Producten zien er altijd tiptop uit en wordt vlot geleverd. Mijn hond en ik zijn zeer tevreden.

top producten, top service

Geweldige producten, de hond is er gek op. En ik als baasje ben gek op de goede en snelle service die gegeven wordt. Heb er al vaker besteld en zal dit zeker blijven doen.

In 1 woord..Geweldig!.

Bijna te mooi om waar te zijn. Geweldige producten altijd tiptop. Diverse soorten brokken eigenlijk voor elk hondje de juiste. Groot klein oud of jong. En heel goed betaalbaar. Verzenden zeer vlot en keurig verpakt. Ik houd er van mijn honden op natuurlijke producten te laten knagen, maar wel graag van een goede kwaliteit. Dat zit bij Dogbite wel goed ik bestel al jaren en nog niet 1x iets ontvangen dat niet in orde was. Ik zou zeggen....ga shoppen je hond wordt er heel blij van! Want daar gaat het toch om☺

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik woon in België en ik bestel al een paar jaar bij dogbite en altijd is alles tip top in orde ik raad de online shop bij iedereen aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik bestel online, dus het personeel spreek ik nooit.

Goede keuze. Vlotte afhandeling.

Positieve ervaringen!

Produkten snel geleverd en van geweldige kwaliteit, het ziet er keurig verzorgd uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en heel snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

SNELLE SERVICE EN DE KWALITEIT IS PERFECT, DE KEUZE IS GROOT DE HONDEN ZITTEN ALTIJD MET SMART OP DE BESTELLING TE WACHTEN

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering en goede kwaliteit product

Voor de eerste keer besteld. Vlotte levering en ziet er allemaal heel goed uit.

Heel prima!

Producten zijn altijd van goede kwaliteit. De levering is vlot. Er zijn ook grote verpakkingen wat ik zelf erg prettig vind. Geen geur, kleur- en smaakstoffen gebruikt in t maken van de producten. In 1 in: Ik ben erg blij met Dogbite!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit als er iets fout gaat of is doen ze niet moeilijk zou het iedereen aan bevelen en zo veel goedkoper dan in de dierenwinkel

Hele goede service

Echt prima lekkernijen voor de hond en de service is top

uitstekend

Snel gekregen. De hond vind het allemaal heerlijk,en is ook nog natuurlijk .Dus goed voor mijn dierbare viervoeter.

Goede producten en service

Uitstekend!

prima kwaliteit.

doe al langere tijd zaken met deze firma en ben zeer tevreden. snelle levering goede kwaliteit, half sterretje eraf, daar grote eenheden niet altijd leverbaar zijn.

Zeer goed!

Hele snelle en vlotte levering van goede producten.

Helemaal tevreden!

We zijn op deze site terecht gekomen vanwege het uitgebreide assortiment. We hebben flink moeten zoeken naar trainers en anders lekkers voor onze pup met een voedselallergie, maar Dogbite had het! Ondertussen zijn we twee jaar verder en bestellen we gem. 1x per maand een nieuw voorraadje lekkernijen voor onze twee Leonbergers. Pluspunt: service. Verbeterpunt: het komt best vaak voor dat een product tijdelijk uitverkocht is als ik een bestelling doe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, super snelle service

Super snelle service, goede kwaliteit. Erg leuke reacties krijg ik voor de puppypakketten. Ga zo door 😀 Gr Iris

snel-accuraat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zou alleen graag zien de optie om het te laten bezorgen met postnl... Steeds problemen met Dhl Maar daar kunnen jullie verder niks aan doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede producten voor een goede prijs

Kortom top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede kwaliteit en 100% natuurlijke snacks voor de hond met een zeer goede service en snelle levering

Kwaliteit

De snacks zijn kwalitatief heel goed (vergeleken met de dierenwinkels in de omgeving), vers en heel (geen kleine stukjes) en mijn Nash is er gek op en daar gaat het om

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Puppypakket via fokker gekregen. Eerlijke snacks zonder rotzooi. Hij vindt het super lekker is er helemaal gek van.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbare prettige levarancier met een prima service!

Bestellen bij jullie is bijna routine voor mij geworden. Altijd correcte levering en als er iets misgaat, wordt dat in no/time opgelost.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook voor de kat. Al onze snacks zijn uiteraard zonder toevoegingen. Wij verkopen alleen natuurlijke onbehandelde snacks. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.

Filter op Taal