Groot assortiment,goede kwaliteit en prima,snelle levering!!!

Altijd leuk om een extraatje in je bestelling te vinden! Altijd weer snelle en perfecte levering! Ik voel me altijd als in kind in een speelgoedwinkel als ik weer wat lekkers voor de hondjes op de website zoek!

Uitstekende firma

Goede producten, zeer snelle levering, fijne firma om mee om te gaan..

Professioneel

De bestelde produkten werden snel en goed afgeleverd. De hond is ook enthousiast over de spulletjes.

TOP!

mijn hond vindt de gekochte snacks heerlijk!

Super kwaliteit!

Hartstikke goed spul. Levering ok.

Goede producten en snelle levering

Prima produkten en levering

Ik bestel al jaren bij Dogbite en ik kan niet anders zeggen dan dat de produkten altijd prima van kwaliteit zijn en de prijs heel erg okee! Ik kijk af en toe ook bij andere webwinkels, maar kom toch altijd weer uit bij Dogbite. Ze zijn echt top!

Snel geleverd en producten zien er goed uit.

Producten zien er mooi uit en de hond vind ze geweldig.

Perfect geregeld

Duidelijke informatie over de producten op de website en snelle levering!

Snelle levering en goede natuurlijke producten.

Snelle bezorging en ze houden je prima op de hoogte via mail. Er is een uitgebreid assortiment voor goede prijzen.

Goede producten

Snelle levering en goede snacks.

Fijne webwinkel

Goede producten altijd keurig geleverd. Kan het iedereen aanraden!

Snelle levering scherpe prijzen voor goede spullen en heel behulpzame mensen

Snelle levering, mooi verpakte producten en natuurlijk gesmaakt door onze honden😀

gewoon goed

De honden zijn altijd blij als ik met de dogbite bestelling boven kom

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen.

Voor het eerst besteld bij Dogbite en zeer tevreden. Snelle levering, netjes verpakt, een pen cadeau gekregen en de prijzen zijn de moeite waard. De oliën en vetten voor honden zijn hier aanzienlijk goedkoper dan op andere websites. Heb dan ook gelijk maar 3 flacons besteld en vanaf € 25,- gratis verzending!

Goed product

Goed product en snelle levering netjes verpakt.

Goede producten en snelle levering

Super webwinkel

Alle bestellingen worden zeer snel verstuurd. Er wordt altijd contact gezocht met de klant als er iets met de bestelling is. Alles wordt keurig in stevige dozen verpakt en komt altijd onbeschadigd aan. Als je vragen hebt, wordt je altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Deze mensen hebben echt kennis van zaken! Kortom een hele fijne webwinkel die een dikke pluim verdiend.

Fijne ervaring met deze winkel

Snel geleverd, snelle reactie op mails Alleen jammer dat er soms wat weinig aantallen van 1 produkt op voorraad zijn en we zo gewoon iets vaker moeten bestellen

Dogbite is een topper in huisdieren snacks

Ik heb 2 hondjes die een kip intolerantie hebben. En aangezien in veel koekjes en snacks kip verwerkt zit, hadden wij vaak grote problemen, diaree met bloed ed. Tot we hoorde dat ze wel tegen eend zouden kunnen en wij op dogbite terecht kwamen. Nu kopen we onze honden eend snacks nergens anders meer, WANT DE KWALITEIT VAN DE DOGBITE PRODUCTEN IS ZO GOED, DAT IK NIET EENS ANDERE ZOEK. Dogbite jullie zijn TOPPERS 👍👍👍🥰 namens Luca en Mickey

Hele goede fijne producten

Goede producten!

Al jaren klant. Uitstekend en betrouwbaar bedrijf. Staan altijd open voor suggesties. Prima produkten. Onze hondjes zijn er gek op. Snelle bezorging.

altijd uiterst tevreden

Prima shop met hoge kwaliteit hondensnacks.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook voor de kat. Al onze snacks zijn uiteraard zonder toevoegingen. Wij verkopen alleen natuurlijke onbehandelde snacks. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.