Ruime keus, snelle levering

Zeer ruime keus in producten, goede producten voor een lage prijs (verhoudingsgewijs). Producten ook zeer snel geleverd!

Geweldig snelle, én vriendelijke service..daarbij ook nog goedkoop!

Ook persoonlijk contact gaat heel gemakkelijk en ze zijn erg vriendelijk

altijd vlot en correct

Bestelling wordt altijd snel verstuurd na betaling, nooit problemen mee gehad. Je krijgt als vaste klant een gratis puppy packet als je een nieuwe hond in huis neemt, super leuk!

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen snel in huis prima kwaliteit!

Hele goede service

Er was een product niet conform bestelling afgeleverd. Dit wordt door Dogbite gelijk opgepakt en opgelost. Heel fijn. De snacks zijn weer helemaal top. Onze hond vindt het heerlijk. Bedankt.

Topkwaliteit en betrouwbaar

Goed spul en snelle afhandeling

normaal erg goed

dit keer waren er 2 zakken open die verspreid door de doos lag. dit is niet wat ik gewend ben van Dogbite. normaal is het keurig en goed verpakt.

Bedankt voor het melden. Er wordt hier altijd wel goed opgelet dat de verpakking goed is geseald. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Natuurlijk ons excuus voor dit ongemak. Groetend, Dogbite Team.

Goede en snelle service de honden staan te wachten tot de doos van de bestelling open gaat en dan is het smullen maar

Goede producten Prima service en snelle correcte levering

Goede kwaliteit, snelle service. Al jaren tevreden klant!

Goede kwaliteit, snelle service. Al jaren tevreden klant!

Snel en mooi degelijk spul

Snelle levering en uitvoering van de bestelling

Was een prettige ervaring dat alles snel geleverd was en ook precies wat ik had besteld. Het verassing zakje viel erg in de smaak bij onze honden. Dankjewel daar voor.

Goede kwaliteit, groot assortiment

Ik vind het een prettige webwinkel, met een groot assortiment. Gratis levering boven een bepaald bedrag is ook fijn. En de gratis pen schrijft erg fijn! Het is wel jammer dat wanneer je op vrijdag om 16:00 uur besteld het pas dinsdag aankomt. Ook de website vind ik niet heel gebruiksvriendelijk. Zo kun je wel je lijstje favorieten ziet, maar daar niet direct vanuit bestellen. Dat zou handig zijn.

Hallo Jolanda, Deze tip is voor ons nuttig. Wij gaan dit binnenkort er zeker inbouwen, zodat u direct bij uw favoriete product(en) kunt bestellen. Betreft leveringen even kijken op bezorgingen. Dit om teleurstelling te voorkomen. Groetend, Uw Dogbite Team

Goede service en klantvriendelijk

Snelle levering en heerlijke snacks voor onze hpndjes

Mooie, fijne producten

Snelle goede levering. Volop keuze van fijne producten

zeer goede produkten en snelle vriendelijke bediening

dogbite heeft een heel duidelijke webshop en goede produkten ook zijn ze zeer klantvriendelijk , mijn kennissen en ikzelf kopen nooit meer bij een andere honden-snack-shop

super webshop

veel keuze, goede prijs-kwaliteitverhouding, goed verpakt, snelle verzending.

Top kwaliteit voor goede prijs

Dog bite, is voor onze berner uitkomst. Erg gevoelige darmen, met jullie visproducten kan ook hij geregeld wat lekkers krijgen zonder darmptoblemen te krijgen. En de andere berner eet lekker mee. De bezorging is snel, pakket is netjes verpakt. En als je keer iets niet kunt vinden op site, wordt er snel gereageert vua mailconract. Van ons 10 met pluim!!

Snelle levering en lekkerrrr!

Snelle levering en Lekkerrr!

Prima kwaliteit en super snelle levering.

De pensplaten zijn favoriet bij mijn hond.

Uitstekende kwaliteit producten en klantgerichtheid

Overzichtelijke website. Snelle verwerking van bestelling. Uitstekend honden voedsel. Prettige en klantgerichte service.

De honden smullen elke keer weer van alle lekkers wat bij jullie vandaan komt!

fijne website prima keuze!!!

Snelle levering en ruime keuze!

Ruime keus , snelle levering. Ook fijn dat er vanaf 25 euro gratis bezorgd word aangezien ik maar 1 klein hondje heb dus geen grootverbruiker ben.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook voor de kat. Al onze snacks zijn uiteraard zonder toevoegingen. Wij verkopen alleen natuurlijke onbehandelde snacks. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.