Heel fijn

Veilig betalen, snelle levering, kortom een aan rader.

Fijne producten, bestel al lange tijd bij dogbite en ben zeer tevreden over de producten en de afhandeling.

Top producten

Fantastische natuurlijke producten

Onze Grote Zwitserse Sennen is gek op de natuurlijke producten en ook de wafelbrok is een regelrechte aanrader ! Fantastisch Dogbite team die natuurlijke kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel heeft.

Kamelen kophuid

Weer wat spullen voor onze staffords besteld . Dit keer ook kamelen kophuid . Prachtige grote platen ze vielen goed in de smaak . Dank weer voor de prima levering !!

Geweldige webshop

Ik koop hier al jaren eten en snacks voor onze overgevoelige hond. Op alle fronten scoren ze voor mij een tien: goede prijs-kwaliteitsverhouding, prima producten, altijd iets extra's bij de bestelling en zeer snelle verzending. Helemaal top!

Hartstikke goed

Duidelijk en snelle levering

Ruim assortiment gezonde snacks voor een goede prijs!

Via het puppypakket wat we meekregen van de fokker ben ik attent gemaakt op Dogbite! Ik had dit graag eerder ontdekt voor onze vorige hond! Een ruim assortiment natuurlijke snacks waar onze Lagotto dol op is! En dat tegen een redelijke prijs. De website is duidelijk, met goede zoekfunctie. Heb hier nu al 2 keer besteld. Levering goed verpakt en vlot. We bestellen hier zeker weer!

Kwaliteit en top service

Snelle levering en topkwaliteit

vaste aankoop elk 2 maanden

Echter is dit de zovelste keer dat wij lekkere snacks van Dogbite bestellen. Ongeveer elke 2 maanden bestellen wij runderlong stukjes en rundvlees stafjes, en nog wat beloningsnacks erbij. De runderlong en staafjes zijn favoriet bij Bowie, er valt geen dag zonder deze 2 snacks! En zoals altijd alles zijn netjes ingepakt en afgeleverd. Wij zijn blij met snacks van Dogbite

Goede prijs, snelle levering, Biko houdt ervan!

Handige website Lekkere snacks, ook in 5 kg-pak Snelle levering Al jaren een trouwe fan

Snelle service en onze kieskeurige hond smult van de snacks.

Zoals altijd, perfect.

Snelle levering en super tevreden hondjes. Bestel al een lange tijd bij Dogbite en altijd alles perfect.

Altijd prima inorde .

Correcte en snelle levering. Goede kwaliteit/prijs .

Goede verse vlees snacks!

Fijn voor mn allergische hond, hij eet t met veel smaak.

Topkwaliteit voor een eerlijke prijs!

Overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen en snel geleverd.

Snel en betrouwbaar.

Producten van goede kwaliteit snel geleverd.

Zeer goede ,betaalbare producten.

Goede producten, voor een mooie prijs . Snel afgehandeld.

Altijd prima service

Service is prima. Wordt netjes verzonden en snel

Altijd zeer snelle verwerking en verzending van de producten. Klantenservice is top en je krijgt snel antwoord. Top bedrijf!

Gezonde snacks voor mn honden

Mijn honden zijn dol op al het lekkers wat jullie hebben. Er is zoveel keuze en ook allemaal uit de EU zonder toevoegingen. Ik ben erg blij met jullie.

Ruim aanbod

Webshop met veel keuze. Van alles te krijgen voor redelijke prijzen. Netjes verpakt Aanrader

Goed overzicht en snelle levering.

Goed overzicht en snelle levering. Had bijna geen botten meer voor de honden, snel 1 kg besteld en super snel afgeleverd. Scheelt weer een rit naar de intratuin in Arnhem. Want daar koop ik de kophuid botten. Moest zelf wennen dat bij Dogbite per kg wordt verkocht, bij intratuin is dit per staaf, dus ook nog zelf zagen!

Fantastisch; snel en goede kwaliteit!

Over 2,5 week gaan wij onze lieve puppy ophalen. Op aanraden van de fokker bij dogbites gezonde snackjes besteld en ze zijn goed verpakt en snel geleverd!

Perfecte website en eerlijke producten mijn doggy is blij

Perfecte website en eerlijke producten mijn doggy is blij

Nieuwstraat 21 7496AN Hengevelde

0547 851584

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.