Dit is mijn eerste bestelling bij Dogbite! Prima geholpen aan de telefoon, en de zending de volgende dag in huis! Top!

Goeie snacks

Ik kocht snacks voor mijn hond met een allergie en nog wat trainers voor de training. Ze vind de snacks en snoepjes heerlijk! De vorige snacks van dogbite zijn nog niet op. Ze doet er lang mee en liggen op wacht door de verandering van diersoort nu. Maar ze eet alles graag van jullie en het is heel natuurlijk en gezond!

Zeer goede en natuurlijke producten, snelle levering.

Vlotte service

Zoals steeds zijn we tevreden of gemak bestelling en snelheid levering

Zeer goed.

Bevalt uitstekend, mijn hond is er gek op.

Vanuit duitsland bestelt en het heeft nog geen 3 dagen geduurd dat het bij ons was.

Top! Goede kwaliteit, ruime keus, vlot geleverd!

Inmiddels drie keer besteld! Erg tevreden over brede assortiment. Het is vele malen goedkoper dan in de winkel en voor zover zelf te beoordelen van goede kwaliteit. De hond is er in ieder geval erg enthousiast over!

Altijd goed!

Goede kwaliteit snacks, veel keuze, duidelijke website, goede service, snel geleverd.

Helemaal top

Erg tevreden

Super gezonde snacks

Goede kwaliteit kauwbotten. Super blij met de leuke puppy pakketjes om mee te geven naar het nieuwe baasje.

Prima produkten,de honden zijn er dol op.

Snelle levering van een prima produkt.

Prima service echt aan te raden!

Goede producten en goede snelle service!

Altijd goed

Altijd super. Daarom bestel ik vaker bij jullie

Natuurlijke snacks voor onze hond; heel vanzelfsprekend.

Goede service, kwaliteit en een snelle verzending van onze bestellingen maken dat we heel tevreden zijn over Dogbite.

goede kwaliteit

gedroogde snacks voor de hond gekocht.

Snelle en keurige levering!mijn hond is gek op de trainers en de kauwstaven dus gewoon bestellen bij Dogbite!

Perfecte afhandeling

Onze hond is dol op alles

Goed bestelbaar en mooi op tijd geleverd, producten prima.

Prima.

goed contact en snelle levering

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle levering. Prima product.

Natuurlijke producten daar houd ik van

Zeer te vrede

Onze hond is gek van al het lekkers en ik denk dat het gezonde voeding is voor honden zonder chemicaliën. De service is ook heel goed ! Aanrader dus :)

Super service!

Verkeerde hoeveelheid ontvangen, na een telefoontje de volgende dag het ontbrekende item in huis. Top!

Perfecte kwaliteit en service.

Super snelle levering

SUPER!

Het is heel fijn om al heel veel jaren mooie puppenpakketjes te mogen krijgen. Er wordt ook een mooi produkt geleverd. Ik geef aan de nieuwe pupbaasjes ook graag de website van Dogbite door.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.