Nette snelle levering

Snelle reactie van de klantenservice per mail. Producten zoals aangegeven en netjes verpakt. De handpompjes voor desinfectie middel zijn niet simpel operationeel te maken, geen idee waarom.

Voldoet goed

Goed product

Perfecte snelle levering

Dit kan amper beter.

uitstekend bedrijf

uitstekende service, en duidelijke weergave van de producten. De aftersales service is geweldig, en krijgen binnen enkele minuten een antwoord op vragen per email. Niet alleen voor bedrijven maar ook voor particuliere preventie is dit een geweldige onderneming. Een aanrader!

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit.

hele goede ervaring

besteld en een dag later in huis

Prima product, prima levering

Duidelijke site. Goed verpakt geleverd. Snel. Duidelijke communicatie per email.

Komen afspraken na. Fijn product

Product voldoet aan verwachting.

Gewoon tevreden

Goed geregeld. Besteld en niet lang hoeven te wachten. Goed ingepakt

Goede service!

Spullen goed en op tijd geleverd

Mijn bestelling werd keurig en snel geleverd.

Zeer tevreden over de producten en over de levering

Ontvangen producten zijn naar wens. Snelle levering. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

supersnelle service

Doet wat het beloofd

Werd netjes afgeleverd. Op tijd en alles volgens bestelling.

Prima service!

Huidvriendelijke handontsmettingsmiddel aangekocht en werd snel geleverd. Er waren helaas niet-werkende handpompjes bij geleverd. Na melding werden er direct - in het magazijn al geteste - vervangende pompjes opgestuurd. Deze kwamen binnen 24 uur al binnen. Geweldige en snelle service! Chapeau

heel goed

nette afwerking, voor herhaling vatbaar ga zo door !!

prima en duidellijk

Bestellen ging makkelijk en levering was conform verwachting

Goed verzorgde snelle levering

Na een minder goede ervaring in het verleden deze keer wel volgens de afspraken geleverd.

netjes geleverd

Kreeg een mail dat de spullen weer op voorraad waren dus gelijk besteld en de volgende dag was het in huis

Goed, snel en netjes.!!

Goede betrouwbare webshop

Producten goed geprijsd en de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Makkelijk te bestellen. en fijn dat ze weer een voorraad hebben.jou een persoonlijk mail sturen .vandaag besteld morgen in huis

Snelle levering, alleen slechte verzorging door DHL

Als ik niet alert geweest was, want ik was thuis en mijn vriendin naar voren is gelopen, omdat het al tegen 18.00uur liep, was hij doorgereden, omdat hij het zgn niet kon vinden, heb dit al eerder meegemaakt door DHL, slechte organisatie, mest PostNL nooit geen probleem en altijd op tijd. Preventie aanbevolen, DHL niet aanbevolen!

Over Preventieshop

Wij doen én hebben alles voor uw veiligheid. Preventieshop is een online winkel voor particulieren en bedrijven. U treft bij ons een compleet assortiment aan voor EHBO, BHV, brandpreventie, melders en persoonlijke beschermingsmiddelen.