Leveren niet en reageren niet op mail

Een week geleden Sterlium Med besteld. Wel betaald maar nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en reageren niet op mail. Beter hier niet bestellen, voor je het weet ben je je geld kwijt.

Goed, snel en correct

De bestelde artikelen zijn snel en goed verpakt aangekomen.

Snelle en goede levering!

Snelle service!

Uitstekende kwalitet

Sterilium desinfectie vloeistof wordt met handpompje geleverd terwijl ik dat nergens anders kon krijgen want de handpompjes waren niet leverbaar dus ik kon alleen de flacons bestellen. Dus top.

Goede service, snelle en correcte levering

De bestelling is vlot verlopen. Aflevering conform afspraak

Ik vind dat u een hoge prijs vraagt voor sterillium 500ml pompje en verzendkosten in vergelijking met Praxisdienst.nl. daar betaal ik voor het zelfde elf euro en vierenzeventig cent en bij u betaal ik daarvoor eenentwintig euro en twaalf cent.

Nette snelle levering

Snelle reactie van de klantenservice per mail. Producten zoals aangegeven en netjes verpakt. De handpompjes voor desinfectie middel zijn niet simpel operationeel te maken, geen idee waarom.

Voldoet goed

Goed product

Perfecte snelle levering

Dit kan amper beter.

uitstekend bedrijf

uitstekende service, en duidelijke weergave van de producten. De aftersales service is geweldig, en krijgen binnen enkele minuten een antwoord op vragen per email. Niet alleen voor bedrijven maar ook voor particuliere preventie is dit een geweldige onderneming. Een aanrader!

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit.

hele goede ervaring

besteld en een dag later in huis

Prima product, prima levering

Duidelijke site. Goed verpakt geleverd. Snel. Duidelijke communicatie per email.

Komen afspraken na. Fijn product

Product voldoet aan verwachting.

Gewoon tevreden

Goed geregeld. Besteld en niet lang hoeven te wachten. Goed ingepakt

Goede service!

Spullen goed en op tijd geleverd

Mijn bestelling werd keurig en snel geleverd.

Zeer tevreden over de producten en over de levering

Ontvangen producten zijn naar wens. Snelle levering. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

supersnelle service

Doet wat het beloofd

Werd netjes afgeleverd. Op tijd en alles volgens bestelling.

Over Preventieshop

Wij doen én hebben alles voor uw veiligheid. Preventieshop is een online winkel voor particulieren en bedrijven. U treft bij ons een compleet assortiment aan voor EHBO, BHV, brandpreventie, melders en persoonlijke beschermingsmiddelen.