Keuze is reuze en service uitstekend.

Duidelijk en goed geprijsd

Duidelijke levertijd, mooie bollen en scherp geprijsd.

goed verpakt

Snelle levering en alles was keurig verpakt.

• Betrouwbaarheid

goede producten (bollen) en snelle levering

De bollen komen elk jaar opnieuw uit en er verschijnen prachtige bloemen.

Snelle levering mooi optijd

• Betrouwbaarheid

precies datgene wat ik zocht

Elk jaar koop ik bloembollen voor de tuin. Soms dezelfde maar ook andere. Bij koopbloembollen.nl kan ik door het grote aanbod altijd wel een keus maken. Prachtig

• Betrouwbaarheid

De levering van de bestelde bloembollen voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Super bloembollen

Erg mooie bloemen vorig jaar dus vandaar weer besteld en in de grond gestopt.

Perfecte levering

Mooie bloembollen, goed verpakt, duidelijke aanwijzingen op verpakking. Groot assortiment.

Perfect.

Geleverd zoals afgesproken. Deftig , snel en goed gerief. Een aanrader !

veel keuze

Ruime keuze op de site. Goede informatie te vinden op de site. Bollen op tijd geleverd volgens afspraak.

• Betrouwbaarheid

exact op tijd en preceis wat ik besteld had

Geweldige service, bestelling met adres in het buitenland, ruimschoots op tijd geleverd. Flexibiliteit vwb adreswijziging zeer geapprecieeerd.

Goede spullen, snel geleverd

Goed uitziende bollen; van eerdere jaren weet ik dat ze het altijd allemaal goed doen.

• Betrouwbaarheid

Antwoord op mijn vraag en levering zoals afgesproken

Ik wil voor het eerst zelf hyacinten op glas zetten. Gezien bij mijn ouders, maar nooit zelf gedaan. Hier vraag over gesteld en kreeg zeer snel duidelijk antwoord. Op de door jullie afgesproken tijd de bollen ontvangen.

Weet ik nog niet

Ik weet het nog niet. Omdat ik nog niets heeft ontvangen pas de eerste week van september met vriendelijke groeten Leo

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Bij de bestelling niet meegegeven dat de levering pas voor 2 maand later is

niets

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Geachte meneer Tom, Wij hebben uw bestelling erbij gepakt, wij zien dat u bloembollen in de voorverkoop heeft besteld. Dit word meerdere malen aangegeven op de webshop, zowel op de voorpagina als op de product pagina's en op nog een aantal plekken. Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan u ons een email sturen en stort wij het bedrag retour op uw rekening. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

Amper bloem uit bollen

Prima geleverd, ik had een bloemenzee verwacht maar helaas amper een bloem te zien, het was zelf telbaar. Op 11 juni een update naar klantenservice gestuurd maar jammer, niets meer gehoord.

• Betrouwbaarheid

Geachte mevrouw Inge, Vervelend om te horen. Ik zie dat er in de tussentijd contact is geweest met één van mijn collega's over dit probleem. Wij gaan ervan uit dat het goed word opgelost. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

super leuke keuzes

Veel keuze in betaalbare bijzondere bollen. Vooral de voorverkoop is leuk kan ik uitkijken wat ik in September krijg. Vorig jaar ook gedaan dus echt een aanrader

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Wat een super snelle levering!

Ik was op zoek naar seramis plantenkorrels. Snel gevonden en besteld op koopbloembollen.nl. Vervolgens super snel geleverd in een net compact pakketje.

Prima.

Vlotte bezorging.

Snelle, onaangekondigde levering

Het pakket werd besteld binnen de opgegeven leverringstermijn. Alleen zou er een bericht gestuurd worden wanneer dit zou gebeuren. Onaangekondigd stond de bezorger aan mijn deur om het gevraagde aan te bieden. Gelukkig was ik thuis.

• Betrouwbaarheid

Geachte meneer / mevrouw, Vervelend om dit te horen. Helaas gaat het nog niet altijd goed met de track en trace codes naar het buitenland, hierdoor kan het gebeuren dat u deze niet ontvangt. Wij zullen weer achter dit probleem aangaan zodat iedereen een track en trace code ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Koopbloembollen.nl

Snel en correct

Snel geleverd bestelling compleet gewoon goed

• Betrouwbaarheid

Leuke producten, prima service, snelle levering

Als cadeautje de bloemzaadjes gekocht, verpakt in een zakje. Het ging hierbij om de vergeet-mij-nietjes en het bijenmengsel. Ik had hierover nog een vraag gesteld en deze werd zeer snel beantwoord (via de site). Levering was snel, verpakking prima.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk bestellen, en een snelle levering !

Makkelijk bestellen, en een snelle levering !

• Betrouwbaarheid

Dahlia's goed aangekomen - nu maar wachten op de zomer

Fijn assortiment, en goede snelle levering naar Finland (want daar woon ik ;)), altijd feest om een partij bloembollen via de post te ontvangen. Nu maar hopen op een mooie, lange zomer voor de dahlia's die ik bij jullie heb besteld... :D

Schipholweg 1088 2141BG Vijfhuizen

023 5581528