De levering van het pakket is altijd top! En de honden vinden hetgeen wat ik altijd bestel super lekker (zijn hoofdzakelijk de vleesstrips).

Mijn bestelling snel en goed ontvangen

Goede service en kwaliteit

Snelle levering goede producten

Bestel altijd de training brokjes voor de hond hier. Goede service snelle verzending. Kortom prima

Prima kwaliteit, snelle levering.

Top, via een vriend naar deze website geleid. Goede kwaliteit producten en snelle levering. De gratis bezorging vanaf 25 euro in nederland is ook top! En zeker een rede dat ik hier bestel.

Prima, bij vragen wordt je vriendelijk en goed geholpen.

Prima kwaliteit, veel keuze, ook om bij trainingen te gebruiken. Snelle levering.

Goede kwaliteit tegen scherpe prijzen en een blije hond!

Snelle levering, kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen. Mijn hond is normaalgezien geen makkelijke eter maar nu eet ze alles meteen op. Voorheen liet ze haar brokken bijvoorbeeld wel eens staan maar met een theelepeltje schapenvet erdoorheen geroerd is alles in een oogwenk op. Dit was zeker niet mijn laatste bestelling bij Dogbite!

lekkers voor de huisdieren

die poesen en honden kunnen smullen op een gezonde natuurlijke manier

Goede producten, prijs-kwaliteit is hier zeker goed!

Duidelijke omschrijvingen van hun producten op de website!

super snel geleverd

ik bestel regelmatig lekkere gezonde snacks voor de honden. grote assortiment keurig verpakt en smullen maar. een aanrader voor iedereen die een huisdier heeft.

Snelle en goede service met goede producten

Via onze fokker bij dit bedrijf gekomen en via een puppypakket kennis gemaakt met de producten. We zijn heel tevreden over de snelle en goede service. Daarnaast zijn het echt goede producten voor een prima prijs.

Zeergoed.

Prima kwaliteit, snelle lebering, groot adsortiment, prima klantvriendelijk.

Eerlijke producten en prijzen

Overzichtelijke website, snelle levering, producten zonder poespas

Order wordt snel en goed uitgevoerd. Kwaliteit producten is uitstekend.

Uitstekende gezonde snacks, onze honden zijn er dol op.

Snelle service, goede producten en een blij hondje

Met regelmaat plaats ik een bestelling om de voorraad gedroogde snacks voor onze hond aan te vullen. Heel vaak heb ik het pakket de volgende dag al in huis. We wisselen af wat we bestellen, maar de lamslong is favoriet. De ‘trainer’ stukjes vind ik zeer geschikt om mee te belonen tijdens het wandelen. En het grote voordeel is dat het niet zo sterk ruikt ;)

Kwalitatief goede producten, echt top!

Bestel al jaren met volle tevredenheid bij Dogbite, goede kwaliteit, snelle levering, goede service. Heel erg blij mee, en de honden ook!

Altijd goed. Fijne mensen. Goede producten. Doggy is dol op hun runderoren en herten assortiment!

Lola doet alles voor een happie

Wat een goeie producten! Het ruikt / stinkt heerlijk en je hond doet alles voor een stukje vlees van dogbite! Perfect om mee te trainen. Snel en goed verpakt!

Ze vinden het heerlijk

Ik heb voor de 1ste x wat besteld en wat we ze nu hebben gegeven ( trainingssnacks) vinden ze heerlijk. Ook de kameel kophuid vonden ze heerlijk. Dus we gaan zeker vaker bestellen

Goede kwaliteit

Mijn honden zijn er gek op.

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Hoge kwaliteit producten en een snelle levering, nooit geen problemen gehad met de bestelling of levering. Echt een aanrader!

Mooie kwaliteit voor een leuke prijs en de hond is gek op

er is geen betere

100 % tevreden. Kan niet beter !!

Goede producten, nette prijs, ruim assortiment en snelle levering

Ik bestel hier nu al enige jaren snacks voor mijn honden en ben een zeer tevreden klant. Nooit spijt gehad ik ben overgestapt naar Dogbite. Ten alle tijden een zeer snelle en correcte levering met altijd een leuk extraatje voor mijn makkers. Zeer zeker aan te bevelen dus!

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.