Snel verzorgd en een extraatje

Bij elke bestelling zit een extraatje voor de hond. Hoe leuk!!

Ben heel blij dat ik jullie gevonden hebt

Fijne website en de producten snel in huis

zijn prima

Vlot en goed te doen

Snelle levering en gezonde spullen voor mn honden

Zeer tevreden.

Zeer positief!

Deskundige mensen. Nemen de tijd om je te adviseren.

Veel keuze, snel geregeld.

Heel prettig. Wat ik vooral prettig vind is dat het op eiwitbron vermeld staat. Lekker makkelijk zoeken.

Altijd op tijd, en altijd goed!

Sinds zelfs een extraatje erbij, mijn hond is elke maand weer gelukkig met heerlijke gezonde snackjes!

super

super bezorging super kwaliteit

Mijn bestelling werd op een verkeerd adres in een andere plaats afgeleverd. De verkoper uit Haaksbergen belde mij op en regelde het zodanig dat ik de volgende dag alsnog mijn bestelling thuis kreeg. Geweldig!

Snelle levering, goedkoper dan de dierenwinkel. Product voldoet aan de verwachtingen

Alle snacks van sublieme kwaliteit. Supersnelle levering en service. Ik ben en blijf fan! Toppers!!

Snel levering!

Veel keus goede producten.

Snel en correct

Mijn bestelling werd snel verwerkt en opgestuurd.

het is altijd weer prima kwaliteit

De kwaliteit is prima, en de levering ook. Goed verpakt en de producten zijn zeer smakelijk, vinden mijn honden....

Goede producten, snelle levering.

Goede producten, snelle levering. Onze hond smult ervan.

Zeer uitgebreid assortiment

Voor mijn hond met allergie is er genoeg variatie voor snacks. PS. Website kan qua snelheid wel een update gebruiken.

Gewoon super

Super bezorging en snel Klant vriendelijk als je wat wil vragen Denken mee Leuke puppy pakketten

Heerlijke snacks

Alles weer netjes verpakt en ziet er weer verrukkelijk uit voor mijn Djago. Top snelheid Qua leveren.

Mooie producten

Een betere zoekfunctie of producten bij elkaar zetten zou fijn zijn ipv eindeloos scrollen, wel veel keus dat is geweldig. Bijv alle konijn of rund of kip bij elkaar. Ook een probeer pakket zou fijn zijn! Niet alleen voor fokkers bedoel ik !

Supi!

Zoals altijd weer, snelle verzorgde levering. Wensen zou ik nog, dat bij de snacks is aangegeven kcal. Zodat je beter kunt inschatten als je hond probleem heeft met gewicht.

Al een tijd

bestel ik snacks voor de hond leveren snel en de honden genieten

Slecht

Pakket is niet geleverd, bij inspreken en email geen reactie terug

Top leverancier

Goede website, goede kwaliteit voer, ook voor honden met een allergie. Goede mail wisseling, snelle levering met altijd iets extra. Bovendien spaar je punten voor korting..

Uitstekende spullen en levering

De levering is altijd snel en de runderlong is van uitstekende kwaliteit

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.