Bij de bestelling niet meegegeven dat de levering pas voor 2 maand later is

niets

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Geachte meneer Tom, Wij hebben uw bestelling erbij gepakt, wij zien dat u bloembollen in de voorverkoop heeft besteld. Dit word meerdere malen aangegeven op de webshop, zowel op de voorpagina als op de product pagina's en op nog een aantal plekken. Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan u ons een email sturen en stort wij het bedrag retour op uw rekening. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

Amper bloem uit bollen

Prima geleverd, ik had een bloemenzee verwacht maar helaas amper een bloem te zien, het was zelf telbaar. Op 11 juni een update naar klantenservice gestuurd maar jammer, niets meer gehoord.

• Betrouwbaarheid

Geachte mevrouw Inge, Vervelend om te horen. Ik zie dat er in de tussentijd contact is geweest met één van mijn collega's over dit probleem. Wij gaan ervan uit dat het goed word opgelost. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

super leuke keuzes

Veel keuze in betaalbare bijzondere bollen. Vooral de voorverkoop is leuk kan ik uitkijken wat ik in September krijg. Vorig jaar ook gedaan dus echt een aanrader

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Wat een super snelle levering!

Ik was op zoek naar seramis plantenkorrels. Snel gevonden en besteld op koopbloembollen.nl. Vervolgens super snel geleverd in een net compact pakketje.

Prima.

Vlotte bezorging.

Snelle, onaangekondigde levering

Het pakket werd besteld binnen de opgegeven leverringstermijn. Alleen zou er een bericht gestuurd worden wanneer dit zou gebeuren. Onaangekondigd stond de bezorger aan mijn deur om het gevraagde aan te bieden. Gelukkig was ik thuis.

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer / mevrouw, Vervelend om dit te horen. Helaas gaat het nog niet altijd goed met de track en trace codes naar het buitenland, hierdoor kan het gebeuren dat u deze niet ontvangt. Wij zullen weer achter dit probleem aangaan zodat iedereen een track en trace code ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

Snel en correct

Snel geleverd bestelling compleet gewoon goed

• Betrouwbaarheid

Leuke producten, prima service, snelle levering

Als cadeautje de bloemzaadjes gekocht, verpakt in een zakje. Het ging hierbij om de vergeet-mij-nietjes en het bijenmengsel. Ik had hierover nog een vraag gesteld en deze werd zeer snel beantwoord (via de site). Levering was snel, verpakking prima.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestellen, en een snelle levering !

Makkelijk bestellen, en een snelle levering !

• Betrouwbaarheid

Dahlia's goed aangekomen - nu maar wachten op de zomer

Fijn assortiment, en goede snelle levering naar Finland (want daar woon ik ;)), altijd feest om een partij bloembollen via de post te ontvangen. Nu maar hopen op een mooie, lange zomer voor de dahlia's die ik bij jullie heb besteld... :D

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goed verpakt

Ik had de bollen ondanks dat er wat leveringsproblemen waren binnen een week thuis. Ik heb wel even zelf gebeld nadat ik na drie dagen nog geen verzend vestiging had maar prima telefoongesprek.

Ik heb bloembollen besteld

Ik heb bloembollen online besteld en afgehaald bij de Oosteinde.

• Betrouwbaarheid

Snelle service, denken mee met oplossing niet te leveren type bloembollen

• Betrouwbaarheid

In 1 zakje zaten maar 3 bollen ipv 5.

Keurig op tijd bezorgd. 2 zakjes klopten, de 3e qua aantal bollen niet.

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer / mevrouw Emmeloird, Vervelend om te horen dat er bollen miste, als u contact met ons opneemt via info@koopbloembollen.nl zullen wij met een gepaste oplossing komen. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

uitstekend

zie boven

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede bollen

Voordelig en snel geleverd

Las in de krant over tulpen die ieder jaar terug komen. Overal uitverkocht maar bij Koopbloembollen niet. Besteld en snel geleverd en niet duur :)

• Betrouwbaarheid

Zending ontvangen, nu wachten tot het voorjaar

De bestelling is goed aangekomen. Over de kwaliteit van de bollen kan ik nog niks zeggen, eerst wachten tot het voorjaar wordt!

Goede dienstverlening

Helaas was mijn bestelling niet geheel leverbaar, maar er is een goed alternatief samengesteld, zodat wij toch het gewenste resultaat kunnen bereiken.

correcte levering

geen problemen: vlot besteld en geleverd

uitstekend

Ik bestel elk jaar, goede kwaiteit, op tijd geleverd

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestellen en vlot geleverd.

Zie boven.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Veel van de aangeboden bollen waren niet op voorraad

Veel van de aangeboden bollen waren niet op voorraad terwijl er werd aangegeven dat ze er wel waren

een hele snelle levering

De bollen zien er fantastisch uit en ik verwacht daarom ook een prachtig resultaat.

• Betrouwbaarheid

Met de aangeleverde bollen wil je dat het morgen voorjaar is

Snelle levering met uitnodigende verpakking en informatie.