Goede kwaliteit aan producten en service

Snelle levering!

Mooie inhoud, prijs kwaliteit... En als ik naar mijn hond kijk... Zie ik dat het heel lekker is 😉

Supersnelle levering!

Levering al de volgende dag! Erg snel. En goed bereikbaar en vakkundig bij vragen over hun producten! Zeer tevreden.

Goede en snelle levering. En volgens de hond lekkere snacks.

Klantgericht

Behulpzaam , goede producten, ik ben fokker dus ik laat het mijn puppykopers ook altijd graag weten dat ze bij jullie kunnen bestellen ..zelfs in de tijd van Coronavirus alles even snel binnen.

Goed snel kwaliteit

Bestelling kwam snel

Snel en prima levering

Keurig verpakt, snel geleverd en goed betaalbaar.

uime keus en goede bezorgig

Ik heb nooit problemen.

Geweldige service

Mijn honden zijn dol op de snacks

heel heel goed

heel goed niets te klagen

Super service.

Snel en gemakkelijk besteld en ook snel verzonden en in huis. Hond vindt het heerlijk.

Snelle bezorging, TOP KWALITEIT producten

Echt top kwaliteit producten. Prijs is prima. Snelle service.

super service

ben super goed geholpen, snel verzonden, goede kwaliteit

Perfecte levering en heel snel. Geweldige natuurlijke producten voor ons allergische hondekind.

Super tevreden.

zoveelste bestelling

weer eens besteld , elke keer goede kwaliteit en de honden smullen

Goede kwaliteit en super levering, ik blijf bestellen

Ik heb altijd de producten snel in huis, met een goede kwaliteit. Juist verpakt, ook de e-mails mbt verzending en levering zijn heel netjes. Goed assortiment en fijn geprijsd.

Mooie producten en snelle levering

Mijn honden zijn altijd blij als de doos van dogbite komt.

Beste shop voor snacks!

Ik ben sinds enkele maanden trouwe klant van dogbite. De favorieten van onze honden zijn: kophuid, achillespees met bot en de schouderbladen. Elke keer proberen we ook nieuwe zaken uit te proberen. Enorm goede klantenservice en snelle verzending. Ik heb enkel positieve ervaringen met dogbite en raad deze shop ook echt aan iedereen aan!

Hond blij, baasje blij

Heerlijke, gezonde snacks voor mijn hond. Altijd keurige bezorging. Op tijd en goed verpakt. Redelijke prijs.

zeer tevreden

Zeer tevreden over de produkten, levering en prijs!

top service

Zoals altijd weer snelle levering! Onze hond is dol op deze snacks.

Zeer klantvriendelijk, uitstekende producten, snel geleverd.

N.a.v. mijn bestelling telefonisch contact gehad. Ontzettend vriendelijke medewerker gesproken. Alles snel geleverd, zeer tevreden.

Veel keuze in natuurlijke producten. Snelle levering.

in een woord TOP !!

ik bestel regelmatig mijn vragen worden snel beantwoord heel happy

Vriendelijke service, snelle levering

Alles netjes verpakt, snelle levering en is er iets niet duidelijk, nemen ze persoonlijk contact op. Zeer vriendelijk, een echte aanrader!

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook voor de kat. Al onze snacks zijn uiteraard zonder toevoegingen. Wij verkopen alleen natuurlijke onbehandelde snacks. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.