Nog geen idee, pakket is al 3 dagen onderweg

bestelling ging super, alleen nog steeds geen pakket mogen ontvangen. Helaas mog geen honden en kattenbrokken dus

Wij hebben ons werk goedgedaan, alleen heeft DHL hier een selecteer fout gemaakt. DHL heeft het pakket verkeerd geladen waardoor het op een ander depot is terecht gekomen. Hierdoor heeft het pakket helaas vertraging. Wij zijn er voor u achteraan gegaan. Het pakket zal snel geleverd worden. Groetend Uw Dogbite Team

Snel en correct én goede kwaliteit.

Oke

Altijd goede spullen ontvangen

Ik bestel altijd kluiven voor de hond bij Dogbite. Bestellingen zijn altijd perfect verpakt etc. Alleen de bezorging door DHL ging de laatste keer niet prettig. Pakket werd gewoon voor de deur gezet terwijl wij gewoon thuis waren. Maar dit staat los vd bestelling.

Altijd fijn , altijd snel

Mooie producten en uitgebreid assortiment. Vind het fijn dat jullie ook allerlei snacks van paard, konijn, eend etc. hebben. Alleen hoop ik soms op een bedankzakje wat ook past bij de bestelling. Ik bestelde geen rund, maar nu zat er wel iets van rund bij. Daarvoor matchte het vaak wel met de bestelling. Komt wel goed terecht hoor mag natuurlijk eigenlijk niet klagen omdat het al een extraatje is, maar blijf toch een Nederlandse hahahahha

Snelle levering van goede producten

Vlotte levering Groot assortiment Gezonde producten Fijn dat ik ruime keuze heb in producten voor mijn hond die aanleg heeft om aan te komen. Mijn hond vind de producten zeer smakelijk. Een aanrader!

Geweldig bedrijf, goede kwaliteit producten

Makkelijke website die duidelijk en overzichtelijk is. Betalen is makkelijk. De honden zijn gek op alle producten.

DOGBITE is top voor mijn hondjes

Sinds ik de eend snacks van Dogbite voor mijn hondjes gebruik, hebben ze geen diaree meer. Dus daarom zijn ze bij DOGBITE voor mij TOPPERS

prima bedrijf

Vlotte levering, goede kwaliteit, veel keuze.

Voor elke hond wat wils

ik bestel graag bij dog-bite. De producten zijn eerlijk, geen kleurstoffen of andere toevoegingen. Er is volop keus, grote- of kleine verpakkingen, proefpakket...... Levertijd is kort en als je het samen met de buurvrouw besteld bespaar je verzendkosten. Ik heb dogbite ontdekt via de BD Spijkenisse omdat alle EG cursisten verrast werden met een proefpakket! Hoe leuk is dat!

Goede kwaliteit,goede prijs en snelle levering. Dogbite mijn favoriet.

Zoals altijd snelle bezorging. Bij vragen wordt je altijd keurig te woord gestaan en er wordt met je mee gedacht. Wij bestellen al jaren bij Dogbite naar volle tevredenheid.

Er zijn beel veel gezonde honden snacks te vinden op deze site en tegen een hele goede prijs. Ik had mijn pakket al snel binnen. Dus al met al top en ik zal zeker blijven bestellen.

Prima produkten die niet in dierenwinkels te koop zijn.

Hun produkten zijn allemaal zonder chemische toevoegingen. Bestellen en bezorgen altijd op tijd. Ik koop al jaren en ben steeds tevreden.

Mijn honden zijn weer blij! Heerlijke snacks, een doos vol. Altijd bij dogbite bestellen. Ooit begonnen naar aanleiding van aanbeveling van kennis. Altijd goed, altijd op tijd! Aanrader.

Snelle en nette levering

Zalmolie besteld en deze werd de volgende dag keurig geleverd. Onze Charlie vindt het heerlijk als ‘sausje’ over zijn brokken; hij blijft maar in z’n voerbak likken, ook al zijn z’n brokken al lang op...

Uitgebreid assortiment voor een mooie prijs!

Alles wat je nodig hebt voor je opgroeiende hond tegen schappelijke prijzen en binnen een dag thuis bezorgd. Hier ga ik snel weer eens bestellen!

Levert snel en goede kwaliteit

Goede producten, snelle levering

Netjes verpakt

Levering keurig en kwalitatief prima

Snelle levering en artikelen van topkwaliteit!

Super snelle afhandeling van de levering en de producten zijn van topkwaliteit en super goedkoop. Onze hond is er dol op en wij zijn dol op bestellen bij Dogbite!

Ruime keuze

Ruime keuze, zeer voordelig geprijsd! Snelle levering.

Fijne natuurlijke producten

Zelf eet ik graag gezonde natuurlijk producten, dus voor mijn hond wil ik dit ook en dat kan dus bij Dogbite.

Super goede ervaring

Ruime keuze Goedkoop Snel geleverd Top!

Top webshop en snelle levering.

Goed voer voor onze hond!

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.