Top producten

Goede producten voor een goeie prijs

Goede producten, snelle levering

Goede producten en snelle levering

Zeer uitgebreid aanbod, makkelijk bestellen en vlot geleverd.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Goed verpakt.

Goede producten, snel in huis.

Prima producten en prima service!

Prima kwaliteit, veel sortering en goede service

Duidelijke webpagina. Goede beschrijving van het product. En snel en goed verpakt geleverd.

Geweldige producten en een goede prijs verhouding!

Geweldig product en snelle verzending voor een uitstekende kwaliteit en prijs!

Verkeerde brokken gekregen

Goedemiddag, De bezorging en alles daarvoor helemaal prima, Maar helaas de verkeerde brokken geleverd. Ik had farmfood mini met zalmolie besteld maar ik heb de classic ontvangen. Nu heb ik wel al een zak opengemaakt van de 2. Omdat de brokken op waren hopelijk eet de hond dit. Mvg Mandy

Mooi assortiment, duidelijke foto's en informatie, goede producten en prima levering. Oh en een kleine dierendagsnack-verpakking, super leuk.

Goede producten voor goede prijzen en super snelle levering

Lekkere beloning

Mijn hond vind bijna alles lekker wat ik bestel , en het is een natuurlijke verwenning en zonder synthetische toevoeging.

Top, levering altijd snel en erg attent de extra snacks voor dierendag!!

Dik tevreden!

Zoals altijd top

Ik heb op dierendag een bestelling gedaan. Ik vind het heel fijn dat jullie dan een actie hebben. De snacks zijn weer als altijd, super. Dank jullie wel hiervoor.

Super producten!

Snelle service, goede producten en de hond is blij!Ook de prijzen zijn meer als redelijk. Voor mij geen dierenzaak producten meer!

Dogbite heeft prima artikelen. Onze hond is er dol op.

Prima site, goede kwaliteit en goede prijs snel geleverd

Goed, producten goed, prijs goed en snelle levering. Nooit problemen ervaren

Prima kwaliteit, snelle levering, bij telefonische vragen altijd vriendelijk personeel met goed advies

Fijne service en zeer goede producten!

Ik ben uitermate tevreden over de producten, levering en klantgerichtheid. Je kunt altijd voor vragen en advies terecht. De producten zijn van een hoge kwaliteit en mijn Berner Sennen is helemaal fan! Vooral van de vleesplaatjes! Altijd een presentje erbij wat het gewoon tot een feestje maakt. Alles is altijd keurig verpakt. Vrienden bestellen inmiddels ook bij Dogbite en ook zij zijn uitermate tevreden! Hoop blije honden en baasjes!

Heel goed!

Snel geleverd, ziet er goed uit en er zat wat extra’s bij, heel goed.

Top Producten

Snelle levering, en zeer goede producten, en veel keuze

Snelle levering goede produkten.

Mijn bestelling werd snel geleverd en ben tevreden over de producten, mijn honden ook.

Goed en snel

Fijne website, duidelijke commmunicatie

Mooi product

De enigste keer dat de hond blij wordt van de postbode

De levering is prima!

Heb al 2 keer zalmolie gehad die lekte En vond het ook jammer dat als je op 3 okt besteld en de bestelling wordt op dierendag opgestuurd er niks lekkers voor de honden bijzit

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.