Goede producten.

Goede kluiven, mijn hond is er gek op. Snel geleverd en goed verpakt.

De mijnheer die ik aan de telefoon kreeg heeft mij goede raad gegeven. Hij dacht mee. Ben hel tevreden over de artikelen.

Zeer goed!

Makkelijk te bestellen. Levering perfect!

Ik ben blij met de levering alleen spijtig dat deze niet in een weekend verwerkt kunnen worden en met die feestdag ertussen is het toch een week later pas aangekomen. Wel iets om mee rekening te houden.

Al jaren trouwe klant.

Mooie kwaliteit producten, en Altijd keurig verpakt. Site is overzichtelijk en goede klanten service

Goede produkten en goede service

Zeer goede en vriendelijke service. Uitstekende producten, mijn hond is er dol op!

Snelle levering en onze hond is gek op de produchten!

Goede kwaliteit

Via fokster op gewezen. De hond vindt het heerlijk!

Producten zijn bijzonder goed en gemakkelijk te bestellen en snelle bezorging

Ik bestel regelmatig en heb nog nooit klachten gehad

Ineens vindt Frits snoepjes wel lekker..

En nu luistert hij wel:)

Stipte levering en heel verzorgt. Super service

Prima producten , snelle levering!

Goed spul en biologisch!!

De hond vind alles heerlijk en haar ontlasting blijft prima. Dus wij zijn tevreden.

Prima producten, netjes geleverd. Alles is wel in plastic verpakt, mogelijk zou dat milieuvriendelijker kunnen.

Alles prima.

De bestelling werd snel en correct aangenomen, en ook de verzending was keurig op tijd.

goed spul, snel geleverd

Ik bestel regelmatig oren voor mijn hond, varken, paard, geit of kameel, zij is er blij mee. Ze gaat er alleen niet beter van luisteren

goede en snelle levering

wat je besteld komt ook op de afgesproken tijd en plaats aan in een woord TOP

Topproducten

Zeer goede prijs-kwaliteit, gezonde snacks, snelle levering en netjes verpakt allemaal.

Snel en mooie kwaliteit

Snelle levering, en onze hond vindt het heerlijk.

Helemaal prima!

Mijn hond vind alle smaken lekker dus ik mix ze allemaal door elkaar. De puppy snacks breek ik soms nog door de midden voor mijn pup van 8 weken. Ben erg blij me deze snacks!

Snel en accuraat

Goede producten tegen een goede prijs. Snelle en nette bezorging.

top service en top kwaliteit

top service en top bedrijf

Hond altijd blij

Snelle levering, groot assortiment. De hond is altijd blij als het pakketje weer binnenkomt.

Perfecte service en goede kwaliteit!

Super goede producten, snelle levering en vriendelijke klantenservice. Goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.