altijd heel erg tevreden

alles is altijd naar tevredenheid van mij en de honden en bij een probleem wordt je altijd direct en heel erg goed geholpen

Superprodukten en een goede service

Mooi bedrijf met goede producten en een goede service!

Groot assortiment, schappelijke prijs & vlotte levering

Een heel mooi ruim assortiment ook voor de hond die niet alles mag. De prijzen zijn schappelijk. En de bestelling is vlot binnen.

Topproducten en ruime keuze aan een goede prijs

Verschillende artikelen besteld, mooi op tijd geleverd en alles met eenzelfde houdbaarheidsdatum. Topkwaliteit, gezonde snacks waar iedere hond niet aan kan weerstaan. Aan te raden voor ieder baasje die het beste wil voor zijn hond.

Zoals verwacht

Altijd super tevreden.

Prima en snelle levering

Fijne beloningsbrokjes. Mijn hond is er dol op.

Tevreden klant

Altijd al een vlotte levering, en heel tevreden honden. Ook super tevreden baasjes.

Snelle levering, goede producten

Producten worden met 1-2 werkdagen geleverd. Zijn keurig verpakt en van goede kwaliteit.

Snelle levering, veel en verrassend lekker voor de hond

Goede levering en een fijn contact ik ben uiterst tevreden.

Goede wijn behoeft geen krans.

Ze doen wat ze beloven voor een redelijke prijs.

Fantastisch alles geregeld.

Mooie producten, geliefd door mijn hond met glutenintollerantie. En snel thuis.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en goede service

In heb mijn bestelling heel snel toegekregen, goede communicatie per mail

Snel geleverd, gevarieerd assortiment

Leuke acties, producten die snel geleverd worden! Daarbij vaak een extraatje om te proberen. Honden vinden het heerlijk. Goede kwaliteit

Prima webshop

Een goede variatie van kwaliteitsvolle snacks voor honden, ook hypoallergeen. Minpuntje is dat regelmatig producten zijn uitverkocht. Donderdag ochtend mijn bestelling gedaan en die werd vrijdag middag al in het zuiden van België geleverd. Bij grotere bestellingen krijg ik altijd een extraatje, zoals een kladblokje en een sample van een product, wat natuurlijk plezant is, want het is wel een kostelijke zaak.

Super!!

Hondjes blij, ik blij.

Super!!

Super!! Meer woorden zijn niet nodig! Ook namens onze roedel honden!

Erg goed

Mijn hond is gek op al dit lekkers

Fijne snelle levering, de hond vind alles heerlijk

De hond vind alles heerlijk. Ook fijn om te gebruiken met trainingen zodat je ze ook nog wat voedzaams geeft als beloning

heerlijke snacks voor mijn hond

goede kwaliteit snacks voor de hond. Snelle verzending

Mijn hond is superblij!!

Als de postbode met de dogbite doos komt heeft mijn hond het direct in de gaten. Alles wat ik tot nu heb besteld is goed verpakt en ziet er goed uit. Over de geur valt te discussiëren ;-) maar hoe sterker het ruikt hoe lekkerder de hond het vindt.

Goede kwaliteit en scherpe prijs

Mooie producten en duidelijke site. Snelle levering.

Prima producten

Makkelijk bestellen. Vlot binnen. Bij grote bestelling zou een aardigheidje erbij leuk zijn.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.