Goede kwaliteit

Goede kwaliteit. De hond is een slechte eter maar eet bijna alles wat van dogbite afkomt

Super kwaliteit

Een hele vlotte communicatie en vlugge levering van hele kwalitatieve producten.

Heel fijn mailcontact gehad, en maar liefst 9 puppypakketten mogen ontvangen. Echt een super leuk pakket met mooie producten

Makkelijke website met ruim aanbod en goede prijs kwaliteitverhouding

Heb alleen maar goede ervaringen met snelle levertijden

Prima troepvrije producten voor onze hond. Alles netjes verpakten snel geleverd. Wat wil je nog meer?

prima kwaliteit en goede service

Prima kwaliteit en snelle levering.

Mijn honden willen niks anders meer en de service is altijd top!

Mijn twee herders willen echt niks anders meer dan Dogbite. Als we ergens een snackie krijgen of een cadeautje voor hen ofzo, dan laten ze het liggen. Dogbite wordt altijd aangepakt en een heerlijk plekje voor gezocht! De schapenvet met knoflook tegen teken en vlooien is in dit huis ook heilig! Ook bij vragen staan ze altijd voor je klaar en bij issues lossen ze die z.s.m. en zonder gedoe op.

Altijd goede service en topproducten

Goede prijs kwaliteit verhouding, prima service.

zeer tevreden!

prima snacks voor de hond, goede kwaliteit en snelle levering! mijn hond pip en ik zijn dik tevreden

Nette verpakking redelijk vlotte bezorging

zie boven

goede produkten en super service

ze hebben bij Dogbite goede produkten en een super service

Altijd super goede en snelle service!

Altijd super goede en snelle service!

Volledig volgens verwachting!

Goede levering en goede producten

Snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding. Met altijd een extra traktatie er bij verpakt.

Snelle levering, goede producten en prima communicatie

Dogbite is geweldig

Altijd goede spullen die snel worden verzonden en voor een hele goede prijs. Ik kijk regelmatig bij andere, identieke bedrijven maar die zijn stuk voor stuk veel duurder

goede kwaliteit, trage levering

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de snacks. blijf daarom ook bestellen. Vind de levering wel wat traag, maandag bestellen is vaak pas donderdag in huis, dat is in deze tijd niet concurrerend. Ooit een vraag gehad voor een medewerker en vond het respons wel wat kortaf, dat had wat vriendelijker gemogen.

De snacks die ze voor de honden hebben zijn goed, mijn hond heeft nu eindelijk keuze ( kip allergie)

Zoveel keus en snel geleverd!

Ik bestel elke maandag lekkere snacks voor mijn hond en enkel 1 keer ben ik snacks tegen gekomen die erg hard waren en daar ook het advies over heb gegeven om in de omschrijving te vermelden wat de hardheid er van is.

Snel leveren en altijd goede kwaliteit echt super

Dogbite heeft een groot assortiment aan natuurlijke snacks, die ook nog leuk betaalbaar zijn. Ook hebben ze veel voor honden met allergieën. Levering is snel en ze hebben een goede service. Ik raad Dogbite veel aan bij andere.

Prima kwaliteit

De artikelen zijn van prima kwaliteit en zeer goede prijs. Top!

Adequate en snelle levering

Wederom een goede beoordeling omdat wij al een tijdje klant zijn. De website is overzichtelijk; snelle en adequate levering. De assorti is ruim. Onze honden zijn er dol op.

Goede service, goed verzorgd en netjes

Goede service, goed verzorgd en netjes. Ook een goede en snelle levering. Gewoon erg tevreden en de honden smullen van de snacks.

We hebben een flinke hoeveelheid snacks besteld die netjes verpakt geleverd zijn.

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.