EHBO koffers snel in huis

Top bedrijf, de EHBO koffer die ik besteld had was snel in huis.

Prima! Een aanrader.

Alles is prima gegaan. Keurig verpakt en op tijd verstuurd.

Meteen geleverd.

Opgelost probleem

Na leveringsproblemen door preventieshop snel opgelost

Zeer onbetrouwbaar

Ben met een verf klus bezig en had een mondkapjes nodig. Een fors bedrag moest ik betalen echter gezien de huidige schaarste heeft de verkoper de order geannuleerd en het product verkocht tegen een zeer hoge prijs. Het is marktwerking echter etisch niet verdedigbaar.

prima shop en snelle levering

Voor het eerst besteld bij Preventieshop, bestelling was snel geleverd en bestelprocedure is ook eenvoudig, prima shop!

Ziet er goed uit.

Snel geleverd en goede klantenservice

Last minute mijn adres aangepast vanwege een onverwachts tijdelijk verblijf bij iemand anders. Meteen reactie en goed afgeleverd.

Op tijd gekregen, dat wat ik heb besteld.

Het bestelde voldeed geheel aan mijn verwachtingen en was keurig op tijd binnen.

Alles wat ik besteld had zat erin, en binnen de tijd aangeleverd

👍

Snelle goede levering

Snelle goede levering Een dag eerder dan aangegeven mooi

geweldig

snelle en goede levering

enorm hulpvaardig

samen kom je tot een geweldig ontwerp

goed product snelle levering

gezocht product snel gevonden bestellen ging eenvoudig en het product werd snel en correct verpakt afgeleverd. zeer tevreden.

Prima.

Prima spul en prima levering. Snel en goed.

Prima en supersnelle levering

Voor de eerste keer iets besteld en erg positief. Snelle levering, keurig verpakt. Goed product.

Ik krijg deze beoordeling toegestuurd voordat de levering heeft plaatsgevonden,nden

Dit vind ik heel vreemd

Hierbij bied ik onze welgemeende excuus aan voor het te vroeg versturen van een beoordelingsverzoek. Normaal gesproken krijgt u deze daags na levering van uw order, echter is het bij u 'misgegaan' en heeft u deze op de dag van levering ontvangen. Hopelijk bent u wel tevreden over ons bestelproces & het product en zien wij u graag in de toekomst terug, met de kortingscode die u heeft ontvangen voor het achterlaten van een beoordeling.

niet heel positief

Volgens website zouden hesjes op voorraad zijn. Ik had ze ook nodig om ergens EHBO dienst te doen helaas bleek dat ze pas laat op de dag dat ik ze nodig had ( 5 dagen na bestelling) er waren. Toen ik op donderdag op de website keek stond er ook ineens verwachte levertijd 12 oktober i.p.v. de 8 die ik bij de bestelling had staan.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Deze verbandmiddelen gaan allemaal naar Spanje, naar de Galgo clinic in Malaga. Het is daar Heel Hard nodig nu deze honden weer op het punt staan mishandeld en afgeslacht te worden door de Jagers. Ik koop privé, dus wel steeds een dure aangelegenheid , wat zou het mooi zijn als de Preventieshop ons een mooi aanbod zou kunnen doen🤔😉 aan onze vereniging: Hulp Aan Honden Achter Tralies! Vriendelijke groet, Joyce Nicole Nühn PS mijn e-mailadres kan niet in het vakje gemaakt worden, Dus hier: Joycenuhn@hotmail.com

snel besteld en snel bezorgd

de materialen die ik nodig had kon ik snel vinden in de webshop. De volgende dag werden ze al bezorgd. Top!

Goede service.

Uitgebreid assortiment. Makkelijk bestellen. Op tijd geleverd.

Prima webwinkel

Snelle levering goede prijs kwalitiets verhouding

Er wordt gedaan wat gezegd word.

Morgen komt het aan en........het is er!! Jullie doen wat gezegd wordt !

Over Preventieshop

Wij doen én hebben alles voor uw veiligheid. Preventieshop is een online winkel voor particulieren en bedrijven. U treft bij ons een compleet assortiment aan voor EHBO, BHV, brandpreventie, melders en persoonlijke beschermingsmiddelen.