goede produkten en altijd goed advies

Snelle levering, altijd reacties op vragen en goede produkten

Geweldige service, en mijn pup is dol op de producten

Mijn puppy vind de yakstaaf super lekker, hij geniet er echt van. Het voordeel van deze yakstaaf is als mijn pup aan het schrapen is er heel weinig stukjes eraf vallen. En de fazant vleesstrip smult hij ook heerlijk van. Plus ze hebben geweldige service

Goede producten, uitstekende klantenservice & snel geleverd

Ik koop ongeveer eens per maand een grootvdeel van mijn gedroogde snacks bij Dogbite als aanvulling op mijn zelfgedroogde snacks. Ze hebben een groot assortiment van kwalitatief goede snacks. Daarnaast maandelijks leuke aanbiedingen. Spullen worden altijd snel geleverd. En als we het een keer op willen halen zijn ze flexibel en meedenkend in het maken van een afspraak!

Top geregeld

Goed verteerbaar voer en snel geleverd

Mooi aanbod, fijn contact.

Top.

Mooie, goede kwaliteit voor niet teveel geld

De verschillende kluiven die ik gekocht heb zien er goed uit! De hond smult ervan! Snelle levering en prettige website!

Snel en goed spul!

De hond geniet er van!

Goede producten, snelle en zorgvuldige levering.

Super tevreden

Onze Guus is groot fan van de bullepezen en runderoren ! En ik ben tevreden over kwaliteit en de snelle bezorging van de producten .

Heel fijn

Veilig betalen, snelle levering, kortom een aan rader.

Fijne producten, bestel al lange tijd bij dogbite en ben zeer tevreden over de producten en de afhandeling.

Top producten

Fantastische natuurlijke producten

Onze Grote Zwitserse Sennen is gek op de natuurlijke producten en ook de wafelbrok is een regelrechte aanrader ! Fantastisch Dogbite team die natuurlijke kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel heeft.

Kamelen kophuid

Weer wat spullen voor onze staffords besteld . Dit keer ook kamelen kophuid . Prachtige grote platen ze vielen goed in de smaak . Dank weer voor de prima levering !!

Geweldige webshop

Ik koop hier al jaren eten en snacks voor onze overgevoelige hond. Op alle fronten scoren ze voor mij een tien: goede prijs-kwaliteitsverhouding, prima producten, altijd iets extra's bij de bestelling en zeer snelle verzending. Helemaal top!

Hartstikke goed

Duidelijk en snelle levering

Ruim assortiment gezonde snacks voor een goede prijs!

Via het puppypakket wat we meekregen van de fokker ben ik attent gemaakt op Dogbite! Ik had dit graag eerder ontdekt voor onze vorige hond! Een ruim assortiment natuurlijke snacks waar onze Lagotto dol op is! En dat tegen een redelijke prijs. De website is duidelijk, met goede zoekfunctie. Heb hier nu al 2 keer besteld. Levering goed verpakt en vlot. We bestellen hier zeker weer!

Kwaliteit en top service

Snelle levering en topkwaliteit

vaste aankoop elk 2 maanden

Echter is dit de zovelste keer dat wij lekkere snacks van Dogbite bestellen. Ongeveer elke 2 maanden bestellen wij runderlong stukjes en rundvlees stafjes, en nog wat beloningsnacks erbij. De runderlong en staafjes zijn favoriet bij Bowie, er valt geen dag zonder deze 2 snacks! En zoals altijd alles zijn netjes ingepakt en afgeleverd. Wij zijn blij met snacks van Dogbite

Goede prijs, snelle levering, Biko houdt ervan!

Handige website Lekkere snacks, ook in 5 kg-pak Snelle levering Al jaren een trouwe fan

Snelle service en onze kieskeurige hond smult van de snacks.

Zoals altijd, perfect.

Snelle levering en super tevreden hondjes. Bestel al een lange tijd bij Dogbite en altijd alles perfect.

Altijd prima inorde .

Correcte en snelle levering. Goede kwaliteit/prijs .

Goede verse vlees snacks!

Fijn voor mn allergische hond, hij eet t met veel smaak.

Topkwaliteit voor een eerlijke prijs!

Overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen en snel geleverd.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.