product groter dan verwacht

Snel thuisbezorgd TOP

Ik moet ze nog uitdelen. Maar de bezorging was super snel. Ga ze gebruiken als een dank je wel.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed geprijsd

Nette snelle afhandeling. Een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goedkoop! Ben er blij mee.

• Betrouwbaarheid

Grote bestelling gedaan. Direct op de hoogte gehouden van levenstijd. Netjes en op tijd geleverd.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Afbeelding klopt met wat er geleverd wordt.

goede en snelle levering

heel goed

• Betrouwbaarheid

Super survice en contact!

H

• Betrouwbaarheid

Betrouwbare webshop, ik ga hier vaker bestellen.

Ik had hier nooit eerder zaden gekocht. Is goed bevallen, ga hier vaker bestellen. De zending kwam wat later aan, vertraging fout PostNL.

klantvriendelijk, oplossingsgericht denken

Snelle levering, goed product

ik was op zoek naar iets leuks voor juffendag op school. 7 potjes met vergeet me nietjes was precies dat wat ik zocht. Leuk verpakt in een blikje. Goed geprijsd en snel geleverd. De juffen waren er erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

gewoon geweldig, zaden volgende dag in huis, toppie!!!

Snelle correcte levering, zeer tevreden! Nu maar wachten tot de zaadjes uitkomen, maar heb daar alle vertrouwen in!

• Betrouwbaarheid

Super! Goede kwaliteit zaden , ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en bezorging evenals de kwaliteit van het geleverde product.

Op tijd geleverd

Leuke vergeet me nietjes show box gekocht voor mijn dochter om uit te delen.

• Betrouwbaarheid

overzichtelijke website en goede afhandeling

• Betrouwbaarheid

De bestelling is zo als verwacht. Alleen vind ik persoonlijk dat de verzendkosten aan de hoge kant liggen. Gratis verzenden had ik prettig gevonden.

• Betrouwbaarheid

goede producten en snelle levering

het zaad is van goede kwaliteit zit goed verpakt en de levering is snel ik geef koopzaden.nl graag door aan vrienden

Snelle levering!

---

• Betrouwbaarheid

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijzen

Voor de eerste keer besteld bij Koopzaden, de prijzen zijn aantrekkelijk en er is een ruime keuze. Snel geleverd maar betreffende de kwaliteit van de zaden kan ik pas een mening over geven als de zaden uit zijn gekomen en de producten geoost kunnen worden. De eerste indruk is dat ze goed verpakt zijn en er professioneel uit zien.

Netjes op tijd

Prima levering

Prima levering

Snelle levering, goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd en precies als verwacht

alle zaden werden binnen redelijke termijn geleverd. Alleen de manier van verzenden kan verbeterd worden. Niet elke verzending heeft een track and trace code, soms komt een verzending met de normale post. Je wilt natuurlijk niet dat een bestelling van een paar 10tjes kwijt raakt omdat hij alleen met postzegels verstuurd is. Dit is gelukkig nog nooit gebeurd maar ik ben het niet eens met deze manier can verzenden.

Slecht product

De ritssluiting wat al kapot bij aankomst. Toen bij bevestiging van de hoes op het frame vielen er 2 veters af van de de hoes. Erg slechte kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer Thomas, Vervelend om te horen dat het artikel al kapot was bij aankomst. Als u contact met ons opneemt via info@koopzaden.nl dan zullen wij dit uiteraard gaan oplossen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Koopzaden.nl

Snelle levering van juiste producten

Snelle levering van de juiste producten. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, dat moet nog blijken, maar de zaden waren prima verpakt en verpakkingen netjes.

• Kwaliteit N.v.t.