Super kwaliteit en snel geleverd

Erg goede kwaliteit hondensnacks. Webshop is super gebruikersvriendelijk en bestellingen zijn snel geleverd!

Makkelijk bestellen, gevarieerd aanbod en snel geleverd.

zeer goed

Prima service en correcte en snel afhandeling van mijn bestelling. Tevens is de kwaliteit van de producten boven verwachting uitstekend.

snel, duidelijk en kwaliteit

Ik kon via de site heel makkelijk vinden wat ik zocht en bestellen. Ik had s avonds besteld en het pakje was er 2 dagen later (1 werkdag dus eigenlijk maar)! trainers waren heel mooi verpakt en allemaal van dezelfde kwaliteit. Hondjes blij, ook met de gratis konijnenoortjes die erbij zaten!

Hele fijne producten ook namens onze Hond

Fijne webshop om te bestellen, snelle levering, prima producten voor een betaalbare prijs

Goede producten, communicatie en snelle levering!

Alles duidelijk en overzichtelijk Ruime keuze in producten

Groot assortiment, snelle levering en goed contact via mail.

Mijn honden doen het prima op de zalmolie en paardenvet. Er kon een aantal weken geen paardenvet worden geleverd en dus zat ik een aantal weken zonder. Dit kon ik gelijk zien aan de vacht en de ontlasting van mijn honden. Gelukkig nu weer leverbaar en gelijk maar dubbel aangeschaft.

Heel goed!

Goede kwaliteit producten, zeer goede service en snelle levering!

Top producten en service

Onze hond vond de trainers super lekker. Wil ze hard voor werken. Ook de andere producten en snacks zijn hier favoriet Kophuid en konijnenoren De service is perfect Snelle levering

goede kwaliteit en snelle bezorging.

Groot assortiment.

Super vlugge levering, heel veel keuze,mijn honden zijn er dol op.

Goede en vriendelijke service !

Goede service, vriendelijke dame aan de telefoon, snelle levering en fantastische producten.

Vooraf werd ik gebeld over een kleine wijziging in mijn bestelling. Ik vind het prachtige, gevarieerde producten van zeer hoge kwaliteit die mijn hond met smaak zal eten. Mijn bestelling werd goed verpakt en zeer snel geleverd.

Zeer goed.

Top producten

Goede producten voor een goeie prijs

Goede producten, snelle levering

Goede producten en snelle levering

Zeer uitgebreid aanbod, makkelijk bestellen en vlot geleverd.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Goed verpakt.

Goede producten, snel in huis.

Prima producten en prima service!

Prima kwaliteit, veel sortering en goede service

Duidelijke webpagina. Goede beschrijving van het product. En snel en goed verpakt geleverd.

Geweldige producten en een goede prijs verhouding!

Geweldig product en snelle verzending voor een uitstekende kwaliteit en prijs!

Verkeerde brokken gekregen

Goedemiddag, De bezorging en alles daarvoor helemaal prima, Maar helaas de verkeerde brokken geleverd. Ik had farmfood mini met zalmolie besteld maar ik heb de classic ontvangen. Nu heb ik wel al een zak opengemaakt van de 2. Omdat de brokken op waren hopelijk eet de hond dit. Mvg Mandy

Mooi assortiment, duidelijke foto's en informatie, goede producten en prima levering. Oh en een kleine dierendagsnack-verpakking, super leuk.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.