Firma waar ik steeds weer terug kom

Goede overzichtelijke site. Heel veel keuze, ook voor honden met een voedsel allergie Supersnelle levering Ga zo door, ben heel blij met jullie

Toppp

Super snel bezorgd, netjes verpakt ben zeer tevreden

Snelle levering, uitstekende trainingssnoepjes

Voor de hondenschool wou ik gezonde trainingssnoepjes, en deze heb ik zeker gevonden bij dogbite. De hond let zeer goed op hiermee in de les :).

Hond blij, baasje blij

Niet alleen een super snelle levering, maar ook alles mooi verpakt. Een proevertje erbij gekregen en het belangrijkste de hond is er zeer tevreden mee.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ik bestelde al een aantal keer bij Dogbite. Steeds vlotte en snelle levering in België en onze hond vindt alles superlekker!

Prima kwaliteit/ prijs

Prima kwaliteit/prijs, snelle levering

Prima producten, snel geleverd en goed verpakt.

Prima kluifjes (runderlong en rundertrainers) mijn hond in niet bij de doos weg te krijgen als de bezorger hem in de gang zet.

Super goede service

Onze hond doet het heel goed op zowel de snacks als de brokken! En goede service.

Goed voor elkaar

Netjes en correct verzonden

Makkelijke bestelsite, producten uitstekend verpakt en snelle levering. Zo lief dat er ook een extra cadeau bij zat voor de honden.

Geweldige service, producten en snelle verzending

Ik heb al een paar keer besteld en super blij met de goede producten en ruime keuze. Snelle verzending en blije honden.Door mijn fokster ben ik bij Dogbite terecht gekomen. Echt een aanrader!

Alles weer super !

Mooie kwaliteit, goede snelle levering, netjes verpakt. top

Goede snacks- betaalbaar- erg lekker

Goede snacks voor een betaalbare prijs en mijn honden vinden het erg lekker

Fijne aanbiedingen en snelle service.

Prima bedrijf, raad ik zeker aan.

veel keus, snelle levering!

Ik heb een hele gevoelige Berner Senne, hij is in ieder geval allergisch voor rund en kip. Het was lastig om voor hem qua kauwproducten iets te vinden, hij is ook nog eens heel kieskeurig. Jullie hebben zo veel keus, helemaal blij mee! Hopelijk valt alles bij Joep ook in de smaak.

Prima artikelen en ook weer prima beloningssnacks voor kleine honden.

Kwalitatief houdbaar versvoer. Verschillende smaken, onze hond reageerde er goed op tijdens de vakantie. We hebben nu besloten om verder te gaan met dit voer ivm de voordelen dat de rollen makkelijker te bewaren en te verwerken zijn.

Mega snelle levering en echt goede producten

Elke keer dat ik bestelde. De volgende dag al in huis. De producten die ze leveren zijn echt heel goed. Je ziet dat het puur is en de hond vindt het super lekker.

Geweldige producten

Onze honden zijn helemaal dol op jullie snacks. En door het schapenvet met knoflook nooit geen vlooien.

Snelle bezorging, alles dik in orde

Dogbite heeft een mooi assortiment, fijn dat er ook veel mogelijkheden zijn om in wat grotere hoeveelheden te kopen. Bezorging was snel ondanks de vakantieperiode.

Kwaliteit snacks

Snelle levering. Snacks, houdbare worsteñ zijn van goede kwaliteit

Super !!

Veel keuze in hypoallergene voeding en snacks, snelle verzending, goede producten. Mijn honden worden helemaal blij als er een doosje van Dogbite wordt bezorgd!!

Super snelle levering

Echt altijd snel geleverd en goede producten. Fijn is ook dat het al vanaf €25 gratis wordt verzonden.

Blije hondjes.

Mijn honden zijn dol op de snacks en het wordt snel verzonden.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.