overzichtelijke website en goede afhandeling

• Betrouwbaarheid

De bestelling is zo als verwacht. Alleen vind ik persoonlijk dat de verzendkosten aan de hoge kant liggen. Gratis verzenden had ik prettig gevonden.

• Betrouwbaarheid

goede producten en snelle levering

het zaad is van goede kwaliteit zit goed verpakt en de levering is snel ik geef koopzaden.nl graag door aan vrienden

Snelle levering!

---

• Betrouwbaarheid

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijzen

Voor de eerste keer besteld bij Koopzaden, de prijzen zijn aantrekkelijk en er is een ruime keuze. Snel geleverd maar betreffende de kwaliteit van de zaden kan ik pas een mening over geven als de zaden uit zijn gekomen en de producten geoost kunnen worden. De eerste indruk is dat ze goed verpakt zijn en er professioneel uit zien.

Netjes op tijd

Prima levering

Prima levering

Snelle levering, goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd en precies als verwacht

alle zaden werden binnen redelijke termijn geleverd. Alleen de manier van verzenden kan verbeterd worden. Niet elke verzending heeft een track and trace code, soms komt een verzending met de normale post. Je wilt natuurlijk niet dat een bestelling van een paar 10tjes kwijt raakt omdat hij alleen met postzegels verstuurd is. Dit is gelukkig nog nooit gebeurd maar ik ben het niet eens met deze manier can verzenden.

Slecht product

De ritssluiting wat al kapot bij aankomst. Toen bij bevestiging van de hoes op het frame vielen er 2 veters af van de de hoes. Erg slechte kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer Thomas, Vervelend om te horen dat het artikel al kapot was bij aankomst. Als u contact met ons opneemt via info@koopzaden.nl dan zullen wij dit uiteraard gaan oplossen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Koopzaden.nl

Snelle levering van juiste producten

Snelle levering van de juiste producten. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, dat moet nog blijken, maar de zaden waren prima verpakt en verpakkingen netjes.

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle, nette bezorging.

De bestelling werd snel geleverd en was erg zorgvuldig verpakt.

Goede zaden ruime keuze

Verschillende mooie zaden kunnen kopen. Was iets kleins mis gegaan met de bestelling naar dit werd erg goed opgelost.

• Betrouwbaarheid

snelle een goede levering dankjewel!

• Betrouwbaarheid

we hebben een snelle verzending fijn gevonden.

Snelle bestelling en levering

Een 10

Netjes verpakt snel geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Meedenkend, ondersteunend, vriendelijk en snelle levering.

Bij telefonisch contact werd mee gedacht, behulpzaam en vriendelijk gereageerd en al dezelfde dag werden de zaden verstuurd die ik die week nodig had voor het graf van mijn moeder.

Late verzending

De verzending duurde 3 weken omdat niet alles op voorraad was. Uiteindelijk heb ik niets ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer / mevrouw van de Ha, Vervelend om te horen dat u nog niks heeft ontvangen. Wij zien dat uw bestelling op 7 mei naar u is toe gezonden. Als u contact met ons opneemt via info@koopzaden.nl dan zullen wij dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijk groet, Team koopzaden.nl

Zaden besteld en betaald maar nooit ontvangen.

Ik heb enkele weken geleden 1 zakje zaden besteld en betaald maar nooit ontvangen

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer / mevrouw Linkens, Vervelend om te horen dat u de zaden nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is deze kwijt geraakt bij de PostNL, helaas gebeurt dit wel eens. Als u contact met ons opneemt dat zullen wij deze uiteraard opnieuw naar u opsturen. Met vriendelijke groet, Team Koopzaden.nl

gatte gerst

kattezaden gekocht,begint nu op tekomen in een week

Snelle levering!

gewoon SUPER !

Snelle levering. Goede prijs. Prima correcte aflevering.

Toch opgelost

Op 21 mei 14.59 heb ik een bestelling gedaan (omschrijving 33202463) bedrag 14,98 Ik heb 2 keer telefonisch contact hierover gehad, twee keer een mail beantwoord mag zonder reactie (wel al mijn gegevens en banknummer doorgegeven) Ik ben zeer teleurgesteld en voel mij bedrogen! Met vriendelijke groet, Gerard Latta

• Betrouwbaarheid

Niet wat ik ervan verwacht had

De meegeleverde grondplannen bij de kweekkappen zijn zo kort dat ze niets vasthouden dus waardeloos. Heb zelf langere pennen gekocht om ze vast te zetten. De schuifjes aan de bovenkant zitten aan de binnenkant vast met een ringetje die zeer snel loslaat zodat de schuif er af gaat en niet meer vast te zetten is. Dus echt tevreden over de kwaliteit ben ik niet vergeleken met de kappen die ik een aantal jaren geleden gekocht heb bij de Welkoop. Ook is er nog een met een gat erin.

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer de Wijk, Vervelend om te horen dat u niet geheel te vrede bent. Als u contact met ons opneemt via info@koopzaden.nl dan zullen wij uiteraard met een goede oplossing komen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Koopzaden.nl